Dat prinsesje is grotendeels gewild omdat ze beschikbaar & makkelijk is.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen na twee nachten niet in me bed slapen,avond zuipen en het gevoel hebben dat je het lelijke eendje van de groep ben ,omdat er een prinses bij zit.
Lijkt me duidelijk. Dat kutknijn gaat eraanquote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil een Poll, óf Jeroen óf dat knijn dood
Wat een kut opquote:
daar hoop ik ook op, gemeen zijn we hèquote:Op zondag 10 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe opdracht van Jeroen wordt om de aanstekers en lucifers te jatten, dan gaat Marielin pas echt over de zeik
Ik ben voor, ik wil bloedsporen in die bunker.....quote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Dat kutknijn gaat eraan
Je kan het overdrijvenquote:
Ach, we willen gewoon wat hebben om naar te kijken, dat gehang en allemaal blij zijn met elkaar hebben we nu wel weer gezienquote:
In dat geval, er zit ook nog een piepkuiken in dat gemist kan worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben voor, ik wil bloedsporen in die bunker.....
valt wel mee. ik denk namelijk dat Peter dan ook weleens pissig kan worden.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef Danny het volgende:
[..]
ow, dan w8 ik wel ff op het volgende deel. tnx 4 the heads-up...
edit:
Piep piep hallo, hihihihi.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef Marrije het volgende:
Dat prinsesje is grotendeels gewild omdat ze beschikbaar & makkelijk is.
Nee hè niet Renate terug....quote:Op zondag 10 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben voor, ik wil bloedsporen in die bunker.....
En dan opblazenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er nu niet eentje die daar op het idee komt om die condooms onmiddellijk te gaan gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn![]()
Tsja, bij vermoeidheid moet je uitpuffen.quote:
We kunnen het ook afblazen hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, bij vermoeidheid moet je uitpuffen.
Huh??? wat verwacht je? Neuken of ze van 10 hoog naar beneden gooien. Beide lukt echt nietquote:Op zondag 10 mei 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er nu niet eentje die daar op het idee komt om die condooms onmiddellijk te gaan gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn![]()
Twee weken geleden gestoken door een kreng dat daar op lijkt.quote:
Dat is de liefdesbaby van Jereon en Eline.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien weet iemand in F&F wel wat het is.
Het is in ieder geval een griezeltjequote:Op zondag 10 mei 2009 21:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien weet iemand in F&F wel wat het is.
En terechtquote:Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marielin krijgt veel negatieve stemmen
[ afbeelding ]
Dat is juist wat ik wil Peter over de zeik dat lijkt me nou is leuk.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
valt wel mee. ik denk namelijk dat Peter dan ook weleens pissig kan worden.
Wat is dat voor beest in beeld trouwens?
Goh terwijl ze vrijdag nog zo lekker stond te dansenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marielin krijgt veel negatieve stemmen
[ afbeelding ]
Nu had ik ook gehoopt dat ik daar op gestemd had.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:25 schreef NrTH het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe opdracht van Jeroen wordt om de aanstekers en lucifers te jatten, dan gaat Marielin pas echt over de zeik
wat volkomen logisch is als je roker bent. zie het probleem niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:47 schreef mooiiiiii het volgende:
Marielin combineert haar fruithapje met alweer een peuk
Eline lijkt mij zo'n typje die met een servetje erbij de liefde bedrijftquote:Op zondag 10 mei 2009 21:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is juist wat ik wil Peter over de zeik dat lijkt me nou is leuk.
Hij is nu veels te mild en zit volgens mij nu met zijn gedachtes bij Eline.
Dus ik stel voor Eline eruit
vind ze wat dat betreft ook weinig creatief, niemand ontpopt zich als een echte leiderquote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:
Stom, ze hadden moeten zeggen, bord midden op tafel en als de kolere alles opblazen wie het meest heeft opgeblazen in een uur, mag het hele bord en inhoud hebben, zonder te delen.
Moet je kijken hoe snel peter dan ging blazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |