Nee hè niet Renate terug....quote:Op zondag 10 mei 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben voor, ik wil bloedsporen in die bunker.....
En dan opblazenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er nu niet eentje die daar op het idee komt om die condooms onmiddellijk te gaan gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn![]()
Tsja, bij vermoeidheid moet je uitpuffen.quote:
We kunnen het ook afblazen hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, bij vermoeidheid moet je uitpuffen.
Huh??? wat verwacht je? Neuken of ze van 10 hoog naar beneden gooien. Beide lukt echt nietquote:Op zondag 10 mei 2009 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is er nu niet eentje die daar op het idee komt om die condooms onmiddellijk te gaan gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn![]()
Twee weken geleden gestoken door een kreng dat daar op lijkt.quote:
Dat is de liefdesbaby van Jereon en Eline.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien weet iemand in F&F wel wat het is.
Het is in ieder geval een griezeltjequote:Op zondag 10 mei 2009 21:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Misschien weet iemand in F&F wel wat het is.
En terechtquote:Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marielin krijgt veel negatieve stemmen
[ afbeelding ]
Dat is juist wat ik wil Peter over de zeik dat lijkt me nou is leuk.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
valt wel mee. ik denk namelijk dat Peter dan ook weleens pissig kan worden.
Wat is dat voor beest in beeld trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |