Ik zit er best wel mee. M'n vrienden enzo hebben wel allemaal gewoon baardgroei. Ze merken het bij mij niet omdat ik zeg dat ik me elke dag scheer.
Ik heb ook geen lichte haarkleur ofzo, lichtbruin. Ik zat ook te denken dat ik misschien nog niet helemaal uitgegroeid ben ofzo maar dat lijkt me ook stug omdat ik al bijna 20 ben. Ik ben nu 1,75.
quote:
Op donderdag 11 april 2002 08:02 schreef nck het volgende:
Ik zit met een probleem. Ik word in augustus alweer 20, maar ik heb nog steeds geen baardgroei. Soms komt m'n snor een klein beetje door, aan de zijkanten, maar die hoef ik ook maar 1x per 2 weken te scheren ongeveer. En als ik dan m'n baard meescheer zit er alleen wat pluis aan het scheermesje. (ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik heb ter vergelijking wel gewone schaamhaar groei, dit begint toch tegelijkertijd?)Ik zit er best wel mee. M'n vrienden enzo hebben wel allemaal gewoon baardgroei. Ze merken het bij mij niet omdat ik zeg dat ik me elke dag scheer.
Ik heb ook geen lichte haarkleur ofzo, lichtbruin. Ik zat ook te denken dat ik misschien nog niet helemaal uitgegroeid ben ofzo maar dat lijkt me ook stug omdat ik al bijna 20 ben. Ik ben nu 1,75.
ik zou zo willen ruilen.scheren is niet mijn hobby
quote:Wie had het over beffen?
Op donderdag 11 april 2002 08:04 schreef Oxazepam het volgende:
De meeste vrouwen vinden het niet erg om door een man gebeft te worden die geen baard heeft hoor!
quote:het woordje schaamhaar komt in z'n post voor?
Op donderdag 11 april 2002 08:05 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Wie had het over beffen?
Wat doen baardgroeiproblemen eik in Seksualiteit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 11 april 2002 08:04 schreef Oxazepam het volgende:
De meeste vrouwen vinden het niet erg om door een man gebeft te worden die geen baard heeft hoor!
Ik denk dat, het komen van baardgroei niet bij iedereen het zelfde is. Ik zelf ben 20 en heb ook nog niet echt een super erge baard, kom op je 24e nog maar een keer terug dan praten we wel verder.... Ik durf te wedden, dat je dan een baard kan laten staan even groot als vader abraham
Ik zit er niet mee, vind haar toch maar niets, maak je niet druk,...
Je bent 20 je vrienden zullen toch volwassen reageren? En anders hoef je je om hun mening toch niet druk te maken.
quote:Niet noodzakelijk hoor
Op donderdag 11 april 2002 08:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
kom op je 24e nog maar een keer terug dan praten we wel verder.... Ik durf te wedden, dat je dan een baard kan laten staan even groot als vader abrahamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Atrimar wrijft eens over zijn wangen.
't is nou niet dat je zegt ga jij maar in ZZ Top spelen
Niet dat ik daar zin in had
Ik ben 21 en heb het zelfde 'probleem' als jou, maar ik ben er alleen maar blij mee
Wat is dus het probleem? Wil je je meer moeten scheren
V.
Als ik 's-avonds na iets belangrijks toe moet, moet ik me soms weer scheren en ik ben 22!
Maar ik kan me voorstellen dat je ermee zit. Het gras is altijd groener aan de andere kant van het hek.
Wat wordt het volgende topic? Bijna 20 en blond haar, bijna 20 en steeds niet 1.95 m, bijna 20 en nog steeds geen puistjes??
Ik bedoel, het zijn gewoon eigenschappen. De een zus, de ander zo.
quote:Lol!!
(ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik heb ter vergelijking wel gewone schaamhaar groei, dit begint toch tegelijkertijd?)
Bij de meesten begint schaamhaar toch te groeien rond de 12, en baardhaar rond de 16 / 17...
iig, bij mij wel :s
Je kan haar laten weglaseren geloof ik, wellicht een optie voor in de toekomst, want scheren zuigt imho.
Nu ben ik het helemaal zat....
Iedere dag je muil openhalen aan de pokkemes
Gelukkig houdt mn meisje van sikjes en zo (de 1e die ik ken die dat lekker vindt) dus hoef ik iig me kin niet meer te scheren.
quote:de mens evolueert van een aap naar een vrouw
Op donderdag 11 april 2002 08:22 schreef mad26 het volgende:Zie het in de volgende stap in de evolutie, de mens evolueert van een aap naar een haarloos wezen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar even serieus: haargroei is bij iedereen anders, net zo goed als dat mannen allemaal een ander 'patroon' baard hebben...
als het er niet al te babyface-achtig uitziet, zou ik me geen zorgen maken en genieten van het geld wat je kunt besparen van de scheerkosten
quote:Die scheren zich toch ook niet?
Op donderdag 11 april 2002 10:02 schreef FROSTBITE het volgende:
Hou je wel rekening met turkse vrouwen?
quote:O ja, dat is waar.
Op donderdag 11 april 2002 10:03 schreef Lucille het volgende:[..]
Die scheren zich toch ook niet?
Weer geen seconden!
quote:Philishave...
Op donderdag 11 april 2002 09:58 schreef X-Ray het volgende:Iedere dag je muil openhalen aan de pokkemes
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:De vrouwen ja
Op donderdag 11 april 2002 10:01 schreef Lucille het volgende:
Bijna de helft van de volwassenen scheert zich niet.
quote:Dat werkt niet. Kan je je net zo goed niet scheren, want de stoppels zitten er gewoon nog.
Op donderdag 11 april 2002 10:07 schreef Tijn het volgende:[..]
Philishave...
ik accepteer de cookies.
quote:Je had 'em door.
Op donderdag 11 april 2002 10:07 schreef X-Ray het volgende:[..]
De vrouwen ja
ik accepteer de cookies.
quote:
Op donderdag 11 april 2002 10:10 schreef Lucille het volgende:[..]
Je had 'em door.
ik accepteer de cookies.
[Dit bericht is gewijzigd door FROSTBITE op 11-04-2002 10:14]
Ik ben 20 en moet me nu bijna iedere dag scheren
* KOE staat zich ~248 minuten per maand te scheren.. (4 UUR!!
ik accepteer de cookies.
Wees er blij mee
Het is echt zwaar klote om jezelf elke dag te scheren, was er maar iets tegen he! Maar ja, dat hoort nou eenmaal bij het man zijn.
Het valt me trouwens wel op, dat dat stukkie langs je mond, het langst duurt voordat daar haar gaat groeien (weet jullie wat ik bedoel?).
Weet iemand hoe dat kan?
quote:Is dit een probleem? Overigens groeien mannen iets langer door dan vrouwen.
Ik zit met een probleem. Ik word in augustus alweer 20, maar ik heb nog steeds geen baardgroei. Soms komt m'n snor een klein beetje door, aan de zijkanten, maar die hoef ik ook maar 1x per 2 weken te scheren ongeveer. En als ik dan m'n baard meescheer zit er alleen wat pluis aan het scheermesje. (ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar ik heb ter vergelijking wel gewone schaamhaar groei, dit begint toch tegelijkertijd?)Ik zit er best wel mee. M'n vrienden enzo hebben wel allemaal gewoon baardgroei. Ze merken het bij mij niet omdat ik zeg dat ik me elke dag scheer.
Toen ik 16 was had ik geen zin meer en heb ik een baard laten staan.
Nou ben ik 18 en heb ik een sikje dat scheelt dan iig weer een stuk. Als ik me 's morgens scheer dan heb ik 's avonds weer een porem vol stoppels.
Verder borsthaar in overvloed en als ik met mijn hand over mijn schouder ga voel ik daar ook een paar haren. Gelukkig niet veel maar ik vrees het ergste
Wees blij...
Scheren wordt echt niet je hobby terwijl je nu misschien denkt dat je het leuk zal vinden.
Als je vrienden opscheppen dat scheren "koel" is, hoor ze dan over een paar jaar nog maar eens
Ik zie het als een voordeel. Het enige nadeel (of soms een voordeel
quote:Behoorlijk herkenbaar...
Op donderdag 11 april 2002 21:08 schreef Uiruru het volgende:
Toen ik 14 was moest ik me al 1 keer in week scherenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Toen ik 16 was had ik geen zin meer en heb ik een baard laten staan.
Nou ben ik 18 en heb ik een sikje dat scheelt dan iig weer een stuk. Als ik me 's morgens scheer dan heb ik 's avonds weer een porem vol stoppels.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Verder borsthaar in overvloed en als ik met mijn hand over mijn schouder ga voel ik daar ook een paar haren. Gelukkig niet veel maar ik vrees het ergste
ik accepteer de cookies.Wees blij...
Met bakkebaarden rondlopen terwijl je 14 bent is best cool, maar die snor was dat absoluut niet.
Nu idd ook borsthaar, rughaar etc. en als ik in de familie kijk zie ik er over een paar jaar uit als Bigfoot
quote:Dat heb ik ook. Ik ben nu 21,5. Ik hoef me ook niet elke dag te scheren, heb geen borsthaar en nauwelijks wat op mijn armen (in vergelijking tot). Mijn benen zijn echter goed behaard. Ik heb het mij laten vertellen dat mijn Aziatische kant (ik ben Indisch) daar mee te maken heeft, maar ja...of dat echt zo is.
Maar je mist nix nu hoor
quote:Moet dit niet zijn: Het gras is altijd groener aan de overkant ?
Het gras is altijd groener aan de andere kant van het hek.
ff ontopic:
Wees blij dat je je bijna niet hoeft te scheren. Ik ben 16 en zou me eigenlijk iedere dag moeten scheren. Als ik het doe dan heb ik de volgende dag al aardig wat stoppels staan.
Maar ach, wat maakt het uit. Iedereen zeurt hier ook weer over mesjes, maar met een scheerapparaat gaat alles ook heel goed hoor.
Trouwens, er is mij ooit verteld dat als je je vaker scheert je haren dan ook sneller gaan groeien. Of moet dit naar het Rijk der Fabelen verwezen worden?
Soms dan denk je echt...quote:Op donderdag 11 april 2002 08:15 schreef Reintje het volgende:
nck, ik was ook pas 19, ben nu 20 en ik gen ook nog geen baardaap als ik me 2 weken niet scheer...
ik zie t nu pas..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:46 schreef CrustyClown het volgende:
Idd... ik zou soms graag blij zijn dat ik niet hoef te scheren. Ik haat extra vroeg opstaan, omdat mijn baard weer gegroeid is. Hoewel ik nu na 3 dagen toch ECHT moet gaan schren, het begint er smerig uit te zien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop