nieuwe poll op de site, enne kaneel ding...ik ben voor, maar moet nog wel paar mensen hier ervan overtuigenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:29 schreef lunareclipse het volgende:
Peter heeft wel ervaring met klisma
Rennen naar de WC en een slang in je ...
Slecht idee, je kunt er wel in stikken.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nieuwe poll op de site, enne kaneel ding...ik ben voor, maar moet nog wel paar mensen hier ervan overtuigen
Nieuwe (hit)quote:Op zondag 10 mei 2009 17:29 schreef lunareclipse het volgende:
Peter heeft wel ervaring met klisma
Rennen naar de WC en een slang in je ...
ik zie die poll nietquote:Op zondag 10 mei 2009 17:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nieuwe poll op de site, enne kaneel ding...ik ben voor, maar moet nog wel paar mensen hier ervan overtuigen
binnen twee meter van het hok stond toch in de brief?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:34 schreef blomst het volgende:
overtreding van Marielin, binnen twee meter van het konijn niet roken.
Ze heeft hem op de schoot en rookt.
ja, hallo dat hok kAN wel over rook.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef Danny het volgende:
[..]
binnen twee meter van het hok stond toch in de brief?
Ik wil ook de pret niet drukken,echt nietmaar er zal geen dokter in de zaal zijn neem ik aan.Wie neemt de verantwoordingquote:
Het is onschadelijk. In tegenstelling tot pepersnuiven.quote:
misschien ze vooraf een van de filmpjes laten zien en ze vertellen hoe het moet?quote:
Ja, das een goed idee, Huub probeer het zelf eerst of het haalbaar , lukt een grote lepel niet, kun je een kleine lepel proberen.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
[..]
misschien ze vooraf een van de filmpjes laten zien en ze vertellen hoe het moet?
ow, en als jullie het op de redactie zelf gaan proberen, doe dan ff een youtube
goeiequote:Op zondag 10 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
[..]
misschien ze vooraf een van de filmpjes laten zien en ze vertellen hoe het moet?
ow, en als jullie het op de redactie zelf gaan proberen, doe dan ff een youtube
op zich wel, maar het leven is nou eenmaal niet eerlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind hem echt te grappig, Danny thnx voor die filmpjes
maarre, is t niet oneerlijk een opdracht erin die niet haalbaar is?
Huub wordt haast vader,ik zou het niet fijn vinden als Huub zou stikkenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, das een goed idee, Huub probeer het zelf eerst of het haalbaar , lukt een grote lepel niet, kun je een kleine lepel proberen.
Ja, via de redactiecam.....quote:Op zondag 10 mei 2009 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, das een goed idee, Huub probeer het zelf eerst of het haalbaar , lukt een grote lepel niet, kun je een kleine lepel proberen.
zoek op youtube even naar cinnamonquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand nog een linkje van de kaneel youtube dingesen die danny gaf?
ben wel benieuwd
Lees de OPquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Mirjam het volgende:
ben wel benieuwd
heel veel filmpjesquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Mirjam het volgende:
ben wel benieuwd
is er ook iemand zónder lange tenen hier?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Lees de OPdaar staat een link naar het vorige topic.
Ik bedoelde meer dat ik die blijkbaar voor niets heb geschreven...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is er ook iemand zónder lange tenen hier?
thanks danny.
als je die voor niks had geschreven, had ik nu al die leuke fimpjes gemistquote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik die blijkbaar voor niets heb geschreven...
Daar is het ook prachtig weer voor............... ik wil ook een tuin... en een barbecue......en vlees........quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:57 schreef Marrije het volgende:
Het moet maar afgelopen zijn met waarschuwingen, gewoon meteen de zweep erover.
Ik had de schuifdeur open staan, maar nu krijg ik trekquote:Op zondag 10 mei 2009 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is het ook prachtig weer voor............... ik wil ook een tuin... en een barbecue......en vlees........
Ja, ik heb hem in de 'keuken' gezienquote:Op zondag 10 mei 2009 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Is Pim vandaag al van die bank geweest..??
[ afbeelding ]
hier een tuin en bq maar ook aan de pannenkoekenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had de schuifdeur open staan, maar nu krijg ik trek
Ik heb pannenkoeken, maar dat is niet hetzelfde
Dan toch liever pannenkoekenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:03 schreef bamby het volgende:
[..]
hier een tuin en bq maar ook aan de pannenkoeken![]()
![]()
Nee, het zijn echte Nederlanders. ^^quote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Prákke?? koken ze voor het Bejaardenhuis???
[ afbeelding ]
Jeroen pakt het briefje erbij, en zegt niet rork binnen twee meter van het hok staat er.quote:
Als het geen stampot isquote:Op zondag 10 mei 2009 18:08 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee, het zijn echte Nederlanders. ^^
Prakken
uhh wat is dat een ufoquote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan toch liever pannenkoeken![]()
[ afbeelding ]
F5quote:
Hoe willen ze dat doen dan? geheim laten douchen?quote:Er gaat zo een telefoontje naar Jeroen: hij heeft zijn geheime opdracht gehaald. Met succes heeft hij tien persoonlijke items van zijn mede-Overlevers in de doodskist gestopt zonder hierbij betrapt te worden. Met deze geslaagde missie verdient Jeroen een week lang elke dag vijf minuten warm douchen. In het geheim.
Ook vertellen we hem dat hij voorlopig onze geheim agent blijft. In ieder geval totdat hij ontmaskerd wordt … In de loop van de dag volgt er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen.
Er komt snel een poll op de site over het verloop van de nieuwe opdracht voor Jeroen.
Remember: you control the game!
Ik denk dat je de enige was, je ziet ze vliegenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef bamby het volgende:
[..]
![]()
zag eerst alleen een afbeelding met 3 lichten later pas afbeelding van eten
het kokende water kookt de aardappels en de groenten.Alleen een kwestie van in de pan gooien,en een bal gehakt draaien kan een kleuter van 4 Worden ze alleen iets kleinerquote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef bamby het volgende:
Eten daar ziet er goed uit dat kan die peter wel moet ik toegeven![]()
mja, een pannenkoek bakken ookquote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef mooiiiiii het volgende:
een bal gehakt draaien kan een kleuter van 4
Dat is toch wel voor 6 jarige hoorquote:
Stiekem warm laten douchenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:16 schreef bamby het volgende:
Zou ik ook wel graag willen weten hoe ze jeroen straks stiekem laten douchen?En de spullen terug laten komen
morgen is niet zo moeilijk, iedereen zal hem een douche gunnen voordat hij naar de crematie gaat.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:16 schreef bamby het volgende:
Zou ik ook wel graag willen weten hoe ze jeroen straks stiekem laten douchen?En de spullen terug laten komen
iedereen laten douchen alleen als Jeroen eronder staat de warme kraan open draaien ....quote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doen dan? geheim laten douchen?
Enne, die spullen, die verschijnen straks ineens weer overal of blijven die in de kist?
zou kunnenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat je de enige was, je ziet ze vliegen
zit iedereen vandaag aan de pannenkoekenquote:
Is iets lastiger voor een kleuter om die pannenkoek de lucht in te gooien en weer op te vangen.Degene die dat goed kunnen worden tennissers,voetballers en honkballersquote:
Juist!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:18 schreef snetje het volgende:
[..]
iedereen laten douchen alleen als Jeroen eronder staat de warme kraan open draaien ....
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:19 schreef snetje het volgende:
[..]
zit iedereen vandaag aan de pannenkoekenhiero met lekker veel bacon
Als iedereen doucht wisselen ze elkaar af... en 2 tegelijk.... dan valt die warme stoom echt wel op hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 18:18 schreef snetje het volgende:
[..]
iedereen laten douchen alleen als Jeroen eronder staat de warme kraan open draaien ....
dat dacht ik dus ook al het is daar vrij fris dus valt snel opquote:Op zondag 10 mei 2009 18:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als iedereen doucht wisselen ze elkaar af... en 2 tegelijk.... dan valt die warme stoom echt wel op hoor
Jeroen als laatste.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als iedereen doucht wisselen ze elkaar af... en 2 tegelijk.... dan valt die warme stoom echt wel op hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |