hier een tuin en bq maar ook aan de pannenkoekenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had de schuifdeur open staan, maar nu krijg ik trek
Ik heb pannenkoeken, maar dat is niet hetzelfde
Dan toch liever pannenkoekenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:03 schreef bamby het volgende:
[..]
hier een tuin en bq maar ook aan de pannenkoeken![]()
![]()
Nee, het zijn echte Nederlanders. ^^quote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Prįkke?? koken ze voor het Bejaardenhuis???
[ afbeelding ]
Jeroen pakt het briefje erbij, en zegt niet rork binnen twee meter van het hok staat er.quote:
Als het geen stampot isquote:Op zondag 10 mei 2009 18:08 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee, het zijn echte Nederlanders. ^^
Prakken
uhh wat is dat een ufoquote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan toch liever pannenkoeken![]()
[ afbeelding ]
F5quote:
Hoe willen ze dat doen dan? geheim laten douchen?quote:Er gaat zo een telefoontje naar Jeroen: hij heeft zijn geheime opdracht gehaald. Met succes heeft hij tien persoonlijke items van zijn mede-Overlevers in de doodskist gestopt zonder hierbij betrapt te worden. Met deze geslaagde missie verdient Jeroen een week lang elke dag vijf minuten warm douchen. In het geheim.
Ook vertellen we hem dat hij voorlopig onze geheim agent blijft. In ieder geval totdat hij ontmaskerd wordt … In de loop van de dag volgt er een nieuwe opdracht voor 007 Jeroen.
Er komt snel een poll op de site over het verloop van de nieuwe opdracht voor Jeroen.
Remember: you control the game!
Ik denk dat je de enige was, je ziet ze vliegenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef bamby het volgende:
[..]
![]()
zag eerst alleen een afbeelding met 3 lichten later pas afbeelding van eten
het kokende water kookt de aardappels en de groenten.Alleen een kwestie van in de pan gooien,en een bal gehakt draaien kan een kleuter van 4 Worden ze alleen iets kleinerquote:Op zondag 10 mei 2009 18:07 schreef bamby het volgende:
Eten daar ziet er goed uit dat kan die peter wel moet ik toegeven![]()
mja, een pannenkoek bakken ookquote:Op zondag 10 mei 2009 18:14 schreef mooiiiiii het volgende:
een bal gehakt draaien kan een kleuter van 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |