Oeh, goed idee!quote:
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'quote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
Mmmm... Alleen 'bashen' is op mij van toepassing...
dat is ook waar elk modje echt vol afgunst over begon als ze me aanspraken.quote:
preciesquote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval wel geprobeerd...
laat ze maar ze zijn geestelijk nog 13jaartjes oud, kunnen ze ook niets aan doenquote:
Ik moest dit 3 keer lezen voordat ik snapte waar je het over had.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is ook waar elk modje echt vol afgunst over begon als ze me aanspraken.
over onze grande note dat dit geen slow chat is... nee zeiden ze het is een FAST chat
Ik weet wel dat REMLOF dat zei. Had gedacht dat ie jonger was......komt door de avatar denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
over onze grande note dat dit geen slow chat is... nee zeiden ze het is een FAST chat
ligt eraan wat je intressant vindquote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo ik ben thuis!
Ik heb iets gemist blijkbaar?
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Hmm zit net op de hyves van meisje 2 te kijken, en die is toch wel heel leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik jou een beetje bashen dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'
sja contactgestoord ben ik he heb wat moeite met normale zinnen tikken enzoquote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moest dit 3 keer lezen voordat ik snapte waar je het over had.
nu nog zorgen dat die vrouwen gek op hem worden...quote:
Ik voldoe aan de eerste 2 woorden uit de TT.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'
Zou je dat willen doen?quote:
We have a winner!!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de eerste 2 woorden uit de TT.
Hmm... Zijn rellen leuk?quote:
Liever niet eigenlijk. Daarvoor kom je te sympathiek over...quote:
Dat heet speedchatquote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik.. sympathiek, hoe kom je erbij!!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
Liever niet eigenlijk. Daarvoor kom je te sympathiek over...
ik weet al niet meer wie wie isquote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik weet wel dat REMLOF dat zei. Had gedacht dat ie jonger was......komt door de avatar denk ik.
sommige wel...deze niet, deze is triestquote:
Dat zit wel goedquote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu nog zorgen dat die vrouwen gek op hem worden...
Gebrek aan mensenkennis aan mijn kant denk ik...quote:
quote:
Oke...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sommige wel...deze niet, deze is triest
Veel plezierquote:Op zondag 10 mei 2009 16:04 schreef MNR het volgende:
Okay, leuke TT.
Anyways, wat ik nog wilde zeggen voordat ik naar mams ga: wees gewoon een beetje aardig voor elkaar en cut some slack. We zijn allemaal maar users die op Fok! posten. That's all.
En volgens mij vinden jullie elkaar wel aardig, maar weten jullie dat nog nietBye
Hoe was Star Wars?quote:
Ik aan alle drie.. Ooitquote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de eerste 2 woorden uit de TT.
Nu niet gelijk zo arrogant worden door te denken dat het zo belangrijk is dat er een ingreep voor nodig is he?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef mrbox het volgende:
Zouden ze door een volwassen MOD terug geroepen zijn en nu hun frustraties in het Mod SC-tje aan het spuien zijn?
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Ik aan alle drie.. Ooit
Ha, zie hier: een Newbie Single die een Mod Bashed!![]()
maar verder ben je vast aardig! En ik ook!![]()
Of aan mijn kantquote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
Gebrek aan mensenkennis aan mijn kant denk ik...
Ik roep ze even, moment!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
Nog lekkere vrouwlijke mods die mij willen bashen?
ze zijn toch niet serieus aan het bashen, ze komen juist omdat ze ons juist wel leuk vinden volgens mij en zoeken een manier om mee te kletsen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:04 schreef MNR het volgende:
Okay, leuke TT.
Anyways, wat ik nog wilde zeggen voordat ik naar mams ga: wees gewoon een beetje aardig voor elkaar en cut some slack. We zijn allemaal maar users die op Fok! posten. That's all.
En volgens mij vinden jullie elkaar wel aardig, maar weten jullie dat nog niet
Bye
Ja, dat is een 2e.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu nog zorgen dat die vrouwen gek op hem worden...
Ik heb volgens mij alleen met Q., Venco en Cue gesprokenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan ben jij een van de weinige die me niet aangesproken heeft en dit even moest mededelen
Zo is tie beter.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
Nog lekkere vrouwlijke mods die mij willen batsen?
Oh! Nou, dan kan ik me maar beter gedragenquote:
Het kan ze natuurlijk ook de moeite niet waard zijn om verder te gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef mrbox het volgende:
Zouden ze door een volwassen MOD terug geroepen zijn en nu hun frustraties in het Mod SC-tje aan het spuien zijn?
Ik voel mij bijna bijzonderquote:Op zondag 10 mei 2009 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen met Q., Venco en Cue gesproken.
zou best kunnen ik heb geeeeeeeeeeeeen idee welke modjes ik gesproken hebquote:Op zondag 10 mei 2009 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen met Q., Venco en Cue gesproken.
Welnee, we gaan gewoon door hier!quote:
Preciesquote:Op zondag 10 mei 2009 16:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh! Nou, dan kan ik me maar beter gedragen
quote:
* Knuffelzacht geeft kusje aan cuequote:
Misschien moet je even gaan zittenquote:
En, hebben de Klingons nog steeds ruzie met de Wookies of is Obi-wan kenobi weer eens aan het bemiddelen met the Borg?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht geeft kusje aan cue
dat ben je toch ook??
Oops my bad.quote:
De herkansing gaat vaak beterquote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef kingmob het volgende:
Goed, herkansing, m'n internet was meteen foetsie na m'n vorige post
Hoi!
Donequote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef Misan het volgende:
[..]
gezellig
stel je nog even voor Bart, wel zo netjes
we moeten snel es afsprekenquote:
Daar zijn we ook snel klaar meequote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef Bart het volgende:
Oh wacht, ik moet nog wat vragen invullen.
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 26
# Sekse? M
# Woonplaats/ regio? Alkmaar
# Interesses? zie fobo
# Seksuele voorkeur? kaal
# Lengte en postuur? 30 cm, grof geaderd
# Hoe lang single? niet
Het begon interessant, maar te langquote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef Bart het volgende:
Oh wacht, ik moet nog wat vragen invullen.
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 26
# Sekse? M
# Woonplaats/ regio? Alkmaar
# Interesses? zie fobo
# Seksuele voorkeur? kaal
# Lengte en postuur? 30 cm, grof geaderd
# Hoe lang single? niet
Deze keer deed alleen R2D2 mee. Commercial bastards!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En, hebben de Klingons nog steeds ruzie met de Wookies of is Obi-wan kenobi weer eens aan het bemiddelen met the Borg?
Moet je nou huilen?quote:
Gister bij het eten was je ookal zo afwezig en in code taal bezigquote:
Hahaha ja idd!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we moeten snel es afsprekeniig voor 6 december
Ja, dat moest eventjesquote:Op zondag 10 mei 2009 16:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gister bij het eten was je ookal zo afwezig en in code taal bezig
Want?quote:
Ik dacht dat lengte niet uitmaaktequote:
Haha zou je denken?quote:
Dat is wel een goede tipquote:
Probeer hem eens een tijdje, wie wet bevalt hij jequote:
Geen Yodaquote:Op zondag 10 mei 2009 16:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Deze keer deed alleen R2D2 mee. Commercial bastards!
Dan ben je gekquote:
laat me raden... met nouk?quote:
Het is beter dan het alternatief iigquote:Op zondag 10 mei 2009 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Probeer hem eens een tijdje, wie wet bevalt hij je
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jij mag niet meer radenquote:
Ja, maar jij snapt het soms nietquote:
Oh dat zeggen jullie alleen tegen kleingeschapenen!quote:
Neej, jij bent lekker duidelijk altijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden![]()
![]()
[..]
Ja, maar jij snapt het soms niet
Ik heb er maar één gesproken, dus ik heb geen ideequote:Op zondag 10 mei 2009 16:15 schreef ThE_ED het volgende:
Die crew bleek nog best aanspreekbaar trouwens.
Codetaal met auto_quote:Op zondag 10 mei 2009 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden![]()
![]()
[..]
Ja, maar jij snapt het soms niet
Neequote:
Wij snappen hetquote:
Was Star Trek nog een beetje om aan te zien?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:15 schreef ThE_ED het volgende:
Heb jij met die nerds gesproken danquote:Op zondag 10 mei 2009 16:15 schreef ThE_ED het volgende:
Idd! Doe je je voordeel ermeequote:Op zondag 10 mei 2009 16:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is beter dan het alternatief iig![]()
"de herkansing is altijd kut"
tot een uur of acht wel jaquote:Op zondag 10 mei 2009 16:15 schreef ThE_ED het volgende:
Of geobserveerd vanaf de vertequote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dat zeggen jullie alleen tegen kleingeschapenen!
Toen nog welquote:Op zondag 10 mei 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er maar één gesproken, dus ik heb geen idee
Maar die was inderdaad wel aanspreekbaar
Je durfde niet op ons af te stappen? IRL kunnen we geen bans uitdelen hoorquote:
Hahaquote:
Daarna waren jullie ookquote:
Gelukkig maakt cupmaat ook geen verschilquote:Op zondag 10 mei 2009 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Dan voelen ze zich toch bijzonder
Lief he
Ja maar waarom zeg je dat dan niet tegen mijquote:Op zondag 10 mei 2009 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Lief he
Uhm, ik doelde niet op mijzelfquote:Op zondag 10 mei 2009 16:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Je durfde niet op ons af te stappen? IRL kunnen we geen bans uitdelen hoor
Wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Lief he
Jij bent zeker al lang singlequote:Op zondag 10 mei 2009 16:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gelukkig maakt cupmaat ook geen verschil
Natuurlijk wel!!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Omdat jij al heel bijzonder van jezelf bent.. dat heb jij niet nodigquote:Op zondag 10 mei 2009 16:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja maar waarom zeg je dat dan niet tegen mij
Ja, nadat jullie gingen eten ben ik nog even met wat crewmensen blijven integreren.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er maar één gesproken, dus ik heb geen idee
Maar die was inderdaad wel aanspreekbaar
Ik heb je anders niet op mij zien afstappenquote:
Kijk, dat is heel sociaal van je! Goed gedaanquote:Op zondag 10 mei 2009 16:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, nadat jullie gingen eten ben ik nog even met wat crewmensen blijven integreren.
Jo0lz spreek ik wel af en toe, maar had ik nog nooit gezien, etc.
ik ga per definitie niet uit met dames die een kleinere cupmaat hebben dan ikzelf hebquote:Op zondag 10 mei 2009 16:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb je anders niet op mij zien afstappen
Dan blijven er weinig overquote:Op zondag 10 mei 2009 16:20 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ga per definitie niet uit met dames die een kleinere cupmaat hebben dan ikzelf heb
Hoe raad je het?quote:
goed dat je me daar apart voor complimenteertquote:Op zondag 10 mei 2009 16:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is heel sociaal van je! Goed gedaan
Jaquote:
Nou, 85Dquote:Op zondag 10 mei 2009 16:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Normvervagingquote:
Ik ben nog in een goede buiquote:Op zondag 10 mei 2009 16:21 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
goed dat je me daar apart voor complimenteert
Kusjeeeequote:Op zondag 10 mei 2009 16:21 schreef Nouk84 het volgende:
Nou, bash lekker verder. Ik ga douchen en wat doen enz
Vond ik nou ookquote:
Waar?quote:
Heb je de hele avond daarop zitten wachten?quote:
ik zal volgende geel mijn felgele shirt aandoenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:22 schreef Misan het volgende:
[..]
heb jij tegen mij gepraat dan?
nee, serieusheb je wel op mijn twitter-volglijstje
Ja echt, ik kwam enkel naar de meet omdat jij er ook zou zijn!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je de hele avond daarop zitten wachten?
ah ik herken je wel als ik naar je fobo kijkquote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik zal volgende geel mijn felgele shirt aandoen
Ik voel mij schuldigquote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef Bart het volgende:
Ja echt, ik kwam enkel naar de meet omdat jij er ook zou zijn!
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef Misan het volgende:
[..]
ah ik herken je wel als ik naar je fobo kijk
Nee, inderdaad, volgende keer maar weerquote:en nee, wij hebben niet gecommuniceerd daar
ik kwam alleen om me misdadig te bezattenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja echt, ik kwam enkel naar de meet omdat jij er ook zou zijn!
Absoluutquote:Op zondag 10 mei 2009 16:25 schreef kingmob het volgende:
Misschien moet ik zo'n zuipfestijn meet ook maar eens meemaken![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
Djayzz... voro wat ben je nu aan het leren?
Ik heb geen digiicam of foon met cameraquote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Misan het volgende:
[..]
mensen zonder foto's in het fotoboek
zet 'm dan uit ofzo
Terecht! De volgende keer dat jullie een meet "toevallig" op dezelfde dag op dezelfde plek organiseren, mag je het goedmakenquote:
En dan de mensen een mogelijkheid minder geven om met mij te kunnen communiceren.. Dacht het nietquote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Misan het volgende:
[..]
zet 'm dan uit ofzo
Ach, dan kan het nooit zo erg zijn geweestquote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Jeej, mijn opdracht voor school is geluktben nog maar sinds 11 uur bezig.
Tip ! je kan ook initiatief nemenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Terecht! De volgende keer dat jullie een meet "toevallig" op dezelfde dag op dezelfde plek organiseren, mag je het goedmaken
dat kloptquote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan de mensen een mogelijkheid minder geven om met mij te kunnen communiceren.. Dacht het niet
Dat zou gemeen van mij zijn!
Ik zal mijn best doen om dat toevallig zo voor elkaar te krijgen :'quote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Bart het volgende:
Terecht! De volgende keer dat jullie een meet "toevallig" op dezelfde dag op dezelfde plek organiseren, mag je het goedmaken
Dat heb je zelf in de handquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Jeej, mijn opdracht voor school is geluktben nog maar sinds 11 uur bezig.
Nou, ik moest een filmpje maken met mijn groepje maar die kreeg ik niet op de computer.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ach, dan kan het nooit zo erg zijn geweest
je hebt ons toch gezien nu!?!?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:26 schreef Misan het volgende:
[..]
zet 'm dan uit ofzo
Je hebt een leven... of je hebt het niet hequote:
Ik ben geëmancipeerd, vrouwen mogen ook wel eens wat doen. Dan doe ik wel een keer de afwasquote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tip ! je kan ook initiatief nemenwel zo mannelijk
kloptquote:Op zondag 10 mei 2009 16:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt een leven... of je hebt het niet he
Ook op zondag? Dan doe ik daar niet aanquote:
Ik hou je in de smiezen!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om dat toevallig zo voor elkaar te krijgen :'
Dus je pmt nu met iemand waarvan je geen idee hebt wie diegene is?quote:
quote:
ah dat is nu jammer dus nu heb je nog geen idee wie wie isquote:
is ie jou ook al aan t pmen!?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus je pmt nu met iemand waarvan je geen idee hebt wie diegene is?
Hij probeert denk ik nu te achterhalen wie wie isquote:
niet verklappen dat ik die lange roodharige was met dat rokje en strakke topje aan hequote:Op zondag 10 mei 2009 16:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij probeert denk ik nu te achterhalen wie wie is
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet verklappen dat ik die lange roodharige was met dat rokje en strakke topje aan he
Hou jij je mond er dan over dat ik die met die uitgelubberde broek en de gaten in die afgrijzelijke zwarte trui was?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet verklappen dat ik die lange roodharige was met dat rokje en strakke topje aan he
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zou niet weten wie wie is, ik had wel het idee dat ik een tijdje ongewild in het gezichtsveld van vencodark stond.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zou niet weten wie wie is, ik had wel het idee dat ik een tijdje ongewild in het gezichtsveld van vencodark stond.
ik zeg niets als jij niets zegtquote:Op zondag 10 mei 2009 16:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hou jij je mond er dan over dat ik die met die uitgelubberde broek en de gaten in die afgrijzelijke zwarte trui was?
Niet gewend?quote:
Die was er helemaal nietquote:Op zondag 10 mei 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Afgesprokenquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
Nog lekkere vrouwlijke mods die mij willen bashen?
Nop, ik ben altijd lekker onzichtbaarquote:
wie is die paradinges eigenlijk!?!?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:37 schreef vencodark het volgende:
* vencodark wilt heel graag weten wat Para dinges bedoeld.
wat toevallig, ik zit net dit nummer te luisterenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Sjeenquote:
Of doe je dat alleen bij enkelen?quote:
Dat is een toffe mod van het tofste subforumquote:
sja ik ben ook slecht in namen dus zonder fobo geen ideequote:Op zondag 10 mei 2009 16:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is een toffe mod van het tofste subforum
Je had hem uit kunnen doenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik had iig een veel te warm camo sweatjack aan.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
* Cuegirllie probeert zich iets te herinnerenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
http://forum.fok.nl/ gewoon ff kijken, staat precies wie waar mod isquote:Op zondag 10 mei 2009 16:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik ben ook slecht in namen dus zonder fobo geen idee
Je had zeker een biertje op?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie probeert zich iets te herinneren
* vencodark ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
* Cuegirllie probeert zich iets te herinneren
Bierquote:
Dat heb je wel eens genoemd ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark ook.en ik wil weten waar hij het over heeft. Had ik dat al gezegd?
en wie ben jij?quote:
Dat zeggen ze allemaal! "Ik merk pas wat als ik 83 wijn op hebquote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bier
wijn wel, maar weinig van gemerkt
boeit mij nou of ze mod zijn of waarquote:Op zondag 10 mei 2009 16:43 schreef Bart het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/ gewoon ff kijken, staat precies wie waar mod is
dan ga ik ff wat eten halen ondertussenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra het kwartje valt, spuug ik mn bier uit.
OA.quote:
En gaan ze zo aan je hangen als ze tegen je pratenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal! "Ik merk pas wat als ik 83 wijn op heb" maar ondertussen praten ze na 2 slokken al onverstaanbaar
Komt er nog wat van?!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Naar hem werd gevraagd in het vorige deel.
Dat mag ook, mits lekker.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
En gaan ze zo aan je hangen als ze tegen je praten
Ik zeg 10quote:Op zondag 10 mei 2009 16:46 schreef Bart het volgende:
Dat zeggen ze allemaal! "Ik merk pas wat als ik 83 wijn op heb" maar ondertussen praten ze na 2 slokken al onverstaanbaar
Werd er wat gevraagd dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Naar hem werd gevraagd in het vorige deel.
Zeker toen ik al weg wasquote:
Koffiequote:Op zondag 10 mei 2009 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is ook een diehard KSC'er, natuurlijk.
Goede instellingquote:
Nog erger!quote:
Ik ben gewoon een soepele vent.quote:
Thee valt ook onder het bereik van de KSC... getuige ook mijn drankkeuze in de Stairway om negen uur 's avondsquote:
verkapte ik-wil-ook-mod-worden-post.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef djayzz het volgende:
Ik vind het gehalte blauwe namen wel de pan uit rijzen nu hoor....
Ach, best leuk toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef djayzz het volgende:
Ik ben ook erg! wist je dat nog niet?quote:
Geef mij niet de schuld van die stomme treintijden!!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toen iedereen al weg was jatoen alleen de ECHT leuke mensen nog overbleven
Wat toch wel beetje jammer wasquote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thee valt ook onder het bereik van de KSC... getuige ook mijn drankkeuze in de Stairway om negen uur 's avonds.
Gelukkigquote:
quote:
Nee want je had je niet voorgesteld, weet je nog?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben ook erg! wist je dat nog niet?
Je hebt geen observatievermogen?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:52 schreef Bart het volgende:
Nee want je had je niet voorgesteld, weet je nog?
Ík ben hier anders niet de single hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 16:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Dat beetje leven wat ik nog heb wil ik graag behouden
en dan de kans lopen op een modmeet te moeten verschijnen zonder dat er ook een singlesmeet en autistenmeet plaats vind!?!?quote:
Stoertje!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had gewoon trek in thee, dus dan bestel ik gewoon thee.
Niet na 20 bier in mijn mikquote:
Oh sorry, was die onder de gordel?quote:
TLquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dan eigenlijk nog veel triester, wat doe je zoveel op fok! dan ga lekker neuken.
Dat komt omdat de meeste mods worden gerekruteerd uit SC's. De KSC heeft een grote bijdrage geleverd, en ook de Nijmegen-SC is goed bezig de laatste tijd. Gisteren zijn we begonnen met het verkennen van nieuwe kweekvijvers, er heeft zelfs een oriënterend gesprek plaatsgevonden!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef djayzz het volgende:
Met 20 bier had je ook wel je emancipatieprincipes aan de kant kunnen gooienquote:
Onder het genot van 20 bier in de stairway?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste mods worden gerekruteerd uit SC's. De KSC heeft een grote bijdrage geleverd, en ook de Nijmegen-SC is goed bezig de laatste tijd. Gisteren zijn we begonnen met het verkennen van nieuwe kweekvijvers, er heeft zelfs een oriënterend gesprek plaatsgevonden!
Daar zorgt Cuegirllie wel voor!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan de kans lopen op een modmeet te moeten verschijnen zonder dat er ook een singlesmeet en autistenmeet plaats vind!?!?
zeg aub niet dat er iemand uit singles modje wil wordenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste mods worden gerekruteerd uit SC's. De KSC heeft een grote bijdrage geleverd, en ook de Nijmegen-SC is goed bezig de laatste tijd. Gisteren zijn we begonnen met het verkennen van nieuwe kweekvijvers, er heeft zelfs een oriënterend gesprek plaatsgevonden!
Uiteraardquote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Onder het genot van 20 bier in de stairway?
Vrouwtje heeft óók een leven, die is er nu dus nietquote:Op zondag 10 mei 2009 16:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is dan eigenlijk nog veel triester, wat doe je zoveel op fok! dan ga lekker neuken.
quote:
er was ook nog een frontpage crew meetquote:Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan de kans lopen op een modmeet te moeten verschijnen zonder dat er ook een singlesmeet en autistenmeet plaats vind!?!?
Bart, wat heb jij hier nou weer te zoeken?quote:
Ah je kon het niet alleen af, wat schattigquote:
Ga ik voor zorgen!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
moet je mij natuurlijk wel op de hoogte houden van de modmeet he
Ik zeg niks meer, want ik geloof dat ik al te veel heb gezegdquote:Op zondag 10 mei 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zeg aub niet dat er iemand uit singles modje wil wordendat heb ik verkeerd begrepen toch he!?!?
Bier vermindert mijn principes niet... Enkel mijn observatievermogenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met 20 bier had je ook wel je emancipatieprincipes aan de kant kunnen gooien
Ik ben enorm schattig! Maarja dat heb jij gisteren niet gezien natuurlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah je kon het niet alleen af, wat schattig
Ik heb jou gemist gisteren! Gelukkig kom ik je hier weer tegenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:57 schreef Civilian het volgende:
Leuke TT..
[..]
Bart, wat heb jij hier nou weer te zoeken?Gister niet genoeg gehad?
En een Erikmeet... ik heb wel geen idee wie Erik is, maar op CS werd ik toch door zeker 3 mensen aangesproken of ik ook voor Erik kwamquote:Op zondag 10 mei 2009 16:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er was ook nog een frontpage crew meet
Beetje jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 16:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Bier vermindert mijn principes niet... Enkel mijn observatievermogen
Haha, gezelligquote:Op zondag 10 mei 2009 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een Erikmeet... ik heb wel geen idee wie Erik is, maar op CS werd ik toch door zeker 3 mensen aangesproken of ik ook voor Erik kwam.
Alleen als ze het verdiend hebbenquote:
NOGGGGG triester, vrouwtje heeft WEL een leven en meneer gaat dan in t singlestopic postenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Vrouwtje heeft óók een leven, die is er nu dus nietMaar vanavond sla ik mijn slag wel weer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op zondag 10 mei 2009 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een Erikmeet... ik heb wel geen idee wie Erik is, maar op CS werd ik toch door zeker 3 mensen aangesproken of ik ook voor Erik kwam.
Jij hebt mij niet gemistquote:Op zondag 10 mei 2009 16:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb jou gemist gisteren! Gelukkig kom ik je hier weer tegen
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
NOGGGGG triester, vrouwtje heeft WEL een leven en meneer gaat dan in t singlestopic postenHihi je zei trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
[..]
NOGGGGG triester, vrouwtje heeft WEL een leven en meneer gaat dan in t singlestopic postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Nee, jij bent je zeker ook niet even netjes komen voorstellen...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben enorm schattig! Maarja dat heb jij gisteren niet gezien natuurlijk.
hij is dan ook echt enorm schattigquote:Op zondag 10 mei 2009 16:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah je kon het niet alleen af, wat schattig
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, jij bent je zeker ook niet even netjes komen voorstellen...
[..]
NOGGGGG triester, vrouwtje heeft WEL een leven en meneer gaat dan in t singlestopic postenDie spoiler klopt in letterlijke zin wel behoorlijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
[..]
NOGGGGG triester, vrouwtje heeft WEL een leven en meneer gaat dan in t singlestopic postenJouw spoiler is zooo trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan niet in de letterlijke zin zoals hierboven benoemd..![]()
quote:
Op sommigen momenten..quote:
ik ben de allochtoonquote:
ja waarom eigenlijkquote:
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die spoiler klopt in letterlijke zin wel behoorlijk ja![]()
.
Iddquote:Op zondag 10 mei 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jouw spoiler is zooo true
en dan niet in de letterlijke zin zoals hierboven benoemd..
Sorry, ik heb het bier niet uitgevonden, anders had ik er wel wat aan gedaanquote:
[..]
NOGGGGG triester, vrouwtje heeft WEL een leven en meneer gaat dan in t singlestopic postenBril nodig? Ik zeg óók, niet wél. En waar zie je mij zeggen dat ik gemiddeld benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ze waren vast door het bier heen, Sp3c... en zij wilden niet speciaal voor jou een nieuw vat aansluiten.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben de allochtoon
[..]
ja waarom eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |