Oeh, goed idee!quote:
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'quote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
Mmmm... Alleen 'bashen' is op mij van toepassing...
dat is ook waar elk modje echt vol afgunst over begon als ze me aanspraken.quote:
preciesquote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval wel geprobeerd...
laat ze maar ze zijn geestelijk nog 13jaartjes oud, kunnen ze ook niets aan doenquote:
Ik moest dit 3 keer lezen voordat ik snapte waar je het over had.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is ook waar elk modje echt vol afgunst over begon als ze me aanspraken.
over onze grande note dat dit geen slow chat is... nee zeiden ze het is een FAST chat
Ik weet wel dat REMLOF dat zei. Had gedacht dat ie jonger was......komt door de avatar denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
over onze grande note dat dit geen slow chat is... nee zeiden ze het is een FAST chat
ligt eraan wat je intressant vindquote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo ik ben thuis!
Ik heb iets gemist blijkbaar?
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Hmm zit net op de hyves van meisje 2 te kijken, en die is toch wel heel leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik jou een beetje bashen dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'
sja contactgestoord ben ik he heb wat moeite met normale zinnen tikken enzoquote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moest dit 3 keer lezen voordat ik snapte waar je het over had.
nu nog zorgen dat die vrouwen gek op hem worden...quote:
Ik voldoe aan de eerste 2 woorden uit de TT.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'
Zou je dat willen doen?quote:
We have a winner!!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de eerste 2 woorden uit de TT.
Hmm... Zijn rellen leuk?quote:
Liever niet eigenlijk. Daarvoor kom je te sympathiek over...quote:
Dat heet speedchatquote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik.. sympathiek, hoe kom je erbij!!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
Liever niet eigenlijk. Daarvoor kom je te sympathiek over...
ik weet al niet meer wie wie isquote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik weet wel dat REMLOF dat zei. Had gedacht dat ie jonger was......komt door de avatar denk ik.
sommige wel...deze niet, deze is triestquote:
Dat zit wel goedquote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu nog zorgen dat die vrouwen gek op hem worden...
Gebrek aan mensenkennis aan mijn kant denk ik...quote:
quote:
Oke...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sommige wel...deze niet, deze is triest
Veel plezierquote:Op zondag 10 mei 2009 16:04 schreef MNR het volgende:
Okay, leuke TT.
Anyways, wat ik nog wilde zeggen voordat ik naar mams ga: wees gewoon een beetje aardig voor elkaar en cut some slack. We zijn allemaal maar users die op Fok! posten. That's all.
En volgens mij vinden jullie elkaar wel aardig, maar weten jullie dat nog nietBye
Hoe was Star Wars?quote:
Ik aan alle drie.. Ooitquote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de eerste 2 woorden uit de TT.
Nu niet gelijk zo arrogant worden door te denken dat het zo belangrijk is dat er een ingreep voor nodig is he?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef mrbox het volgende:
Zouden ze door een volwassen MOD terug geroepen zijn en nu hun frustraties in het Mod SC-tje aan het spuien zijn?
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Ik aan alle drie.. Ooit
Ha, zie hier: een Newbie Single die een Mod Bashed!![]()
maar verder ben je vast aardig! En ik ook!![]()
Of aan mijn kantquote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
Gebrek aan mensenkennis aan mijn kant denk ik...
Ik roep ze even, moment!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
Nog lekkere vrouwlijke mods die mij willen bashen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |