Oeh, goed idee!quote:
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'quote:Op zondag 10 mei 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
Mmmm... Alleen 'bashen' is op mij van toepassing...
dat is ook waar elk modje echt vol afgunst over begon als ze me aanspraken.quote:
preciesquote:Op zondag 10 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het in ieder geval wel geprobeerd...
laat ze maar ze zijn geestelijk nog 13jaartjes oud, kunnen ze ook niets aan doenquote:
Ik moest dit 3 keer lezen voordat ik snapte waar je het over had.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is ook waar elk modje echt vol afgunst over begon als ze me aanspraken.
over onze grande note dat dit geen slow chat is... nee zeiden ze het is een FAST chat
Ik weet wel dat REMLOF dat zei. Had gedacht dat ie jonger was......komt door de avatar denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
over onze grande note dat dit geen slow chat is... nee zeiden ze het is een FAST chat
ligt eraan wat je intressant vindquote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef automatic_ het volgende:
Zoooo ik ben thuis!
Ik heb iets gemist blijkbaar?
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Hmm zit net op de hyves van meisje 2 te kijken, en die is toch wel heel leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik jou een beetje bashen dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'
sja contactgestoord ben ik he heb wat moeite met normale zinnen tikken enzoquote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moest dit 3 keer lezen voordat ik snapte waar je het over had.
nu nog zorgen dat die vrouwen gek op hem worden...quote:
Ik voldoe aan de eerste 2 woorden uit de TT.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik mag het jammer genoeg alleen doen met 'single'
Zou je dat willen doen?quote:
We have a winner!!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de eerste 2 woorden uit de TT.
Hmm... Zijn rellen leuk?quote:
Liever niet eigenlijk. Daarvoor kom je te sympathiek over...quote:
Dat heet speedchatquote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik.. sympathiek, hoe kom je erbij!!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef AirwiN het volgende:
Liever niet eigenlijk. Daarvoor kom je te sympathiek over...
ik weet al niet meer wie wie isquote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik weet wel dat REMLOF dat zei. Had gedacht dat ie jonger was......komt door de avatar denk ik.
sommige wel...deze niet, deze is triestquote:
Dat zit wel goedquote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu nog zorgen dat die vrouwen gek op hem worden...
Gebrek aan mensenkennis aan mijn kant denk ik...quote:
quote:
Oke...quote:Op zondag 10 mei 2009 16:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sommige wel...deze niet, deze is triest
Veel plezierquote:Op zondag 10 mei 2009 16:04 schreef MNR het volgende:
Okay, leuke TT.
Anyways, wat ik nog wilde zeggen voordat ik naar mams ga: wees gewoon een beetje aardig voor elkaar en cut some slack. We zijn allemaal maar users die op Fok! posten. That's all.
En volgens mij vinden jullie elkaar wel aardig, maar weten jullie dat nog nietBye
Hoe was Star Wars?quote:
Ik aan alle drie.. Ooitquote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de eerste 2 woorden uit de TT.
Nu niet gelijk zo arrogant worden door te denken dat het zo belangrijk is dat er een ingreep voor nodig is he?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef mrbox het volgende:
Zouden ze door een volwassen MOD terug geroepen zijn en nu hun frustraties in het Mod SC-tje aan het spuien zijn?
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Ik aan alle drie.. Ooit
Ha, zie hier: een Newbie Single die een Mod Bashed!![]()
maar verder ben je vast aardig! En ik ook!![]()
Of aan mijn kantquote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef AirwiN het volgende:
Gebrek aan mensenkennis aan mijn kant denk ik...
Ik roep ze even, moment!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
Nog lekkere vrouwlijke mods die mij willen bashen?
ze zijn toch niet serieus aan het bashen, ze komen juist omdat ze ons juist wel leuk vinden volgens mij en zoeken een manier om mee te kletsen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:04 schreef MNR het volgende:
Okay, leuke TT.
Anyways, wat ik nog wilde zeggen voordat ik naar mams ga: wees gewoon een beetje aardig voor elkaar en cut some slack. We zijn allemaal maar users die op Fok! posten. That's all.
En volgens mij vinden jullie elkaar wel aardig, maar weten jullie dat nog niet
Bye
Ja, dat is een 2e.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nu nog zorgen dat die vrouwen gek op hem worden...
Ik heb volgens mij alleen met Q., Venco en Cue gesprokenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan ben jij een van de weinige die me niet aangesproken heeft en dit even moest mededelen
Zo is tie beter.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef ThE_ED het volgende:
Nog lekkere vrouwlijke mods die mij willen batsen?
Oh! Nou, dan kan ik me maar beter gedragenquote:
Het kan ze natuurlijk ook de moeite niet waard zijn om verder te gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 16:05 schreef mrbox het volgende:
Zouden ze door een volwassen MOD terug geroepen zijn en nu hun frustraties in het Mod SC-tje aan het spuien zijn?
Ik voel mij bijna bijzonderquote:Op zondag 10 mei 2009 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen met Q., Venco en Cue gesproken.
zou best kunnen ik heb geeeeeeeeeeeeen idee welke modjes ik gesproken hebquote:Op zondag 10 mei 2009 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen met Q., Venco en Cue gesproken.
Welnee, we gaan gewoon door hier!quote:
Preciesquote:Op zondag 10 mei 2009 16:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh! Nou, dan kan ik me maar beter gedragen
quote:
* Knuffelzacht geeft kusje aan cuequote:
Misschien moet je even gaan zittenquote:
En, hebben de Klingons nog steeds ruzie met de Wookies of is Obi-wan kenobi weer eens aan het bemiddelen met the Borg?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht geeft kusje aan cue
dat ben je toch ook??
Oops my bad.quote:
De herkansing gaat vaak beterquote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef kingmob het volgende:
Goed, herkansing, m'n internet was meteen foetsie na m'n vorige post
Hoi!
Donequote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef Misan het volgende:
[..]
gezellig
stel je nog even voor Bart, wel zo netjes
we moeten snel es afsprekenquote:
Daar zijn we ook snel klaar meequote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef Bart het volgende:
Oh wacht, ik moet nog wat vragen invullen.
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 26
# Sekse? M
# Woonplaats/ regio? Alkmaar
# Interesses? zie fobo
# Seksuele voorkeur? kaal
# Lengte en postuur? 30 cm, grof geaderd
# Hoe lang single? niet
Het begon interessant, maar te langquote:Op zondag 10 mei 2009 16:11 schreef Bart het volgende:
Oh wacht, ik moet nog wat vragen invullen.
# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? 26
# Sekse? M
# Woonplaats/ regio? Alkmaar
# Interesses? zie fobo
# Seksuele voorkeur? kaal
# Lengte en postuur? 30 cm, grof geaderd
# Hoe lang single? niet
Deze keer deed alleen R2D2 mee. Commercial bastards!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En, hebben de Klingons nog steeds ruzie met de Wookies of is Obi-wan kenobi weer eens aan het bemiddelen met the Borg?
Moet je nou huilen?quote:
Gister bij het eten was je ookal zo afwezig en in code taal bezigquote:
Hahaha ja idd!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we moeten snel es afsprekeniig voor 6 december
Ja, dat moest eventjesquote:Op zondag 10 mei 2009 16:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gister bij het eten was je ookal zo afwezig en in code taal bezig
Want?quote:
Ik dacht dat lengte niet uitmaaktequote:
Haha zou je denken?quote:
Dat is wel een goede tipquote:
Probeer hem eens een tijdje, wie wet bevalt hij jequote:
Geen Yodaquote:Op zondag 10 mei 2009 16:12 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Deze keer deed alleen R2D2 mee. Commercial bastards!
Dan ben je gekquote:
laat me raden... met nouk?quote:
Het is beter dan het alternatief iigquote:Op zondag 10 mei 2009 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Probeer hem eens een tijdje, wie wet bevalt hij je
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jij mag niet meer radenquote:
Ja, maar jij snapt het soms nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |