Dat heeft niets te maken met de manier waarop er met hem gecommuniceerd wordt.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Moet timmer niet eerst even naar zijn eigen niveau kijken
Hofland kan dus nog niet met vakantie mochten we een ronde verder komenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:22 schreef Kopbal het volgende:
Hofland 3 wedstrijden geschorst en Tiendalli 1.
Zou ik ook maar doen. Straks komen ze er nog achter dat hij zijn elleboogstoot op een forum en op televisie heeft aangekondigd!!!!1111quote:Op maandag 11 mei 2009 17:24 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft de straffen geaccepteerd.
Dat heeft toch geen zin bij die kneusjes van de KNVB.quote:
Zware mishandeling met voorbedachte rade van die smerige Fortunees!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 17:30 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Zou ik ook maar doen. Straks komen ze er nog achter dat hij zijn elleboogstoot op een forum en op televisie heeft aangekondigd!!!!1111
Nu weten alleen Darkshine en Plato1980 van fok dat nog, en verder nog helemaal niemand, maar stel je voor dat het uitkomt!! Krijgt hij zo 10 wedstrijden schorsing!!!![]()
Precies.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Ken ut bijna niet uit m'n bek krijgen, maar hij heeft wel gelijk
Wel joh, een reischeque.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef dill het volgende:
Als ik moet geloven wat ik heb gehoord dan had Feyenoord amper iets georganiseerd![]()
Ja idd. Toen ik die Trust heli zag wist ik al genoeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef dill het volgende:
[..]
Precies.
Hopen dat die Koevermans wat beter werk aflevert. Ook schandalig dat Perridon zo'n afscheid van Meijer in elkaar moet draaien. Als ik moet geloven wat ik heb gehoord dan had Feyenoord amper iets georganiseerd![]()
We gaan echt naar de klote
Kom op man die 2 maken fout op fout. En naar nu blijkt (als die halve gare doelman de waarheid spreekt) chanteren ze spelers ook nog. Iets waar de trainer dus mee moet dealen om zijn. Straks mag Mario Been van die 2 Van Bronckhorst, Makaay en Wijnaldum niet opstellen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ah, je debiele oneliners zijn weer terug. Idioot...
Check.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zo'n beetje hoe ik er ook over denk, zijn er eigenlijk meer mensen hier die uit principe niet naar de PO's gaan?
Ach, ik vond het echt een prachtig afscheidquote:
Feyenoord gaat zonder de investeerders faillietquote:Op maandag 11 mei 2009 17:44 schreef dill het volgende:
Nog iets trouwens: er kon niet eens een sjaaltje af van Feyenoord voor die kinderen van het Sophia die in de units zaten, hoe diep ben je dan gezonken
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor...quote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord gaat zonder de investeerders failliet
Alleen als je eens een keer je avatar aanpastquote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand interesse in het volledige interview met Timmer? Kan hem zo scannen uit de Sportweek
Dus aan het eind van de play-offs? Of op 31 december?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:50 schreef dill het volgende:
Loopt af in 2009 in ieder geval.
Ik weet t niet, overal staat iets anders.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus aan het eind van de play-offs? Of op 31 december?
Dan zal volgend seizoen er wel Trust op het shirt staanquote:Op maandag 11 mei 2009 17:52 schreef dill het volgende:
[..]
Ik weet t niet, overal staat iets anders.
Dan denk ik dat er wekelijks 50.000 man met het nieuwe Feyenoord shirt aan in de Kuip zitquote:Op maandag 11 mei 2009 17:54 schreef Kopbal het volgende:
Als die Perridon hart voor Feyenoord heeft, wordt Trust de hoofdsponsor maar dan zonder shirtsponsoring.
Waaom zouden mensen met een hart voor Feyenoord onredelijk dingen moeten doen?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:54 schreef Kopbal het volgende:
Als die Perridon hart voor Feyenoord heeft, wordt Trust de hoofdsponsor maar dan zonder shirtsponsoring.
Nog maar tot vrijdagquote:Op maandag 11 mei 2009 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen als je eens een keer je avatar aanpast
Ik gok op Leerdam (niet dat die goed is op rechtsback, maar jaquote:Op maandag 11 mei 2009 18:29 schreef Ritmo het volgende:
Nu Hofland en Tiendalli niet meedoen tegen NAC, zal![]()
![]()
Greene
![]()
![]()
wel in de basis staan.
Kunnen we niet betalen en we hebben Fernandez (quote:Op maandag 11 mei 2009 18:28 schreef Wootboon het volgende:
Ik heb geen enkele wedstrijd van WBA gezien, maar is Zuiverloon niks voor op rechtsback? Nadat hij weg ging omdat hij niet rechtsback wou spelen heeft hij alleen maar op de back-positie gestaan volgens mij..
Joh, die komt helemaal niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kunnen we niet betalen en we hebben Fernandez () al
Fernandez gaat echt wel komen. Wie moet er anders rechtsback? Leerdam is een leuke spelers, maar het is totaal geen rechtsback.quote:
Dus volgens jou kan een lul geen goede dingen zeggen? Ik vind het juist goed dat er Feyenoorders niet eens zo zwart-wit denken als normaal.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:03 schreef Juk het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen Timmer een lul vindt, maar als hij dan een keer iets zegt wat in jullie straatje past neem je het klakkeloos aan.
Volgens mij staat er ook ook Trust op de helicopter die spelers brengt op de Open Dag, en naast het kantoor van Trust ligt een heliplatform volgens mij, dus misschien is die helicopter wel van Peridon.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja idd. Toen ik die Trust heli zag wist ik al genoeg.
Niet echt, kijk maar naar jou.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus volgens jou kan een lul geen goede dingen zeggen?
Maar qua sponsoring heeft hij wel gelijk, we rijden in Toyota en lopen met Kappa, daar heeft hij gewoon een punt, zo groot als Feyenoord is qua suporters moet je gewoon grote sponsors binne kunnen halen.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:03 schreef Juk het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen Timmer een lul vindt, maar als hij dan een keer iets zegt wat in jullie straatje past neem je het klakkeloos aan.
Een megacontract met Villareal, als dat echt zo mega was lijkt het me sterk dat de clubs er dan niet uit kunnen komen.
Ik kan me zo voorstellen dat vanwege de clausule in zijn contract, wat betreft een verlenging na een x-aantal wedstrijden gespeeld te hebben, er tegen hem gezegd wordt "Luister, de nieuwe trainer heeft geen vertrouwen in jou, mocht je zelf niet afstand doen van die regeling dan kan het zijn dat wij geen andere keus hebben om je niet meer op te stellen zodat de clausule niet in werking treedt.". Dat dat via een mail gebeurd is, is inderdaad vrij onpersoonlijk.
Ik vind spelers die weg moeten bij een club en vervolgens zichzelf een soort slachtofferrol toebedelen nooit zo overtuigend.
Tijdens de open dag stond er géén Trust op.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ook ook Trust op de helicopter die spelers brengt op de Open Dag, en naast het kantoor van Trust ligt een heliplatform volgens mij, dus misschien is die helicopter wel van Peridon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |