Check.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zo'n beetje hoe ik er ook over denk, zijn er eigenlijk meer mensen hier die uit principe niet naar de PO's gaan?
Ach, ik vond het echt een prachtig afscheidquote:
Feyenoord gaat zonder de investeerders faillietquote:Op maandag 11 mei 2009 17:44 schreef dill het volgende:
Nog iets trouwens: er kon niet eens een sjaaltje af van Feyenoord voor die kinderen van het Sophia die in de units zaten, hoe diep ben je dan gezonken
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor...quote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord gaat zonder de investeerders failliet
Alleen als je eens een keer je avatar aanpastquote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand interesse in het volledige interview met Timmer? Kan hem zo scannen uit de Sportweek
Dus aan het eind van de play-offs? Of op 31 december?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:50 schreef dill het volgende:
Loopt af in 2009 in ieder geval.
Ik weet t niet, overal staat iets anders.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus aan het eind van de play-offs? Of op 31 december?
Dan zal volgend seizoen er wel Trust op het shirt staanquote:Op maandag 11 mei 2009 17:52 schreef dill het volgende:
[..]
Ik weet t niet, overal staat iets anders.
Dan denk ik dat er wekelijks 50.000 man met het nieuwe Feyenoord shirt aan in de Kuip zitquote:Op maandag 11 mei 2009 17:54 schreef Kopbal het volgende:
Als die Perridon hart voor Feyenoord heeft, wordt Trust de hoofdsponsor maar dan zonder shirtsponsoring.
Waaom zouden mensen met een hart voor Feyenoord onredelijk dingen moeten doen?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:54 schreef Kopbal het volgende:
Als die Perridon hart voor Feyenoord heeft, wordt Trust de hoofdsponsor maar dan zonder shirtsponsoring.
Nog maar tot vrijdagquote:Op maandag 11 mei 2009 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alleen als je eens een keer je avatar aanpast
Ik gok op Leerdam (niet dat die goed is op rechtsback, maar jaquote:Op maandag 11 mei 2009 18:29 schreef Ritmo het volgende:
Nu Hofland en Tiendalli niet meedoen tegen NAC, zal![]()
![]()
Greene
![]()
![]()
wel in de basis staan.
Kunnen we niet betalen en we hebben Fernandez (quote:Op maandag 11 mei 2009 18:28 schreef Wootboon het volgende:
Ik heb geen enkele wedstrijd van WBA gezien, maar is Zuiverloon niks voor op rechtsback? Nadat hij weg ging omdat hij niet rechtsback wou spelen heeft hij alleen maar op de back-positie gestaan volgens mij..
Joh, die komt helemaal niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kunnen we niet betalen en we hebben Fernandez () al
Fernandez gaat echt wel komen. Wie moet er anders rechtsback? Leerdam is een leuke spelers, maar het is totaal geen rechtsback.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |