Mooi!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:19 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
(klikken voor een groter exemplaar)
Alvast veel plezier met onze held!
En wat vond je van de onterechte penalty voor Feyenoord dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Man man man zo gaan we er gewoon aan in de play-offs hoor.
Ik geef de scheidsrechter niet vaak de schuld maar die blonde jood leek vandaag met één opdracht het veld in te zijn gegaan. Namelijk om Roda in de Eredivisie te houden. Wat was de gast aan het marchanderen zeg![]()
Kah en Cissé hadden gewoon rood moeten krijgen.
Onterechte penalty? Heb ik niet gezien. Ik stond er wel precies voor en volgens mij werd er gewoon hands gemaakt door een speler van Roda.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wat vond je van de onterechte penalty voor Feyenoord dan?
Nee, Hofland maakte de handsbal, niet Kah.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onterechte penalty? Heb ik niet gezien. Ik stond er wel precies voor en volgens mij werd er gewoon hands gemaakt door een speler van Roda.
Nee, het was toch echt Hoflandquote:Op zondag 10 mei 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onterechte penalty? Heb ik niet gezien. Ik stond er wel precies voor en volgens mij werd er gewoon hands gemaakt door een speler van Roda.
De grensrechter heeft het dan ook niet goed gezien, want die stond precies voor ons.
Oke, niet gezien. Blijkt maar weer hoe slecht die blonde jood was vandaag.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Hofland maakte de handsbal, niet Kah.
Klopt, maar dus niet alleen in het nadeel van Feyenoord.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, niet gezien. Blijkt maar weer hoe slecht die blonde jood was vandaag.
In mijn ogen erg veel wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar dus niet alleen in het nadeel van Feyenoord.
Bron? Zou wel top zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
Bruins mag trouwens ook weg(wat een slak)
Erg vreemde beslissingen van Blom ja. Heeft het dus wel gewerkt voor Roda door elke week zeggen dat ze de scheids tegen hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En nu die elleboog van Cissé is juist wel rood lijkt me, ik snap er echt niets van.
ow, was m'n eigen mening, sorry voor het misverstandquote:
quote:Tegenover Radio Rijnmond liet Mario Been weten dat er dinsdag een onderhoud is gepland met Leo Beenhakker en Leon Vlemmings met het oog op het komend seizoen. Dan zal onder andere besproken worden wat er mogelijk is voor versterking van de keeperspositie, centraal in de verdediging en voor de spitspositie.
Been bevestigde dat de club belangstelling heeft voor Dennis Gentenaar. Zelf heeft hij al gesproken met de huidige derde keeper van Ajax. Ook heeft hij inlichtingen ingewonnen bij Carlo L'Ami, keeperstrainer bij Ajax. Volgens Been is de belangstelling van Gentenaar echter nog niet verder dan dat hij op het kandidatenlijstje staat. 'Hij heeft 1,5 jaar niet op niveau gespeeld, maar we moeten kijken naar wat mogelijk is.'
Mario Been ging ook nog even in op de situatie van Dani Fernandez. 'Ik hoop dat het een dezer dagen wordt afgerond. Het hangt er nu alleen nog op dat de transfersom niet naar een privepersoon mag worden overgemaakt, maar naar een club moet. Ik denk dat Fernandez voetballend iets toe kan voegen aan dit elftal.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |