Hier kan je 't ook goed volgen.quote:
als ze elkaar er maar niet aftikken vind ik alles bestquote:Op zondag 10 mei 2009 14:47 schreef RobinC het volgende:
Massa gaat Vettel er niet achterhouden denk ik.
Was al bijna gebeurd bij de start.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
als ze elkaar er maar niet aftikken vind ik alles best
Evenveel. Volgende stop rond lap 40. Zei BBC commentator.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:49 schreef Atreidez het volgende:
Voor hoeveel rondes hebben Massa en Vettel getankt?
Bahrein vergeten ? dat was ook al zo saaiquote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef Xebber het volgende:
Eerste écht droge race van 't seizoen, en 't is meteen fucking saai. Doe dan toch maar regen.
Vergeet het circuit ook niet, Spanje heeft volgens mij zelden een mooie Grand Prix opgeleverd.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef Xebber het volgende:
Eerste écht droge race van 't seizoen, en 't is meteen fucking saai. Doe dan toch maar regen.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:09 schreef Rainesz het volgende:
Denk dat barri nu moet gassen voor wat hij waard is!!
Na 2 leuke seizoenen. Hebben de regels er weer voor gezorgd dat er 1 team oppermachtig is. Bedankt FIAquote:Op zondag 10 mei 2009 15:15 schreef RobinC het volgende:
Button heeft veel ruimte. Wint hij hem weer, kampioenschap snel afgelopen zo.
VIa de teamradio riepen ze dat hij een andere instelling moest kiezen om benzine te sparen...quote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Schunckelstar het volgende:
heeft massa problemen?
Dat zei ik dus al.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:22 schreef Montov het volgende:
Barrichello gewoon gepiepeld door Brawn met de pitstops.
dat is idd onbegrijpelijk, een van de tofste races van het jaar altijdquote:Op zondag 10 mei 2009 15:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En dan schoppen ze Montreal, Canada van de kalender.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:32 schreef Palmboom313 het volgende:
BrawnWat een kneus is dat hij verpest de sport weer. Bij Ferrari al en nu bij Brawn wanneer wordt die gast eens geweerd van de F1
Vind jij dit wel leuk dan. 1 team dat oppermachtig is ?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:33 schreef Xebber het volgende:
[..]
Jij bent écht een zielig hoopje madestront.
Wat een bullshitquote:Op zondag 10 mei 2009 15:32 schreef Palmboom313 het volgende:
BrawnWat een kneus is dat hij verpest de sport weer. Bij Ferrari al en nu bij Brawn wanneer wordt die gast eens geweerd van de F1
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:34 schreef Mister_T het volgende:
Volgens mij kan jw alleen maar respect hebben voor Brawn!
Het is minder ja, maar dat neemt niet weg dat Brawn gewoon een geniale strateeg is. Eerst Ferrari een hele zooi kampioenschappen bezorgd, en nu zijn eigen team. Dat valt gewoon niet te ontkennen.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:34 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Vind jij dit wel leuk dan. 1 team dat oppermachtig is ?
Je had ook meteen weg kunnen gaanquote:
Langzaam weer terug aan het vallen naar het pre-Brawn tijdperk?quote:Op zondag 10 mei 2009 15:37 schreef DeeBee het volgende:
Epic fail dit weer hoor bij Ferrari, wat een prutsers zijn het geworden.
Had ik beter kunnen doen. Leef je zo er na toe is het toch weer een teleurstelling zoals bijna altijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:38 schreef rycemasta het volgende:
Volgens de BBC was er een probleem met de tankinstallatie van Ferrari?
[..]
Je had ook meteen weg kunnen gaan
Nogal ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wow...wat een ongehoorde knuppels bij Ferrari zeg.
Origineel ben je niet echt hè? Posts van die strekking heb je vandaag alleen maar gemaakt. Zet 'm gewoon af zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Ze kunnen net zo goed stoppen met dit kampioenschap. Brawn Congratz met dank aan de FIA dat wel maar goed.
ferrari heeft krediet crisisquote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
Massa langs de kant.. Echt niet te geloven.
Waar is Ferrari mee bezig
Misschien moet Ferrari eerst beginnen met het neerzetten van juiste mensen op sleutelposities. Dit soort herhaaldelijke screw-ups kunnen echt niet op dit niveau.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef RobinC het volgende:
Ferrari zal wel geen nieuwe onderdelen hebben voor Monaco.
Voor mijn gevoel wel ja, Rubinho schikt zich weer eens in de positie van tweede rijder.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar Button heeft 'm dus een beetje kado gekregen omdat Rubinho op een onmogelijke strategie is gezet?
Massa krijgt een lichter chassis.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef RobinC het volgende:
Ferrari zal wel geen nieuwe onderdelen hebben voor Monaco.
Net als in zijn tijd bij Ferrari en wie was er toen ook bij Ferrari juist ja Brawn.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef Xebber het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel ja, Rubinho schikt zich weer eens in de positie van tweede rijder.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Net als in zijn tijd bij Ferrari en wie was er toen ook bij Ferrari juist ja Brawn.
[..]
Net als in zijn tijd bij Ferrari en wie was er toen ook bij Ferrari juist ja Brawn.
[..]
En laat dit nou net goed werken.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog aan zitten denken, dat zou toch eindelijk wel eens tijd worden tochquote:Op zondag 10 mei 2009 15:55 schreef Swindler het volgende:
Als Barrichello Brazilie maar wint ,dat gun ik hem echt wel
bespaar je de moeite, zoveel was er niet te zienquote:Op maandag 11 mei 2009 09:25 schreef McTasty het volgende:
pft ik heb de race niet kunnen zien ik heb alleen de start gezien met die klapper...
daarna moest ik weg lol, denk dat ik de race vanavond maar ga downloade dan lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |