Had ik beter kunnen doen. Leef je zo er na toe is het toch weer een teleurstelling zoals bijna altijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:38 schreef rycemasta het volgende:
Volgens de BBC was er een probleem met de tankinstallatie van Ferrari?
[..]
Je had ook meteen weg kunnen gaan
Nogal ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wow...wat een ongehoorde knuppels bij Ferrari zeg.
Origineel ben je niet echt hè? Posts van die strekking heb je vandaag alleen maar gemaakt. Zet 'm gewoon af zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Ze kunnen net zo goed stoppen met dit kampioenschap. Brawn Congratz met dank aan de FIA dat wel maar goed.
ferrari heeft krediet crisisquote:Op zondag 10 mei 2009 15:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
Massa langs de kant.. Echt niet te geloven.
Waar is Ferrari mee bezig
Misschien moet Ferrari eerst beginnen met het neerzetten van juiste mensen op sleutelposities. Dit soort herhaaldelijke screw-ups kunnen echt niet op dit niveau.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef RobinC het volgende:
Ferrari zal wel geen nieuwe onderdelen hebben voor Monaco.
Voor mijn gevoel wel ja, Rubinho schikt zich weer eens in de positie van tweede rijder.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar Button heeft 'm dus een beetje kado gekregen omdat Rubinho op een onmogelijke strategie is gezet?
Massa krijgt een lichter chassis.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:44 schreef RobinC het volgende:
Ferrari zal wel geen nieuwe onderdelen hebben voor Monaco.
Net als in zijn tijd bij Ferrari en wie was er toen ook bij Ferrari juist ja Brawn.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:47 schreef Xebber het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel wel ja, Rubinho schikt zich weer eens in de positie van tweede rijder.
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Net als in zijn tijd bij Ferrari en wie was er toen ook bij Ferrari juist ja Brawn.
[..]
Net als in zijn tijd bij Ferrari en wie was er toen ook bij Ferrari juist ja Brawn.
[..]
En laat dit nou net goed werken.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog aan zitten denken, dat zou toch eindelijk wel eens tijd worden tochquote:Op zondag 10 mei 2009 15:55 schreef Swindler het volgende:
Als Barrichello Brazilie maar wint ,dat gun ik hem echt wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |