quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef VonHinten het volgende:[..]
Waarom voelt de NOS wel de noodzaak om te zeggen dat 'de Songfestivals misschien niet uitgezonden zullen gaan worden ivm de homorechten in Rusland', terwijl het niet uitzenden van de Olympische Spelen vanwege de slechte mensenrechtensituatie nooit aan de orde geweest?
Volgens mij kun je dat beter bij de NOS vragen

Al eerder gaf ik trouwens aan, dat
ik denk dat de betrokkenheid van sporters(gezonde mannen en vrouwen wonend in een prettige omgeving) bij de kinderarbeidweesjes in China wat kleiner is, dan van Gordon (homo) bij de homo's in Rusland. Maar goed, dat is mijn idee er bij.
De NOS zal ook zeker de doelgroep (het is nou eenmaal populair onder homo's) in het oog houden.
Maar nogmaals, wat de beweegredenen van de NOS zijn, daar ga ik niet over.
Overigens las ik vandaag in de krant dat de organisatie Nederland gewaarschuwd heeft, omdat als je je "zonder reden" (

) terugtrekt op het laatste moment, je drie jaar uitgesloten wordt van deelname.
Dat zal voor de betrokkenen best e.e.a. veranderen. Wellicht dat het statement op een andere manier gemaakt wordt.
Vooralsnog ga ikzelf er trouwens van uit dat de Toppers de finale niet eens halen, dus dan is het probleem sowieso niet aan de orde.
---
Edit: Blijkbaar wordt het iedereen te heet onder de voeten 
quote:
13 mei 2009De Toppers zien af van hun statement. Het drietal kondigde gisteren aan dat ze zaterdag tijdens hun optreden in Moskou een statement zouden gaan maken, om de Russische homo’s een hart onder de riem te steken. Ze zien er echter toch vanaf.
Gordon, René en Jeroen hebben besloten dat ze zich alleen nog maar willen concentreren op hun optreden en niet meer op alle commotie eromheen.
Bron:
Shownieuws
[ Bericht 7% gewijzigd door lezzer op 14-05-2009 07:51:28 ]