abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68998934
Je hebt het tegen mij? Leg es uit?
pi_69003745
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:05 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Waarom voelt de NOS wel de noodzaak om te zeggen dat 'de Songfestivals misschien niet uitgezonden zullen gaan worden ivm de homorechten in Rusland', terwijl het niet uitzenden van de Olympische Spelen vanwege de slechte mensenrechtensituatie nooit aan de orde geweest?
Volgens mij kun je dat beter bij de NOS vragen
Al eerder gaf ik trouwens aan, dat ik denk dat de betrokkenheid van sporters(gezonde mannen en vrouwen wonend in een prettige omgeving) bij de kinderarbeidweesjes in China wat kleiner is, dan van Gordon (homo) bij de homo's in Rusland. Maar goed, dat is mijn idee er bij.
De NOS zal ook zeker de doelgroep (het is nou eenmaal populair onder homo's) in het oog houden.
Maar nogmaals, wat de beweegredenen van de NOS zijn, daar ga ik niet over.

Overigens las ik vandaag in de krant dat de organisatie Nederland gewaarschuwd heeft, omdat als je je "zonder reden" ( ) terugtrekt op het laatste moment, je drie jaar uitgesloten wordt van deelname.
Dat zal voor de betrokkenen best e.e.a. veranderen. Wellicht dat het statement op een andere manier gemaakt wordt.
Vooralsnog ga ikzelf er trouwens van uit dat de Toppers de finale niet eens halen, dus dan is het probleem sowieso niet aan de orde.
---
Edit: Blijkbaar wordt het iedereen te heet onder de voeten
quote:
13 mei 2009
De Toppers zien af van hun statement. Het drietal kondigde gisteren aan dat ze zaterdag tijdens hun optreden in Moskou een statement zouden gaan maken, om de Russische homo’s een hart onder de riem te steken. Ze zien er echter toch vanaf.

Gordon, René en Jeroen hebben besloten dat ze zich alleen nog maar willen concentreren op hun optreden en niet meer op alle commotie eromheen.

Bron: Shownieuws

[ Bericht 7% gewijzigd door lezzer op 14-05-2009 07:51:28 ]
  Moderator donderdag 14 mei 2009 @ 09:47:39 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69005928
lijkt me verstandiger idd ... het punt is nu toch al gemaakt

anyways, ik pakte net onderweg naar huis de Metro mee, ik lees die krant eigenlijk zelden (alleen bij militaire aangelegenheden) dus hoe het over het algemeen met de betrouwbaarheid zit weet ik niet (ze moeten iig niet te technisch doen want dan gaat het in mijn geval al snel fout! maar over het algemeen klopt het meestal wel) maar er staan een aantal interessante stukjes in over de kwestie

ten eerste staat er dat Gordon (in eerste instantie) niet ging om het gewelddadig neerslan van de demonstratie door de politie maar om het niet neerslaan van eventuele 'tegendemonstraties' (ik zet dat tussen haakjes want dat zijn gewoon mensen die komen om te vechten) wat ik al een veel redelijkere eis vind of iig had gevonden
ten tweede staat er dat de lokale overheid tegen is omdat ze niet in staat zou zijn voldoende politiemacht op de been te krijgen om twee grote homosexuele happenings te beveiligen en wordt men aangeraden een andere dag te kiezen ook dit lijkt me een niet meer dan redelijk standpunt

daarnaast en dat vind ik wat kwalijker wordt er beweerd dat de lokale organisaties voor gayrights gewoon tegen heel die gaypride zijn omdat ze er gewoon last van gaan krijgen itt de organisatoren die de volgende dag weer gewoon naar huis gaan

ik zal die stukjes zo ook online opzoeken maar weet iemand in the know misschien hier het fijne van?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_69007516
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 07:43 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij kun je dat beter bij de NOS vragen
Al eerder gaf ik trouwens aan, dat ik denk dat de betrokkenheid van sporters(gezonde mannen en vrouwen wonend in een prettige omgeving) bij de kinderarbeidweesjes in China wat kleiner is, dan van Gordon (homo) bij de homo's in Rusland. Maar goed, dat is mijn idee er bij.
De NOS zal ook zeker de doelgroep (het is nou eenmaal populair onder homo's) in het oog houden.
Maar nogmaals, wat de beweegredenen van de NOS zijn, daar ga ik niet over.
Ik vind het hypocriet. Bij grote evenementen hoor je ze niet, en dan gaan ze het Eurovisie Songfestival ( ) ineens de hakken in het zand zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')