Gelukkig ben je het met me eens. Ik gebruik zo nu en dan, feitelijk altijd, goede argumenten.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de reet neuken wanneer het spul maagd moet blijven ook.
Of je verdiept je even in de situatie. Denk je nu echt dat die mensen, in een land waar je doodgemept wordt omdat je alleen maar de hand van je vriend(in) vasthoudt, in een glitterstringetje en met een roze verenboa om door de straten hupsen?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef McKillem het volgende:
Waarom moet dat ook zo uitbundig altijd aangetoond worden dat je homo bent, dan vraag je toch gewoon om gehannes?
Kheb ook mijn eigenaardige festivalletjes, maargoed detailtje is wel dat ik bij eerste de beste belediging niet roep dat ik zonodig geaccepteerd wil worden.
Rot op, als Gordon inderdaad zuivere motieven had, motieven zoals jij beschrijft, dan zijn de gevolgtrekkingen ook juist. Alleen heel toevallig moeten kjkers ook stemmen. En misschien hè, misschien, kijken er wel een boel homo's naar ESF. Zou het dan misschien toch een manier zijn stemmen te winnen? Vooral omdat hij toch geen kans krijgt zijn dreigement waar te maken, omdat hij nooit in de finale komt. Zoals iemand in het andere topic al zei: Dit is net zo overtuigend als wanneer Fortuna Sittard dreigt de Champions Legeau te boycotten. Dit is gewoon een laatste stuiptrekking, een wanhopige poging door naar de finale te kunnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan kan Gordon nog zo'n relnicht zijn, nog zo'n verwijfde flikker gevonden worden, maar in deze vind ik het sterk dat hij zich uitspreekt over deze kwestie, en ik hoop dat hij voet bij stuk houdt. Narcistisch en egoïstisch? Ik denk het niet hoor, dat zou juist betekenen dat ie gewoon zijn oogkleppen op doet en blind gaat optreden. Hij laat met deze stellingname juist zien dat hij zich druk maakt over zijn medemens. Het lijkt mij niet egoistisch om een droom van je op te geven, waar je zelf veel geld in hebt gestoken, omdat er mensenrechten geschonden worden.
Ik hoor het al, jij bent uitstekend op de hoogte van de belevingswereld van homo's.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot op, als Gordon inderdaad zuivere motieven had, motieven zoals jij beschrijft, dan zijn de gevolgtrekkingen ook juist. Alleen heel toevallig moeten kjkers ook stemmen. En misschien hè, misschien, kijken er wel een boel homo's naar ESF. Zou het dan misschien toch een manier zijn stemmen te winnen? Vooral omdat hij toch geen kans krijgt zijn dreigement waar te maken, omdat hij nooit in de finale komt. Zoals iemand in het andere topic al zei: Dit is net zo overtuigend als wanneer Fortuna Sittard dreigt de Champions Legeau te boycotten. Dit is gewoon een laatste stuiptrekking, een wanhopige poging door naar de finale te kunnen.
En dan gaat hij nou wat precies bereiken? Putin lacht hem (en nederland) uit.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Of je verdiept je even in de situatie. Denk je nu echt dat die mensen, in een land waar je doodgemept wordt omdat je alleen maar de hand van je vriend(in) vasthoudt, in een glitterstringetje en met een roze verenboa om door de straten hupsen?
Dit is gewoon een demonstratie voor gelijke rechten met gewoon normale kleren aan en met omstanders en politie die er op los timmeren om je van de straat te halen. Liefst voorgoed. Dat heeft helemaal niets met beledigd voelen te maken, dat is gewoon keiharde discriminatie.
Dat er in de OP staat dat Gordon dit wil weigeren als de demonstratie met geweld wordt neergeslagen deed geen belletje rinkelen?
Niets. Behalve zijn homo-status in NL nog meer opgeilen (kan dat?)quote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
En dan gaat hij nou wat precies bereiken? Putin lacht hem (en nederland) uit.
Nou en? Ik zou ook niet optreden.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef McKillem het volgende:
[..]
En dan gaat hij nou wat precies bereiken? Putin lacht hem (en nederland) uit.
Het gaat mij meer om het idee wat voor beeld er nog van Nederland geschept gaan worden voor de media er buiten.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nou en? Ik zou ook niet optreden.
Omdat heel Europa dan straks weet dat een Nederlandse kandidaat niet mee doet omdat een homorechtendemonstratie met geweld is neergeslagen? Lijkt me juist iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het idee wat voor beeld er nog van Nederland geschept gaan worden voor de media er buiten.
Hij zit daar natuurlijk wel weer de ultime homo uit te hangen met dat delftblauwe pakkie van hem. Niets mis mee, maar nu sleeptie wel heel Nederland mee. Daar ben ik dan weer wat minder blij mee.
Bleef het daar maar bij.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:20 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Omdat heel Europa dan straks weet dat een Nederlandse kandidaat niet mee doet omdat een homorechtendemonstratie met geweld is neergeslagen? Lijkt me juist iets om trots op te zijn.
Vind Gordon overigens een walgelijke kwal
ik vind dit eigenlijk nog wel een goed puntquote:Op zondag 10 mei 2009 21:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voetbalfans houden toch ook een huldiging? Carnavalliefhebbers houden toch ook een optocht? Je moet gay parades niet zozeer vanuit geaardheid zien, maar vanuit een scene/beleving. Maar je zal wel te simpel zijn om dat te begrijpen.
Wat bedoel je nou? Zou je het jammer vinden als De Toppers niet winnen hierdoor?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:23 schreef McKillem het volgende:
[..]
Bleef het daar maar bij.
Maar alles wat die gast nou doet, komt terug op ons.
dan vraag je om gehannes?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef McKillem het volgende:
Waarom moet dat ook zo uitbundig altijd aangetoond worden dat je homo bent, dan vraag je toch gewoon om gehannes?
Kheb ook mijn eigenaardige festivalletjes, maargoed detailtje is wel dat ik bij eerste de beste belediging niet roep dat ik zonodig geaccepteerd wil worden.
Daar gaat het helemaal niet om, maar als Nederland nou het imago meegaat krijgen als de gemiddelde geer en goor aflevering weet ik niet of daar wel zo vrolijk van ga worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Zou je het jammer vinden als De Toppers niet winnen hierdoor?
Problemen...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan vraag je om gehannes?
als je te hard zegt dat je homo bent dan vraag je om problemen??
niet in Nederland mag ik hopen maar dan zijn die parades idd keihard nodig ja
Daar is Rusland en veel andere Oost-Europese landen helemaal geen sprake van. Het gaat om verbitterde demonstraties tegen discriminatie en voor gelijke rechten.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef McKillem het volgende:
Inderdaad, zagen ze er maar uit als een clubje LARPende metal-liefhebbers, dan werd ons foute imago in het buitenland tenminste weer wat opgepoetst.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het idee wat voor beeld er nog van Nederland geschept gaan worden voor de media er buiten.
Hij zit daar natuurlijk wel weer de ultime homo uit te hangen met dat delftblauwe pakkie van hem. Niets mis mee, maar nu sleeptie wel heel Nederland mee. Daar ben ik dan weer wat minder blij mee.
Datzelfde geldt voor homo's, maar dat wordt dan voor het gemak vergeten.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om, maar als Nederland nou het imago meegaat krijgen als de gemiddelde geer en goor aflevering weet ik niet of daar wel zo vrolijk van ga worden.
Het is niet veel anders dan het soort feesten waar alleen boeren , indo's, kunstzinnige types of Surinamers op af komen toch? Dat zijn ook aparte groepen.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:48 schreef hverburg84 het volgende:
vind de gay parade ook altijd zo overdreven van "kijk ons homo zijn"
alsof ze zichzelf als een aparte groep/mens willen profileren.
Er is wel een verschil tussen jouw Star-Warsconventie en een demonstratie voor de homorechten in Rusland. Volgens mij is er niet eens sprake van een flamboyante parade a la Gayparade. En als je in elkaar gerost wordt om je geaardheid is dat ook niet de eerste beste belediging.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef McKillem het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik dacht dat op de 'artiesten' na niemand de mensen op het ESF zag als vertegenwoordigers van hun land.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor homo's, maar dat wordt dan voor het gemak vergeten.
Wat een walgelijke uitspraken doe je hier zeg
Dat is precies wat ik dacht.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:07 schreef Achenebisj het volgende:
[..]
Niets. Behalve zijn homo-status in NL nog meer opgeilen (kan dat?)
mjah het is niet eens een feestje waar alleen homo's komen, ik ben ook wel is bij een gay parade geweest ... ik vond het wel grappig/gezellig en een reden om veel te veel drinkenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:04 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Het is niet veel anders dan het soort feesten waar alleen boeren , indo's, kunstzinnige types of Surinamers op af komen toch? Dat zijn ook aparte groepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |