en als blonde vrouwen hetzelfde werden behandeld als de homo's daar, zou die dan ook naar huis gaan?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het lijkt me juist een beetje gek als ie wel op gaat treden als zoiets gebeurt.
Het gaat om het met geweld neerslaan van een betoging.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:48 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
en als blonde vrouwen hetzelfde werden behandeld als de homo's daar, zou die dan ook naar huis gaan?
vind de gay parade ook altijd zo overdreven van "kijk ons homo zijn"
alsof ze zichzelf als een aparte groep/mens willen profileren.
homobarren niks mis mee trouwens, lopen veel hetero dames rond
het ging elders in het topic over de gayparade.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het gaat om het met geweld neerslaan van een betoging.
Of te wel: met geweld een compleet normale, onschuldige groep burgers onderdrukken.
Wat heeft dat te maken met wat jij nou toevallig vindt van de gay parade?Of wil je zeggen dat als je meedoet aan zaken als de gay parade, je wat jou betreft ook wel weggesleept mag worden door de politie?
Vreemd genoeg denk ik altijd dat mensen als jij dezelfden zijn die hun mond vol hebben van 'vrijheid van meningsuiting waar Pim ook zo voor streed!' en zo.
dat heet toch zomercarnaval ?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:27 schreef henkway het volgende:
[..]
Ga ik een optocht houden voor de modale hetero mens![]()
moskau is een gewone betoging/demonstratie en GEEN canalpride zoals amsterdamquote:Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
het ging elders in het topic over de gayparade.
ik vraag me trouwens ook af of het een goede manier is om homosexualiteit geaccpeteerd te krijgen in moskou/rusland.
denk dat zo'n parade behoorlijk provocerend over komt.
en nee geweld tegen homo;s keur ik af alleen vind ik dingen als de gayparade over the top.
daarvoor hebben we al carnaval
In de reet neuken wanneer het spul maagd moet blijven ook.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Als homo zou je eigenlijk helemaal niet blij moeten zijn met die optochten. Dat is toch een broeinest van soa's e.d.?²
En al die Moslima's die zich uit pure hypocrisie in hun kontje laten neuken dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Als homo zou je eigenlijk helemaal niet blij moeten zijn met die optochten. Dat is toch een broeinest van soa's e.d.?²
Rene Froger toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat nou niet tolerant voor homo's?
Ze houden het Eurovisiesongfestival in Moskou!! FFS! Je wil toch niet beweren dat daar ook maar één heterofiele man bij zit?
Dat zeiken gaat 'm nog steeds goed af.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Gordon vond ik altijd een enorme eikel, maar ik kon zijn ochtend shows bij Noordzee FM echt goed waarderen. Altijd zeiken over het feit dat hij zo vroeg uit bed moest en om de domste dingen knetterhard lachen.
Dat ben ik met je eens hoor, zie mijn eerdere betoogquote:
Als we nou eens eerst die blonde heterovrouwen en commerciële rotzooi van die boten af zouden duwen en die 350.000 heterosexuele aapjeskijkers gewoon thuis zouden blijven, dan hadden we gewoon weer een parade die ergens over ging.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:48 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
en als blonde vrouwen hetzelfde werden behandeld als de homo's daar, zou die dan ook naar huis gaan?
vind de gay parade ook altijd zo overdreven van "kijk ons homo zijn"
alsof ze zichzelf als een aparte groep/mens willen profileren.
homobarren niks mis mee trouwens, lopen veel hetero dames rond
Van hetzelfde laken een pak.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
En al die Moslima's die zich uit pure hypocrisie in hun kontje laten neuken dan?
Nee, dat is nu een zwaar dreigement...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:53 schreef Hukkie het volgende:
Waarom blijft ie niet een maand langer in Rusland om de homo beweging te ondersteunen? Dat zou pas een statement zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |