abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 10 mei 2009 @ 23:24:45 #76
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_68889598
Wat nou niet tolerant voor homo's?

Ze houden het Eurovisiesongfestival in Moskou!! FFS! Je wil toch niet beweren dat daar ook maar één heterofiele man bij zit?
Carpe Libertatem
pi_68891944
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Het lijkt me juist een beetje gek als ie wel op gaat treden als zoiets gebeurt.
en als blonde vrouwen hetzelfde werden behandeld als de homo's daar, zou die dan ook naar huis gaan?

vind de gay parade ook altijd zo overdreven van "kijk ons homo zijn"
alsof ze zichzelf als een aparte groep/mens willen profileren.

homobarren niks mis mee trouwens, lopen veel hetero dames rond
  maandag 11 mei 2009 @ 00:54:51 #78
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68892069
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:48 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

en als blonde vrouwen hetzelfde werden behandeld als de homo's daar, zou die dan ook naar huis gaan?

Het gaat om het met geweld neerslaan van een betoging.
Of te wel: met geweld een compleet normale, onschuldige groep burgers onderdrukken.

Wat heeft dat te maken met wat jij nou toevallig vindt van de gay parade? Of wil je zeggen dat als je meedoet aan zaken als de gay parade, je wat jou betreft ook wel weggesleept mag worden door de politie?

Vreemd genoeg denk ik altijd dat mensen als jij dezelfden zijn die hun mond vol hebben van 'vrijheid van meningsuiting waar Pim ook zo voor streed!' en zo.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_68892098
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:54 schreef Duderella het volgende:

[..]

Het gaat om het met geweld neerslaan van een betoging.
Of te wel: met geweld een compleet normale, onschuldige groep burgers onderdrukken.

Wat heeft dat te maken met wat jij nou toevallig vindt van de gay parade? Of wil je zeggen dat als je meedoet aan zaken als de gay parade, je wat jou betreft ook wel weggesleept mag worden door de politie?

Vreemd genoeg denk ik altijd dat mensen als jij dezelfden zijn die hun mond vol hebben van 'vrijheid van meningsuiting waar Pim ook zo voor streed!' en zo.
het ging elders in het topic over de gayparade.
ik vraag me trouwens ook af of het een goede manier is om homosexualiteit geaccpeteerd te krijgen in moskou/rusland.
denk dat zo'n parade behoorlijk provocerend over komt.

en nee geweld tegen homo;s keur ik af alleen vind ik dingen als de gayparade over the top.
daarvoor hebben we al carnaval
  maandag 11 mei 2009 @ 00:58:57 #80
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_68892127
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:27 schreef henkway het volgende:

[..]

Ga ik een optocht houden voor de modale hetero mens
dat heet toch zomercarnaval ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_68892227
Wat je van Gordon vindt prima, maar het is natuurlijk belachelijk als een homo optocht niet doorgaat omdat het met geweld uit elkaar dreigt geworden te geslagen...
X
X
X
  maandag 11 mei 2009 @ 01:10:30 #82
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_68892308
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:57 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

het ging elders in het topic over de gayparade.
ik vraag me trouwens ook af of het een goede manier is om homosexualiteit geaccpeteerd te krijgen in moskou/rusland.
denk dat zo'n parade behoorlijk provocerend over komt.

en nee geweld tegen homo;s keur ik af alleen vind ik dingen als de gayparade over the top.
daarvoor hebben we al carnaval
moskau is een gewone betoging/demonstratie en GEEN canalpride zoals amsterdam
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 11 mei 2009 @ 01:26:08 #83
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68892516
Als homo zou je eigenlijk helemaal niet blij moeten zijn met die optochten. Dat is toch een broeinest van soa's e.d.?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68892548
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Als homo zou je eigenlijk helemaal niet blij moeten zijn met die optochten. Dat is toch een broeinest van soa's e.d.?

²
In de reet neuken wanneer het spul maagd moet blijven ook.
pi_68892574
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:26 schreef BansheeBoy het volgende:

²
En al die Moslima's die zich uit pure hypocrisie in hun kontje laten neuken dan?
X
X
X
pi_68892800
Don't feed the troll......
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_68892830
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:49 schreef raptorix het volgende:
Don't feed the troll......
Het ging wel dubbelop nu.
pi_68892969
Ik ben geen fan van de parade hier maar in landen als Rusland sta ik er volledig achter. Het is daar niet een gezellig feestje zoals hier, het is daar echt een mensenrechtenissue. Die mannen en vrouwen daar zijn behoorlijk dapper om in zo'n land zo openlijk voor hun geaardheid uit te komen. Go homo's!
Terecht gebaar van Gordon en ik mag hopen dat veel 'artiesten' op het ESF dat voorbeeld volgen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_68892992
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat nou niet tolerant voor homo's?

Ze houden het Eurovisiesongfestival in Moskou!! FFS! Je wil toch niet beweren dat daar ook maar één heterofiele man bij zit?
Rene Froger toch?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_68893036
Gordon vond ik altijd een enorme eikel, maar ik kon zijn ochtend shows bij Noordzee FM echt goed waarderen. Altijd zeiken over het feit dat hij zo vroeg uit bed moest en om de domste dingen knetterhard lachen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_68893072
quote:
Op maandag 11 mei 2009 02:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Gordon vond ik altijd een enorme eikel, maar ik kon zijn ochtend shows bij Noordzee FM echt goed waarderen. Altijd zeiken over het feit dat hij zo vroeg uit bed moest en om de domste dingen knetterhard lachen.
Dat zeiken gaat 'm nog steeds goed af.
pi_68893910
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:27 schreef Bowlingbal het volgende:
En in deze zeker terecht.
Dat ben ik met je eens hoor, zie mijn eerdere betoog
quote:
Op maandag 11 mei 2009 00:48 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

Als we nou eens eerst die blonde heterovrouwen en commerciële rotzooi van die boten af zouden duwen en die 350.000 heterosexuele aapjeskijkers gewoon thuis zouden blijven, dan hadden we gewoon weer een parade die ergens over ging.

[ Bericht 52% gewijzigd door lezzer op 11-05-2009 07:27:14 ]
pi_68895118
Discriminatie van homo's is in Oost-Europa een groot probleem. Niet alleen in Rusland, maar ook in buurlanden worden homo's op alle mogelijke manieren tegengewerkt. Er is sprake van geweld, intimidatie en discriminatie.

Mensen die hier een oordeel vellen over homo's, leggen ze langs de Nederlandse maatstaf. Hier zijn homo's zo onderhand 'vrijgevochten' en zie je alleen nog stompzinnige botenparades. Zo'n situatie is er in Rusland niet: daar is er gewoon bitter protest voor gelijke rechten.

Rusland wil de discriminatie van homo's liefst verzwijgen; homo's mogen vooral niet zichtbaar zijn. Op basis van bizarre argumenten, die nog het meest lijken op wat Nazi-Duitsland deed, wordt zo'n demonstratie dan verboden.

Mocht het scenario zich inderdaad afspelen dat De Toppers de finale halen (kleine kans) en dat die demonstratie wordt neergeslagen, zou het een fantastisch statement zijn van De Toppers zijn om niet op te treden. Dan krijgt de discriminatie van homo's door Rusland namelijk veel meer aandacht dan Rusland lief is.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:23:10 #94
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_68895350
Dan kan Gordon nog zo'n relnicht zijn, nog zo'n verwijfde flikker gevonden worden, maar in deze vind ik het sterk dat hij zich uitspreekt over deze kwestie, en ik hoop dat hij voet bij stuk houdt. Narcistisch en egoïstisch? Ik denk het niet hoor, dat zou juist betekenen dat ie gewoon zijn oogkleppen op doet en blind gaat optreden. Hij laat met deze stellingname juist zien dat hij zich druk maakt over zijn medemens. Het lijkt mij niet egoistisch om een droom van je op te geven, waar je zelf veel geld in hebt gestoken, omdat er mensenrechten geschonden worden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_68895569
Ik vind het heel moeilijk om dit te schrijven, maar ik ben het eens met Gordon.
  maandag 11 mei 2009 @ 09:47:46 #96
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68895987
quote:
Op maandag 11 mei 2009 01:29 schreef Frasier het volgende:

[..]

En al die Moslima's die zich uit pure hypocrisie in hun kontje laten neuken dan?
Van hetzelfde laken een pak.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 11 mei 2009 @ 11:39:56 #97
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_68899271
Als homo's in Rusland niet normaal, en net als iedereen behandelt worden dan is het hun goed recht om daartegen te prostesteren. En kan ik me best voorstellen dat Gordon aan hun kant staat.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_68899306
quote:
Op zondag 10 mei 2009 20:53 schreef Hukkie het volgende:

Waarom blijft ie niet een maand langer in Rusland om de homo beweging te ondersteunen? Dat zou pas een statement zijn.
Nee, dat is nu een zwaar dreigement...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_68899408
Ik ben verliefd op BansheeBoy
pi_68899491
Waarom moet dat ook zo uitbundig altijd aangetoond worden dat je homo bent, dan vraag je toch gewoon om gehannes?
Kheb ook mijn eigenaardige festivalletjes, maargoed detailtje is wel dat ik bij eerste de beste belediging niet roep dat ik zonodig geaccepteerd wil worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')