abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68884891
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:27 schreef henkway het volgende:

[..]

Ga ik een optocht houden voor de modale hetero mens
Prima, ga je gang.
  zondag 10 mei 2009 @ 21:35:12 #52
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68885126
Niet echt de meest intelligente users die zich in dit topic verzamelen, en dan met name TS.

Gordon gaat niet in Moskou optreden als de demonstratie met geweld neergeslagen wordt. Is dat nu heel erg gek?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 10 mei 2009 @ 21:37:23 #53
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68885224
Op dit moment lijkt me dat een tikje vreemd en narcistisch ja.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_68885305
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef Hukkie het volgende:
Het lijkt me juist een beetje gek als ie wel op gaat treden als zoiets gebeurt.
pi_68885328
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Het moet neit zo moeilijk zijn om met zijn allen een vuist te maken toch. Het sterft van de homo's bij de EFS. Daarom is het ook zo'n goed moment om een punt te maken nu.
Daarom zou ik er wel voor zijn
pi_68885356
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Prima, ga je gang.
Komen wij wel kijken
  zondag 10 mei 2009 @ 21:40:32 #57
248844 Bowlingbal
pi_68885375
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:37 schreef Hukkie het volgende:
Waarom? Je moet als artiest maar gewoon optreden als er even verder mensen vanwege hun geaardheid met geweld neergeslagen worden door een overheid?

Is dat vreemd?

Wow.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 10 mei 2009 @ 21:42:10 #58
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68885445
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Het lijkt me juist een beetje gek als ie wel op gaat treden als zoiets gebeurt.
Het sterft van de homo's op het ESF werd eerder gezegd. Het lijkt me juist gek dat Gordon een statement probeert te maken, terwijl de rest van de homo's zoiets heeft van : Fuck it! we zijn hier voor het ESF.
DeviantArt
  zondag 10 mei 2009 @ 21:44:34 #59
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68885531
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:40 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Waarom? Je moet als artiest maar gewoon optreden als er even verder mensen vanwege hun geaardheid met geweld neergeslagen worden door een overheid?

Is dat vreemd?

Wow.
Kom op zeg, zie mijn eerdere post waarin ik zei dat ie ook een maand langer kan blijven om de homobeweging te ondersteunen.

Nogmaals, hij is er om Nederland te representeren op het ESF, niet om de homo uit te hangen.
DeviantArt
pi_68885603
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:44 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Nogmaals, hij is er om Nederland te representeren op het ESF, niet om de homo uit te hangen.
Homo ben je toch altijd?

Maar blijkbaar ben je een beetje verblind door je afkeer van Gordon. Ik ben ok niet wild van hem maar nog minder van de manier waarop Rusland met homo's omgaat.
pi_68885668
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:42 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Het sterft van de homo's op het ESF werd eerder gezegd. Het lijkt me juist gek dat Gordon een statement probeert te maken, terwijl de rest van de homo's zoiets heeft van : Fuck it! we zijn hier voor het ESF.
Misschien moet dat maar eens veranderen.
Ik vond het echt schandalig, dat er vorig jaar info-pakketten moest worden uitgedeeld aan Nederlandse homo's die naar het ESF gingen. Om ze te adviseren zich niet als een homo te gedragen o.i.d.
quote:
EBU-baas waarschuwt homo’s voor ‘openbare affectie’ tijdens Songfestival
Geplaatst op mei 21, 2008 door Benjamin
De European Broadcasting Union (EBU-UER), die het Eurovisie Songfestival organiseert, heeft bij monde van Head of Song Contests Stig Svante Stockselius de aanwezige homo’s aangeraden zich discreet te gedragen.
Want naast beroepsjournalisten van ‘officiële’ en ‘gevestigde’ media lopen er op het Songfestival veel journalisten rond die meewerken aan websites en fanclubs. Een grote meerderheid van de journalisten zijn mannen die voor de charmes van andere mannen vallen. Dat berichten onder meer Raf Van Bedts (Eurosong.be) en Jelle Brans (Het Laatste Nieuws).
De Gay Straight Alliance had holebi’s al gewaarschuwd en de Britse ambassade drukte een infofolder. Maar elke aanwezige reporter kreeg een brief van Svante Stockselius waarin hij de reporters op het hart drukt in het openbaar geen tekenen van same gender affection te tonen. De woorden homo of gay komen uiteraard niet in de brief voor.
Servië is erg homofoob land. Gay Prides verlopen er – als ze al doorgaan – erg onrustig. De meerderheid van de bevolking meent dat homoseksualiteit een ziekte is.
pi_68885692
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:27 schreef henkway het volgende:

[..]

Ga ik een optocht houden voor de modale hetero mens
Met een oranje klomp op je kop?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 10 mei 2009 @ 21:49:14 #63
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68885752
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:47 schreef lezzer het volgende:

[..]

Misschien moet dat maar eens veranderen.
Ik vond het echt schandalig, dat de NL organisatie van het ESF vorig jaar info-pakketten moest uitdelen aan Nederlandse homo's die naar het ESF gingen. Om ze te adviseren zich niet als een homo te gedragen o.i.d.
[..]

Maar dat wordt wel heel erg off topic.
DeviantArt
pi_68885843
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Maar dat wordt wel heel erg off topic.
Hoezo? Volgens mij is dat precies waar Gordon een statement tegen wil maken. In het gros van die landen gaat het er zo aan toe namelijk.
De winnares van twee jaar terug beweert bij hoog en laag dat ze niet lesbisch is. Nou werkelijk waar, mijn gaydar is bijna overstuur geraakt toen ze opkwam. Er staat nog net geen "lesbo" op haar voorhoofd getatoeëerd. En dan bij hoog en laag volhouden dat het niet zo is. How sad is that?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 mei 2009 @ 21:55:23 #65
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68885995
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:51 schreef lezzer het volgende:

[..]

Hoezo? Volgens mij is dat precies waar Gordon een statement tegen wil maken. In het gros van die landen gaat het er zo aan toe namelijk.
De winnares van twee jaar terug beweert bij hoog en laag dat ze niet lesbisch is. Nou werkelijk waar, mijn gaydar is bijna overstuur geraakt toen ze opkwam. Er staat nog net geen "lesbo" op haar voorhoofd getatoeëerd. En dan bij hoog en laag volhouden dat het niet zo is. How sad is that?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook geen probleem dat Gordon een statement wil maken, maar hij heeft slechte timing.
Met dit statement op dit moment kan hij Nederland duperen.
DeviantArt
pi_68886204
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik vind het ook geen probleem dat Gordon een statement wil maken, maar hij heeft slechte timing.
Met dit statement op dit moment kan hij Nederland duperen.
Duperen? Kom op zeg, er valt voor Nederland toch helemaal niks te halen daar?
En ik ben een hardcore ESF fan hoor, m'n hele leven al.

Nee echt, als er 's middags rellen zijn daar, en die militairen/politie slaat weer zo aan het matten tegen de homo's, dan mag Gordon van mij een statement maken. Stuur ik hem achteraf nog een grote bos bloemen om hem te bedanken.
pi_68886321
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:35 schreef Bowlingbal het volgende:

Gordon gaat niet in Moskou optreden als de demonstratie met geweld neergeslagen wordt. Is dat nu heel erg gek?
De kans dat ie daar sowieso niet gaat optreden, schat ik 95%.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:06:05 #68
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68886417
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef lezzer het volgende:

[..]

Duperen? Kom op zeg, er valt voor Nederland toch helemaal niks te halen daar?
En ik ben een hardcore ESF fan hoor, m'n hele leven al.

Nee echt, als er 's middags rellen zijn daar, en die militairen/politie slaat weer zo aan het matten tegen de homo's, dan mag Gordon van mij een statement maken. Stuur ik hem achteraf nog een grote bos bloemen om hem te bedanken.
Waar het natuurlijk om gaat is dat Gordon in zijn eentje besluit om de Nederlandse inzending te verkloten.
Of daar iets te halen valt is niet relevant.
DeviantArt
  zondag 10 mei 2009 @ 22:11:41 #69
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68886645
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:35 schreef Bowlingbal het volgende:
Niet echt de meest intelligente users die zich in dit topic verzamelen, en dan met name TS.

Sterker, ik zou het raar vinden als er überhaupt nog een deelnemer wil optreden als dat gebeurt. Ongeacht of hij/zij op mannen of vrouwen valt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_68886717
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:06 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Waar het natuurlijk om gaat is dat Gordon in zijn eentje besluit om de Nederlandse inzending te verkloten.
Of daar iets te halen valt is niet relevant.
Ok, en jij denkt dat hij niet aan een contract gebonden is?
Hij kan dat helemaal niet besluiten.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:18:11 #71
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68886967
Ik heb geen idee wat voor contract hij heeft, maar nu lijkt het alsof hij ieder moment de steker eruit kan trekken.
DeviantArt
  zondag 10 mei 2009 @ 22:27:05 #72
248844 Bowlingbal
pi_68887352
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:44 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Kom op zeg, zie mijn eerdere post waarin ik zei dat ie ook een maand langer kan blijven om de homobeweging te ondersteunen.

Maar hij moet wel doorspelen op het ESF als tegelijkertijd homo's door de Russische overheid neergemept worden?

"Ja, dan blijft ie maar een maandje langer, beetje roepen uit de speakers gemonteerd op een Volkswagen-busje ofzo.."
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:13 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ok, en jij denkt dat hij niet aan een contract gebonden is?
Hij kan dat helemaal niet besluiten.
Contract schmontract. Als artiesten niet willen optreden, doen ze dat niet. En in deze zeker terecht.
- Donald Love
  zondag 10 mei 2009 @ 22:28:10 #73
248844 Bowlingbal
pi_68887404
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:11 schreef Duderella het volgende:

[..]

Sterker, ik zou het raar vinden als er überhaupt nog een deelnemer wil optreden als dat gebeurt. Ongeacht of hij/zij op mannen of vrouwen valt.
Exact. Dankje.
- Donald Love
pi_68889142
Overigens had ik het een beter statement gevonden om van te voren niet te gaan, dat gebeurt (en gaat gebeuren) is al langer bekend, net zoals Polen, dit EU land treed keihard op tegen homo's maar wij laten dit soort landen vrolijk toe bij de EU, toegang tot de EU is tweezijdig, je kan niet enerzijds wel mee proviteren van de economische situatie, maar aan de andere kant wel je eigen facistische beleid in eigen land voeren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_68889526
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Homo ben je toch altijd?

Maar blijkbaar ben je een beetje verblind door je afkeer van Gordon. Ik ben ok niet wild van hem maar nog minder van de manier waarop Rusland met homo's omgaat.
Ik moet beide niet, een mooie reden de hele zooi af te blazen, zijn we daar ook van af.
quote:
Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef raptorix het volgende:
Overigens had ik het een beter statement gevonden om van te voren niet te gaan, dat gebeurt (en gaat gebeuren) is al langer bekend, net zoals Polen, dit EU land treed keihard op tegen homo's maar wij laten dit soort landen vrolijk toe bij de EU, toegang tot de EU is tweezijdig, je kan niet enerzijds wel mee proviteren van de economische situatie, maar aan de andere kant wel je eigen facistische beleid in eigen land voeren.
Kijk, dat is nog eens een goed standpunt wat Polen betreft, hulde! (waarom bedenk ik dat nou niet, grrr.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')