Dat is niet die scène hoor.quote:
hehehehe wat een faalhaas tsquote:Op zondag 10 mei 2009 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
"Excuse me sir" een filmquote? Wtf.
de vraag is.. waarom zou je die quotes zo nerdig mogelijk uitspreken tegen derden met als doel indruk te makenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Altijd als mensen dat doen snap ik niet welke quote ze bedoelen, ookal heb ik de film al meerdere keren gekeken
Met als doel de andere (ontvangende) partij van het gesprek te herinneren aan een filmfragment wat je humoristisch danwel memorabel vondt, en wat op de huidige situatie van toepassing is, pannenkoekquote:Op zondag 10 mei 2009 21:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
de vraag is.. waarom zou je die quotes zo nerdig mogelijk uitspreken tegen derden met als doel indruk te maken
My name is Sue, how do you do? Now you're gonna die!!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:14 schreef Michielos het volgende:
en iemand anders (nu ik erover nadenk ) zei in vrijwel dezelfde situatie..
"ok motherfucker..NOW you're gonna die"....![]()
Wat de fok.....quote:Op zondag 10 mei 2009 12:49 schreef padlarf het volgende:
en dan vervolgens je op eindigen met WTF
I detect fail!
Déjà vu, dat zat in onze engels lesmethode op de basisschoolquote:
Lol, sharpquote:Op zondag 10 mei 2009 12:49 schreef padlarf het volgende:
en dan vervolgens je op eindigen met WTF
I detect fail!
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef leolinedance het volgende:
Haha TS failt zichzelf al direct hard in de OP. Wát een faalhaas
quote:
Het faal gehalte in het KLB is weer hoog vandaagquote:
Gewoon je muil houden en optyfen als het je niet bevaltquote:Op zondag 10 mei 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het faal gehalte in het KLB is weer hoog vandaag
Oprotten dan kneusmansquote:Op zondag 10 mei 2009 23:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het faal gehalte in het KLB is weer hoog vandaag
Oh, ik heb eht van johnny cashquote:Op zondag 10 mei 2009 23:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Déjà vu, dat zat in onze engels lesmethode op de basisschool
quote:
Ah, je hoeft geen huilie te doen hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gewoon je muil houden en optyfen als het je niet bevalt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |