ik denk dat de 3e wo al begonnen is.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Bepaalde zaken zijn door alle eeuwen heen hetzelfde. De leefomstandigheden doen niks ter zake. De geluiden die nu opklinken hebben onder andere namen en andere banieren eeuwenlang geklonken, met steeds hetzelfde resultaat. Daar kun je je kop voor in het zand steken en op de man gaan spelen met je 'zoete linkse vergelijkingen' (alsof zelfs vergelijkingen onderhavig zijn aan politieke voorkeuren), feit isdat er altijd groepen zijn geweest, die zichzelf moreel hoger geplaatst voelden dan groepen, die niet hetzelfde geloof aanhingen, dezelfde gewoonten hadden of dezelfde huidskleur hadden. De club van Wilders is slechts de laatste in een lange, lange rij, die vermoedelijk wel teruggaat tot de eerste holenmensen.
If it walks like a chicken....
Even een informatieve vraag:quote:Op zondag 10 mei 2009 11:32 schreef huhggh het volgende:
Jezus, gaan de linksen nou elk berichtje aangrijpen om hun frustaties over Wilders elke keer weer op te rakelen om daar anderen mee lastig te vallen?
Peilingen en zo zijn leuk, maar de echte peiling is de verkiezing zelf.
Als het je nou dwars blijft zitten zou ik zeggen:
- zoek vrienden, of
- koop een hond
PS: wiens kloon ben jij nu weer?
Nee, dat begrijp je niet goed.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef player-boy het volgende:
maar als ik het goed begrijp mogen mensen wilders en zijn aanhang dus gwn nsber of nazi noemen, maar wij mogen potentiele straat terroristen geen maaien noemen? knettergek, knettergek.....
leg maar eens uit aan hem en mij dan. waarom dat dan niet mag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef X. het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp je niet goed.
Maar je bent Wilders-aanhanger, dus begrijpt wel meer niet goed.
Ik vrees dat het zo simpel niet ligt. Nederland zal met Wilders in het gunstigste geval in een isolement terecht komen, in het ongunstigste geval een totale internationale boycot over zich heen krijgen. Vergeet niet dat vergeleken met Wilders mensen als Le Pen en Jorg Haider onschuldige koorknaapjes zijn/waren en dat Wilders internationaal toch gezien wordt als de nieuwe Adolf Hitler.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:00 schreef henkway het volgende:
ach en anders kiezen we over vier jaar toch weer een ander?
zaak is dat er eens een ander geluid klinkt in het Haagse
Nieuwe Adolf Hitler, kerel je weet niet wat je zegt nu. Ja, hij heeft haters in het buitenland, maar net zo goed aanhangers. Daarnaast zou een 'frisse wind' wel eens goed zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Ik vrees dat het zo simpel niet ligt. Nederland zal met Wilders in het gunstigste geval in een isolement terecht komen, in het ongunstigste geval een totale internationale boycot over zich heen krijgen. Vergeet niet dat vergeleken met Wilders mensen als Le Pen en Jorg Haider onschuldige koorknaapjes zijn/waren en dat Wilders internationaal toch gezien wordt als de nieuwe Adolf Hitler.
Ik zou racisme en xenofobie geen frisse wind willen noemen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:32 schreef Machiavelli. het volgende:
Daarnaast zou een 'frisse wind' wel eens goed zijn.
Ik kies liever vooraf tegen destructief beleidquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:00 schreef henkway het volgende:
ach en anders kiezen we over vier jaar toch weer een ander?
zaak is dat er eens een ander geluid klinkt in het Haagse
Een natte scheet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:59 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Ik zou racisme en xenofobie geen frisse wind willen noemen.
dat is lekker dom danquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:23 schreef RensWisse het volgende:
Dit komt waarschijnlijk voort uit het feit dat er ook een grote groep PVV stemmers is die meer tegen het huidige beleid dan voor de PVV op de PVV stemt. Een proteststem, zeg maar.
Ah gossie toch!!! Mag dat niet van de gelovige wilderioten?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Hou nu eens op Wilders met Hitler te vergelijken!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik kies liever vooraf tegen destructief beleid
Of kijk jij ook of een sstof giftig is door hem op te drinken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |