Ja, alleen kort.quote:
Gelukkig. Ik schrok al...quote:Op zondag 10 mei 2009 09:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, alleen kort.Jij?
Lees mijn sig.
Droommeisje. nee hoor, tuurlijk niet. Zonder mijn muts ben ik niet dezelfde.
ik denk korter nogquote:Op zondag 10 mei 2009 09:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, alleen kort.Jij?
Lees mijn sig.
Droommeisje. nee hoor, tuurlijk niet. Zonder mijn muts ben ik niet dezelfde.
Waarom maak je het dan ook zo laat iedere keer?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk korter nog
vanavond ECHT echt ECHT!! op tijd naar bed
Niet te laat maar te vroegquote:Op zondag 10 mei 2009 09:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom maak je het dan ook zo laat iedere keer?
Nog korter?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk korter nog
vanavond ECHT echt ECHT!! op tijd naar bed
Nee nee, jij wint, miss Perfect.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of ben je wakker gebleven, dan win jij
Whehehe.. als het het maar waard wasquote:
Dat hangt er vanaf wie de ander is denk ik dan!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:32 schreef vencodark het volgende:
Goedemorgen.![]()
Dawg, ik heb je gister de hele dag voor een ander aangezien.Is dat heel erg?
Ik dacht opgevangen te hebben dat het The_End was, die hier ook weleens heel soms post. Maar dat ging over een andere gast die The_Ed ofzo is.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wie de ander is denk ik dan!
Haha, The_Ed was die kerel in dat hard rock T-shirt.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht opgevangen te hebben dat het The_End was, die hier ook weleens heel soms post. Maar dat ging over een andere gast die The_Ed ofzo is.Dus...toen ik naar huis ging hoorde ik pas dat het Dawg was geweest.
Morgen Belsquote:Op zondag 10 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Was erg gezellig gisteren! Nu lekker in de tuin hangen in het zonnetje.
Ja dat zei je gisteravond nog. Toen viel alles op zn plek zeg maar.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, The_Ed was die kerel in dat hard rock T-shirt.
Ha, hoe is het met jou?quote:
Als je dawg nu met kleine d had geschreven had ik het minder erg gevonden.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht opgevangen te hebben dat het The_End was, die hier ook weleens heel soms post. Maar dat ging over een andere gast die The_Ed ofzo is.Dus...toen ik naar huis ging hoorde ik pas dat het Dawg was geweest.
Details, details.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je dawg nu met kleine d had geschreven had ik het minder erg gevonden.
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je dawg nu met kleine d had geschreven had ik het minder erg gevonden.
Nee nee, een hoofdletter D is geen detail!quote:
Kijk dat is het geweest. Had dawg gister gewoon een kerstmuts op gezet dan had ik de link kunnen leggen.quote:
quote:
Morgen damesquote:
Voor mij wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee nee, een hoofdletter D is geen detail!
Nee, viel mee. Ik had de trein van half 11 geloof ik. Maar was wel erg gezelligquote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen BelsHebben jullie het nog laat gemaakt gisteren?
heerlijk geslapen tot dat ik 20 min geleden bruut wakker werd gemaakt door mijn kat die iets omgooide en ik schrok hahaquote:
True, maar dat valt nu toch wel mee?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms kunnen de kleinste details de grootste verschillen maken.
Ow ok, en niet meer gepooled begreep ik van Ludo.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, viel mee. Ik had de trein van half 11 geloof ik. Maar was wel erg gezellig
Ja ja, zekers. Wel een beetje vroeger wakker geworden, maar ben niet zo moe als Duimquote:
So true, so truequote:Op zondag 10 mei 2009 10:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms kunnen de kleinste details de grootste verschillen maken.
dawgstar! Amigoquote:
iig ergens NA dat ik afgekickt benquote:Op zondag 10 mei 2009 10:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow ok, en niet meer gepooled begreep ik van Ludo.
Wanneer is de volgende meet?
Ja, ik had meteen het juiste perron gevonden.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawgstar! Amigo![]()
Alles gelukt op het station?
Het verbaasde me zo hoe jij in het echt er uitzag, totaal niet passend bij het beeld dat ik gevormd had bij je op fok.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik had meteen het juiste perron gevonden.
Jullie de shop ook?
Ja, een paar haaltjes als je ruim een jaar clean bent hakt er wel in zegquote:Op zondag 10 mei 2009 10:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik had meteen het juiste perron gevonden.
Jullie de shop ook?
Wat voor beeld had je dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen
[..]
Het verbaasde me zo hoe jij in het echt er uitzag, totaal niet passend bij het beeld dat ik gevormd had bij je op fok.
Whehe dat geloof ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, een paar haaltjes als je ruim een jaar clean bent hakt er wel in zeg
quote:
Ow, zo'n shop...quote:Op zondag 10 mei 2009 10:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Whehe dat geloof ik.
Zoiets zei Ludo ook al.
Jaa had meer zo iemand verwacht als je usericonquote:
Dat was ie toch ookquote:Op zondag 10 mei 2009 11:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa had meer zo iemand verwacht als je usericon
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:02 schreef djayzz het volgende:
Mensen, geloof het of niet. Maar deze jongen gaat douchen en wat leren![]()
Ik lees straks de spannende verhaaltjes wel weer terug.
Goedemorgen Tijnquote:
Iemand dacht dat The_Ed tijnbrein was.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, The_Ed was die kerel in dat hard rock T-shirt.
Hoi Caroolquote:
Erg leuk en gezellig.quote:
Hoe was het in de efteling?quote:
Ik wilde nog typen: wedden dat jij binnen nu en 10 minuten F5'd en post.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde nog typen: wedden dat jij binnen nu en 10 minuten F5'd en post.
(maar dat vond ik dan weer uitlokking, nu is het bevestiging)
mannen zijn zoooo voorspelbaar lolquote:Op zondag 10 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja kei-leuk!quote:
Dit is het moment waarop ik denk dat ik te vaak op Fok! kom...quote:Op zondag 10 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey KF'je, hoest met het afkicken?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mannen zijn zoooo voorspelbaar lol
Nee, dit is het moment waarop jij eigenlijk Fok! gebruikt als afleiding om datgene te gaan doen wat je eigenlijk wilde/moest gaan doenquote:Op zondag 10 mei 2009 11:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop ik denk dat ik te vaak op Fok! kom...
Die meet was erg leuk.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja kei-leuk!
Nee echt, heb gister zo'n leuke dag gehad. Echt super
We zijn begonnen in de Vliegende Hollander (dat is geen aanrader, tenminste, niet voor mij), toen - in geen idee meer wat voor volgorde - Python, Droomvlucht, Pandadroom, Sprookjesbos (!!), gereden in de caroussel op een wit paard, de Fata Morgana, de BOB was veeels te druk, Mr. Cannibal, Vogelrock en de rest weet ik niet meer
Ow ja! Indische WaterleliesEn sprookje 'meisje met de zwavelstokjes' was echt mooi gemaakt!
En hoe was het op de meet? Ik hoorde dat je al wat losser was gekomen Tijn. Leuke geluiden
Vrouwen ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mannen zijn zoooo voorspelbaar lol
Hoi autoquote:
Met z'n tweeen? Stoer! De rest vond het vast en zeker te eng en te onbekendquote:Op zondag 10 mei 2009 11:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die meet was erg leuk.Ook die andere meet die ik gisteren had van FOK!. Ik had gisteren twee FOK!meets eentje van singles en eentje van het autismetopic. Alleen bij die tweede meet was de opkomst niet zo groot als bij de singlesmeet.
We waren maar met z´n tweeen. Dus zijn we uiteindelijk maar naar de singlesmeet gegaan.
![]()
Beide meets waren dus zeer geslaagd.
Ja dat klopt. Maar op een gegeven moment wordt al die drukte wel erg vermoeind. Maar dat geeft dat hoort erbij.
KFje!?!quote:
LOL!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
KFje!?!![]()
vandaag voel ik me wel redelijk... weer erug moe
Nee hoor, hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi auto![]()
Jij was toch ook op de meet.
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dit is het moment waarop jij eigenlijk Fok! gebruikt als afleiding om datgene te gaan doen wat je eigenlijk wilde/moest gaan doen
het is dat ik je kenquote:Op zondag 10 mei 2009 11:40 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!![]()
Ja sorry, dit moet je even van me aannemen, dit is volgens mij gewoon een tik van me. Ik weet echt wel tegen wie ik aan het praten ben, maar soms dan komt er iets anders uit mijn toetsenbord dan dat ik neer wilde zetten.
Maar goed
Redelijk, daar doen we het voor!
Ja de rest kon niet of durfde niet naar meets omdat het te eng enzo is. Op het aller laatste moment afzeggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Met z'n tweeen? Stoer! De rest vond het vast en zeker te eng en te onbekend
En goed idee om die 2 meets dan lekker te combineren. Hebben jullie slim gedacht. Maar ja, zo ben je ook he?
Dan heb ik me zeker vergist.quote:
Goed idee dat ga ik vandaag ook maar eens doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is dat ik je ken
maar redelijk daar doe ik het inderdaad voor....
vandaag nog wel ff lekker in mijn eigen wereldje binnen blijven, morgen lekker drukke dag
Morgenquote:
nee hoor, ik was er welquote:
Oh jaquote:
Goede middagquote:
Ja inderdaad. Het was een toffe meet want ik was er.quote:
Je hebt wat gemist.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:01 schreef Den_Haag het volgende:
hoe was het gister? ging het niet redden met mijn andere feestje
kei tof!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:00 schreef Q. het volgende:
Het was een toffe meet. Want ik was er.
Dat is inderdaad dubbel....quote:Op zondag 10 mei 2009 12:02 schreef Q. het volgende:
Beetje raar, op moederdag naar je oma gaan in de wetenschap dat je haar daarna ws nooit meer ziet...
Sterktequote:Op zondag 10 mei 2009 12:02 schreef Q. het volgende:
Beetje raar, op moederdag naar je oma gaan in de wetenschap dat je haar daarna ws nooit meer ziet...
Naar je zin gehad gisteren?quote:
Ja, zeker. En die meet van het autismetopic was ook erg geslaagd.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:02 schreef Q. het volgende:
mogguh brox with food ofcoursequote:Op zondag 10 mei 2009 12:10 schreef zbbrox het volgende:
hmmmm foe yong hai for breakfast
o Hi everybooty!
how u doin'?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 09:35 schreef Duimelot het volgende:
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.![]()
Grote opkomst!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, zeker. En die meet van het autismetopic was ook erg geslaagd.![]()
maar die zagen ze niet want ze zaten in hun eigen wereldjequote:
Good thnxquote:Op zondag 10 mei 2009 12:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mogguh brox with food ofcourse
[..]
how u doin'?
ontzettend moe maar minder kloterigquote:
Mooi zoquote:Op zondag 10 mei 2009 12:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ontzettend moe maar minder kloterig
Good afternoonquote:Op zondag 10 mei 2009 12:10 schreef zbbrox het volgende:
hmmmm foe yong hai for breakfast
o Hi everybooty!
Ja zekerquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar die zagen ze niet want ze zaten in hun eigen wereldje
Dat is goed om te horen.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ontzettend moe maar minder kloterig
Cool. Wat ga je daar doen?quote:
wanneer??quote:
Nee, nog niet. Maar jij kan mij dat vast wel leren.quote:
Hoi Sedanquote:
Hehe, niet op korte termijn... dus dan kan je niet meequote:Op zondag 10 mei 2009 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar jij kan mij dat vast wel leren.
Jammer.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, niet op korte termijn... dus dan kan je niet mee
Jij kunt nog afscheid nemen. Sterkte ermee.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:02 schreef Q. het volgende:
quote:
Hoi Howlquote:Op zondag 10 mei 2009 12:33 schreef Howl het volgende:
Goeie - eh - Middag
En een heel leuke moederdag voor alle MoedersILFjes van deze reeks.
[..]
Jij kunt nog afscheid nemen. Sterkte ermee.
[Stem]HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ[/Stem]quote:
Hoi Ang3lquote:
Kalm aan queen.quote:
Harde werkster!quote:
Dat is mooi.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:43 schreef Howl het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Ik ga zometeen maar even langs bij mijn ouders.
Hoiquote:
Tering, het was echt freaking rustig. Van 22:00 tot 23:00 NIEMAND in de zaak, en vanaf 23:30 een groep Polenquote:
Hoi!quote:
Hmm, ok. dat is ook niks aan als er niks te doen is. Vandaag lekker brak zijn van het niks doen dus?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tering, het was echt freaking rustig. Van 22:00 tot 23:00 NIEMAND in de zaak, en vanaf 23:30 een groep Polen
[..]
Hoi!
Uiteindelijk kwam er om half 2 nog een groep mafkezen binnen, dus dat ging beterquote:Op zondag 10 mei 2009 12:51 schreef Belsezar het volgende:
Hmm, ok. dat is ook niks aan als er niks te doen is. Vandaag lekker brak zijn van het niks doen dus?
Slaap lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 12:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kwam er om half 2 nog een groep mafkezen binnen, dus dat ging beterZijn iets eerder dicht gegaan. Maar man, man, man wat ben ik brak. Ik ga nog even slapen denk ik
Thanksquote:
Thanks chick!quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 12:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kwam er om half 2 nog een groep mafkezen binnen, dus dat ging beterZijn iets eerder dicht gegaan. Maar man, man, man wat ben ik brak. Ik ga nog even slapen denk ik
Was te verwachtenquote:
Gezellig.... Mochten de Polen dit keer wel binnen, omdat er weinig mensen waren of...?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tering, het was echt freaking rustig. Van 22:00 tot 23:00 NIEMAND in de zaak, en vanaf 23:30 een groep Polen
Hoi autoquote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef automatic_ het volgende:
Hoi![]()
(dat is voor straks als je wakker bent
)
[..]
Gezellig.... Mochten de Polen dit keer wel binnen, omdat er weinig mensen waren of...?
Hoiquote:Op zondag 10 mei 2009 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi auto
Ik ga denk ik vandaag ook in bad, ga je mee?
Goedemiddag!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemrogen iedereen!
Wat heb ik heeeerlijk uitgeslapen
Uur of 7?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi
Oei... Ik kom net onder de douche vandaan... Maar goed; vanavond kan wel. Hoelaat?
[..]
Goedemiddag!
Ik denk dat dat wel moet lukken & anders hoor je het nog!quote:
Dat is wel weer jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:19 schreef Belsezar het volgende:
Hoi CGIk werd weer lekekr vroeg wakker, zucht. Nare interne wekker, grrr
Hoi Cuequote:Op zondag 10 mei 2009 13:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemrogen iedereen!
Wat heb ik heeeerlijk uitgeslapen
Ok is goed!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel moet lukken & anders hoor je het nog!
Dat werkt helaas niet bij mijquote:Op zondag 10 mei 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer
Had ik ook wel, maar ik blijf dan gewoon stug liggen totdat ik weer in slaap val
Wat regelen wij dat toch snel!quote:
Kom maar hier.. als we slapen gaan slapen, lukt het vast welquote:
Sorry ik was naar huis.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuke meet gister zegwas ik daar om 1 uur was er niemand meer, ja een paar crewers
Oh ja?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom maar hier.. als we slapen gaan slapen, lukt het vast wel
Ja dan was je te laat, ik nam de trein om half 11 ofzo en was de laatste die wegging.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuke meet gister zegwas ik daar om 1 uur was er niemand meer, ja een paar crewers
Was obama er nog?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Absoluutquote:
Tja, als ik thuis wil komen, dan is het wel handig dat ik in iedergeval de laatste trein heb hequote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
@bels HALF 11? wat zijn dat voor tijden voor een zaterdag
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
@tijn Your loss
veel mensen wonen aan de adere kant van de wereld nederland en moesten met de treinen en de laatste trein vertrekt vrij vroeg naar die godsonmogelijke plaatsenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
@tijn Your loss
Dus wanneer is de volgende meet MM?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
@tijn Your loss
Hoi KZquote:
Ga snel terug leren dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoi KZ![]()
Mijn missie tot leren heeft gefaald
quote:
Oke je mag nu even 5 minuten fokken en daarna moet je weer gaan leren.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Maar ik had wel een goed excuus net hoor...
Dankjequote:Op zondag 10 mei 2009 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke je mag nu even 5 minuten fokken en daarna moet je weer gaan leren.
Ik ben soms wel aardigquote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik heb mijn moeder ontbijt gemaaktVan die overheerlijke croissants uit blik
en broodjes met ei
Awwwwquote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dankje![]()
en broodjes met ei
Wie was Obama dan?quote:
Alleen toen vroeg zo: Waar is mijn fruitsaladen en mijn vers geperste sinaasappelsap .... zucht.quote:
Ik moet mijn mamma zo maar smsen...quote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dankje![]()
en broodjes met ei
Hehe, moeders toch. De ene dag dat ze goed eisen kunnen stellen, maakt ze er goed gebruik van. En ik geef haar groot gelijk!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alleen toen vroeg zo: Waar is mijn fruitsaladen en mijn vers geperste sinaasappelsap .... zucht.
Gelukkig was ze er toch wel blij mee
Wij vieren het ook niet, maar omdat ze van de week zo'n blik croissants voor me gekocht hadden (ik heb hele lieve ouders) dacht ik, dat kan ik wel voor vandaag gebruiken.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik moet mijn mamma zo maar smsen...
vier nooit moederdag.. moeders is altijd rondom moederdag jarig
Dat pak hielp wel mee ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens Obama had nog nooit eerder gehoord dat hij op Obama leek. Het kwam echt door het pak dat hij aanhad
Hahaha!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens Obama had nog nooit eerder gehoord dat hij op Obama leek. Het kwam echt door het pak dat hij aanhad
idd.. wie de kont is obama of fokquote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Wie is Obama eigenlijk? Een mod of zo?
Jahquote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Wie is Obama eigenlijk? Een mod of zo?
Wat een bruut dat hij ze zomaar weer meeneemt op moederdag!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Duimelot het volgende:is ik weer, kindjes weer naar papa
ze hadden cadeautjes voor me en ontbijt op bed gemaakt, we hebben lekker buiten gespeeld en even bij oma geweest en een hut op zolder gebouwd die op kan blijven staan. T was heeeeeeeeeerlijk.
Een nachtje slapen en ze zijn weer hier
niet brengen en halen, ze lopen zelf heen en weerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat een bruut dat hij ze zomaar weer meeneemt op moederdag!![]()
![]()
Nee, is wel lief dat hij ze even is komen brengen
En nu heeft Duimpje weer even rust om bij te komen he?
ik had van al die modjes zoiets van Who the fuck zijn dat, allen tally herkende ik welquote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah
Was van de modmeeting. Weet zo niet meer hoe die heet
Nee.quote:
KZ!quote:
Ow hehe, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 10 mei 2009 14:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet brengen en halen, ze lopen zelf heen en weer
jaaaaaaaaa was fijn ze gezien te hebben heerlijk!
quote:en nu, euh jah bijkomenniet van de kids maar de rest van het weekend
![]()
Dan snap ik nu ook waar het over gaat.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
KZ!![]()
Gister was er op de meet een gast die op een jonge Obama leek en daar had ik het met Cue over.
Ik ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had van al die modjes zoiets van Who the fuck zijn dat, allen tally herkende ik wel
Hey Mopje!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef automatic_ het volgende:
Hoi![]()
(dat is voor straks als je wakker bent
)
Gezellig.... Mochten de Polen dit keer wel binnen, omdat er weinig mensen waren of...?
quote:
ach op tijd naar bed vanaafquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey Mopje!![]()
Als we het overzicht kunnen houden wel, maar ik hoorde later ook dat de portier gewoon een slappe zak was. Mijn collega had gezegd dat het op gegeven moment genoeg was, maar hij heeft daarna nog een groep binnen gelaten
het zou verboden moeten worden dat je niet naast mij wakker wordquote:Op zondag 10 mei 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Wakker worden, het zou verboden moeten worden
Goedemiddagquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
het zou verboden moeten worden dat je niet naast mij wakker word
jah had ik nu best willen doenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Balen jullie met dit weer dan ook gewoon niet dat je niet even lekker romantisch kan lopen knuffelen op het strand ofzo?
Of ben ik dan weer de enige..
Hahaha. Awwwwquote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Balen jullie met dit weer dan ook gewoon niet dat je niet even lekker romantisch kan lopen knuffelen op het strand ofzo?
Oow ja, dat wilde ik doen vandaag, het strand!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Ik wil wel even naar het strand komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Het is niet het eerste wat ik mij indenk met dit weerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Hoezo, het is heerlijk weerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is niet het eerste wat ik mij indenk met dit weer![]()
Maar snap dat je het kan hebben
Nou ja.. Als de zon schijnt, denk ik: STRAND! BIKINI! GAAN!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is niet het eerste wat ik mij indenk met dit weer![]()
Maar snap dat je het kan hebben
Ik mis meer iemand naast me in de ochtend en in de avond.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Goed weer en strand zit bij mij niet in dezelfde gedachtequote:
Ergens op grasveldje is ook goed. Maar inderdaad ik zou nu wel lekker willen knuffelen met iemand.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
en daar gaat het grotendeels omquote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Nou ja.. Als de zon schijnt, denk ik: STRAND! BIKINI! GAAN!
Maar ja, de zon stelt mij steeds teleur want dan zit ik daar lekker op Scheveningen ofzo, komen er wolken aan of waait het te hard.. Maar goed.. Soms heb je gewoon even zin in een man![]()
Then I propose:quote:Op zondag 10 mei 2009 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens op grasveldje is ook goed. Maar inderdaad ik zou nu wel lekker willen knuffelen met iemand.
En wij dan? Geen internetnerds?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Feitosa het volgende:
Godver , was kapot toen ik thuis kwam.
Maar de meet was ok en het eten was zowaar goed.
Die modjes waren trouwens voornamelijk wel echte stereotype internetnerds zeg! , samen met nog anderen.
Ja ik ookquote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Then I propose:
GROUPGHUG!
Knuffelsmiley's voor iedereen die wil
Hij zei; samen met nog wat anderenquote:
Me, me, me!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Then I propose:
GROUPHUG!
Oke maar hun waren nerdiger dan ons.quote:
Haha, niet naar Scheveningenquote:
Ja knuffelsquote:
Jij ouwehoerde er aardig op los. Had ik niet verwacht wat ik zo over jou las.quote:
ook ik ben soms voorspelbaarquote:
he jammerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, niet naar ScheveningenNoordwijk wordt het dan, daar werkt mijn vriendinnetje en ga ik daar even een drankje doen..
jij kon er anders ook wat vanquote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij ouwehoerde er aardig op los. Had ik niet verwacht wat ik zo over jou las.
Netjes gedaan hoor Tijn.
NEEE, not that shit again!!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Then I propose:
GROUPHUG!
Ik vond het zo grappig wat jij als eerste tegen mij zei! Ik wist wel gelijk wie je wasquote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Feitosa het volgende:
Netjes gedaan hoor Tijn.
Ja inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij kon er anders ook wat van
(dat ouwhoeren dus)
Ja , maar ik heb ook niet gezegd dat ik contactgestoord o.i.d. ben , of wel ?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij kon er anders ook wat van
(dat ouwhoeren dus)
Ik moest eerst drie keer nadenken toen ik hem zagquote:Op zondag 10 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond het zo grappig wat jij als eerste tegen mij zei! Ik wist wel gelijk wie je was
Hallo, je zit op Fok! dan hoef je dat niet apart erbij te vermeldenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja , maar ik heb ook niet gezegd dat ik contactgestoord o.i.d. ben , of wel ?
Goed geheugen dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond het zo grappig wat jij als eerste tegen mij zei! Ik wist wel gelijk wie je was
daar ging ik gewoon automatisch vanuitquote:Op zondag 10 mei 2009 14:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kijk , dat zijn al tekens die duiden op een sociaal leven buiten FOKquote:Op zondag 10 mei 2009 14:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar ging ik gewoon automatisch vanuit
en ken je verder ook niet zo van fok je naam komt niet zo heel vaak langs
Feitosa heeft een lekker kontje.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dankjequote:Op zondag 10 mei 2009 14:26 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Netjes gedaan hoor Tijn.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Allemaal vond ik wel trouwens. En die stoelendans hielp daar ook bij
Geen idee.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Feitosa heeft een lekker kontje.
All those who touched it say AYE.
Ehmquote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Was niet zo moeilijk hèquote:
AYEquote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat hij een kloon is van Ang3l?quote:
Ik ook niet, maar dat komt op de volgende meet dan wel weer.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad.
En dan heb ik nog niet eens met iedereen gesproken.
Have fun!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R is weer uchtig genoeg voor een middagje zon en vertrekt richting kinderboerderij
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hallo, je zit op Fok! dan hoef je dat niet apart erbij te vermelden
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat hij een kloon is van Ang3l?
AYEquote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik heb met de meeste niet eens echt gesproken.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Inderdaad.
En dan heb ik nog niet eens met iedereen gesproken.
Ja dat ik ook wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt op de volgende meet dan wel weer.
(ik heb er van overtuigd dat er vóór september nog een singles meet gaat komen)
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Het is ook geen verplichting hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb met de meeste niet eens echt gesproken.![]()
Had je naast mij moeten zitten. Ik houd de boel wel aan de gang.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb met de meeste niet eens echt gesproken.![]()
Lag er aan waar je zat bij de italiaan. We hadden even een voelsessie.quote:
Oh..quote:Op zondag 10 mei 2009 14:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
NEEE, not that shit again!!
Probeer het ze hier af te leren.
Dus wanneer gaan we?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Maar ja, de zon stelt mij steeds teleur want dan zit ik daar lekker op Scheveningen ofzo, komen er wolken aan of waait het te hard.. Maar goed.. Soms heb je gewoon even zin in een man
Dat heb ik ook gemist !!!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Lag er aan waar je zat bij de italiaan. We hadden even een voelsessie.
quote:
Gezellig toch?quote:
Dan wordt het meer een mini-touch Feitosa's ass - Meetquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Feitosa het volgende:
Godver , was kapot toen ik thuis kwam.
Maar de meet was ok en het eten was zowaar goed.
Die modjes waren trouwens voornamelijk wel echte stereotype internetnerds zeg! , samen met nog anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |