Ja, alleen kort.quote:
Gelukkig. Ik schrok al...quote:Op zondag 10 mei 2009 09:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, alleen kort.Jij?
Lees mijn sig.
Droommeisje. nee hoor, tuurlijk niet. Zonder mijn muts ben ik niet dezelfde.
ik denk korter nogquote:Op zondag 10 mei 2009 09:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, alleen kort.Jij?
Lees mijn sig.
Droommeisje. nee hoor, tuurlijk niet. Zonder mijn muts ben ik niet dezelfde.
Waarom maak je het dan ook zo laat iedere keer?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk korter nog
vanavond ECHT echt ECHT!! op tijd naar bed
Niet te laat maar te vroegquote:Op zondag 10 mei 2009 09:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom maak je het dan ook zo laat iedere keer?
Nog korter?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk korter nog
vanavond ECHT echt ECHT!! op tijd naar bed
Nee nee, jij wint, miss Perfect.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of ben je wakker gebleven, dan win jij
Whehehe.. als het het maar waard wasquote:
Dat hangt er vanaf wie de ander is denk ik dan!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:32 schreef vencodark het volgende:
Goedemorgen.![]()
Dawg, ik heb je gister de hele dag voor een ander aangezien.Is dat heel erg?
Ik dacht opgevangen te hebben dat het The_End was, die hier ook weleens heel soms post. Maar dat ging over een andere gast die The_Ed ofzo is.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wie de ander is denk ik dan!
Haha, The_Ed was die kerel in dat hard rock T-shirt.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht opgevangen te hebben dat het The_End was, die hier ook weleens heel soms post. Maar dat ging over een andere gast die The_Ed ofzo is.Dus...toen ik naar huis ging hoorde ik pas dat het Dawg was geweest.
Morgen Belsquote:Op zondag 10 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Was erg gezellig gisteren! Nu lekker in de tuin hangen in het zonnetje.
Ja dat zei je gisteravond nog. Toen viel alles op zn plek zeg maar.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, The_Ed was die kerel in dat hard rock T-shirt.
Ha, hoe is het met jou?quote:
Als je dawg nu met kleine d had geschreven had ik het minder erg gevonden.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht opgevangen te hebben dat het The_End was, die hier ook weleens heel soms post. Maar dat ging over een andere gast die The_Ed ofzo is.Dus...toen ik naar huis ging hoorde ik pas dat het Dawg was geweest.
Details, details.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je dawg nu met kleine d had geschreven had ik het minder erg gevonden.
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je dawg nu met kleine d had geschreven had ik het minder erg gevonden.
Nee nee, een hoofdletter D is geen detail!quote:
Kijk dat is het geweest. Had dawg gister gewoon een kerstmuts op gezet dan had ik de link kunnen leggen.quote:
quote:
Morgen damesquote:
Voor mij wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee nee, een hoofdletter D is geen detail!
Nee, viel mee. Ik had de trein van half 11 geloof ik. Maar was wel erg gezelligquote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen BelsHebben jullie het nog laat gemaakt gisteren?
heerlijk geslapen tot dat ik 20 min geleden bruut wakker werd gemaakt door mijn kat die iets omgooide en ik schrok hahaquote:
True, maar dat valt nu toch wel mee?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms kunnen de kleinste details de grootste verschillen maken.
Ow ok, en niet meer gepooled begreep ik van Ludo.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, viel mee. Ik had de trein van half 11 geloof ik. Maar was wel erg gezellig
Ja ja, zekers. Wel een beetje vroeger wakker geworden, maar ben niet zo moe als Duimquote:
So true, so truequote:Op zondag 10 mei 2009 10:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms kunnen de kleinste details de grootste verschillen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |