Ja, alleen kort.quote:
Gelukkig. Ik schrok al...quote:Op zondag 10 mei 2009 09:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, alleen kort.Jij?
Lees mijn sig.
Droommeisje. nee hoor, tuurlijk niet. Zonder mijn muts ben ik niet dezelfde.
ik denk korter nogquote:Op zondag 10 mei 2009 09:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, alleen kort.Jij?
Lees mijn sig.
Droommeisje. nee hoor, tuurlijk niet. Zonder mijn muts ben ik niet dezelfde.
Waarom maak je het dan ook zo laat iedere keer?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk korter nog
vanavond ECHT echt ECHT!! op tijd naar bed
Niet te laat maar te vroegquote:Op zondag 10 mei 2009 09:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom maak je het dan ook zo laat iedere keer?
Nog korter?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk korter nog
vanavond ECHT echt ECHT!! op tijd naar bed
Nee nee, jij wint, miss Perfect.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of ben je wakker gebleven, dan win jij
Whehehe.. als het het maar waard wasquote:
Dat hangt er vanaf wie de ander is denk ik dan!quote:Op zondag 10 mei 2009 10:32 schreef vencodark het volgende:
Goedemorgen.![]()
Dawg, ik heb je gister de hele dag voor een ander aangezien.Is dat heel erg?
Ik dacht opgevangen te hebben dat het The_End was, die hier ook weleens heel soms post. Maar dat ging over een andere gast die The_Ed ofzo is.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wie de ander is denk ik dan!
Haha, The_Ed was die kerel in dat hard rock T-shirt.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht opgevangen te hebben dat het The_End was, die hier ook weleens heel soms post. Maar dat ging over een andere gast die The_Ed ofzo is.Dus...toen ik naar huis ging hoorde ik pas dat het Dawg was geweest.
Morgen Belsquote:Op zondag 10 mei 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Was erg gezellig gisteren! Nu lekker in de tuin hangen in het zonnetje.
Ja dat zei je gisteravond nog. Toen viel alles op zn plek zeg maar.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, The_Ed was die kerel in dat hard rock T-shirt.
Ha, hoe is het met jou?quote:
Als je dawg nu met kleine d had geschreven had ik het minder erg gevonden.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht opgevangen te hebben dat het The_End was, die hier ook weleens heel soms post. Maar dat ging over een andere gast die The_Ed ofzo is.Dus...toen ik naar huis ging hoorde ik pas dat het Dawg was geweest.
Details, details.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je dawg nu met kleine d had geschreven had ik het minder erg gevonden.
quote:Op zondag 10 mei 2009 10:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je dawg nu met kleine d had geschreven had ik het minder erg gevonden.
Nee nee, een hoofdletter D is geen detail!quote:
Kijk dat is het geweest. Had dawg gister gewoon een kerstmuts op gezet dan had ik de link kunnen leggen.quote:
quote:
Morgen damesquote:
Voor mij wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee nee, een hoofdletter D is geen detail!
Nee, viel mee. Ik had de trein van half 11 geloof ik. Maar was wel erg gezelligquote:Op zondag 10 mei 2009 10:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen BelsHebben jullie het nog laat gemaakt gisteren?
heerlijk geslapen tot dat ik 20 min geleden bruut wakker werd gemaakt door mijn kat die iets omgooide en ik schrok hahaquote:
True, maar dat valt nu toch wel mee?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms kunnen de kleinste details de grootste verschillen maken.
Ow ok, en niet meer gepooled begreep ik van Ludo.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, viel mee. Ik had de trein van half 11 geloof ik. Maar was wel erg gezellig
Ja ja, zekers. Wel een beetje vroeger wakker geworden, maar ben niet zo moe als Duimquote:
So true, so truequote:Op zondag 10 mei 2009 10:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms kunnen de kleinste details de grootste verschillen maken.
dawgstar! Amigoquote:
iig ergens NA dat ik afgekickt benquote:Op zondag 10 mei 2009 10:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow ok, en niet meer gepooled begreep ik van Ludo.
Wanneer is de volgende meet?
Ja, ik had meteen het juiste perron gevonden.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawgstar! Amigo![]()
Alles gelukt op het station?
Het verbaasde me zo hoe jij in het echt er uitzag, totaal niet passend bij het beeld dat ik gevormd had bij je op fok.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik had meteen het juiste perron gevonden.
Jullie de shop ook?
Ja, een paar haaltjes als je ruim een jaar clean bent hakt er wel in zegquote:Op zondag 10 mei 2009 10:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, ik had meteen het juiste perron gevonden.
Jullie de shop ook?
Wat voor beeld had je dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 10:55 schreef mrbox het volgende:
Goedemorgen
[..]
Het verbaasde me zo hoe jij in het echt er uitzag, totaal niet passend bij het beeld dat ik gevormd had bij je op fok.
Whehe dat geloof ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, een paar haaltjes als je ruim een jaar clean bent hakt er wel in zeg
quote:
Ow, zo'n shop...quote:Op zondag 10 mei 2009 10:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Whehe dat geloof ik.
Zoiets zei Ludo ook al.
Jaa had meer zo iemand verwacht als je usericonquote:
Dat was ie toch ookquote:Op zondag 10 mei 2009 11:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa had meer zo iemand verwacht als je usericon
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:02 schreef djayzz het volgende:
Mensen, geloof het of niet. Maar deze jongen gaat douchen en wat leren![]()
Ik lees straks de spannende verhaaltjes wel weer terug.
Goedemorgen Tijnquote:
Iemand dacht dat The_Ed tijnbrein was.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, The_Ed was die kerel in dat hard rock T-shirt.
Hoi Caroolquote:
Erg leuk en gezellig.quote:
Hoe was het in de efteling?quote:
Ik wilde nog typen: wedden dat jij binnen nu en 10 minuten F5'd en post.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde nog typen: wedden dat jij binnen nu en 10 minuten F5'd en post.
(maar dat vond ik dan weer uitlokking, nu is het bevestiging)
mannen zijn zoooo voorspelbaar lolquote:Op zondag 10 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja kei-leuk!quote:
Dit is het moment waarop ik denk dat ik te vaak op Fok! kom...quote:Op zondag 10 mei 2009 11:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey KF'je, hoest met het afkicken?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mannen zijn zoooo voorspelbaar lol
Nee, dit is het moment waarop jij eigenlijk Fok! gebruikt als afleiding om datgene te gaan doen wat je eigenlijk wilde/moest gaan doenquote:Op zondag 10 mei 2009 11:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop ik denk dat ik te vaak op Fok! kom...
Die meet was erg leuk.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja kei-leuk!
Nee echt, heb gister zo'n leuke dag gehad. Echt super
We zijn begonnen in de Vliegende Hollander (dat is geen aanrader, tenminste, niet voor mij), toen - in geen idee meer wat voor volgorde - Python, Droomvlucht, Pandadroom, Sprookjesbos (!!), gereden in de caroussel op een wit paard, de Fata Morgana, de BOB was veeels te druk, Mr. Cannibal, Vogelrock en de rest weet ik niet meer
Ow ja! Indische WaterleliesEn sprookje 'meisje met de zwavelstokjes' was echt mooi gemaakt!
En hoe was het op de meet? Ik hoorde dat je al wat losser was gekomen Tijn. Leuke geluiden
Vrouwen ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mannen zijn zoooo voorspelbaar lol
Hoi autoquote:
Met z'n tweeen? Stoer! De rest vond het vast en zeker te eng en te onbekendquote:Op zondag 10 mei 2009 11:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die meet was erg leuk.Ook die andere meet die ik gisteren had van FOK!. Ik had gisteren twee FOK!meets eentje van singles en eentje van het autismetopic. Alleen bij die tweede meet was de opkomst niet zo groot als bij de singlesmeet.
We waren maar met z´n tweeen. Dus zijn we uiteindelijk maar naar de singlesmeet gegaan.
![]()
Beide meets waren dus zeer geslaagd.
Ja dat klopt. Maar op een gegeven moment wordt al die drukte wel erg vermoeind. Maar dat geeft dat hoort erbij.
KFje!?!quote:
LOL!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
KFje!?!![]()
vandaag voel ik me wel redelijk... weer erug moe
Nee hoor, hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi auto![]()
Jij was toch ook op de meet.
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dit is het moment waarop jij eigenlijk Fok! gebruikt als afleiding om datgene te gaan doen wat je eigenlijk wilde/moest gaan doen
het is dat ik je kenquote:Op zondag 10 mei 2009 11:40 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!!![]()
Ja sorry, dit moet je even van me aannemen, dit is volgens mij gewoon een tik van me. Ik weet echt wel tegen wie ik aan het praten ben, maar soms dan komt er iets anders uit mijn toetsenbord dan dat ik neer wilde zetten.
Maar goed
Redelijk, daar doen we het voor!
Ja de rest kon niet of durfde niet naar meets omdat het te eng enzo is. Op het aller laatste moment afzeggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Met z'n tweeen? Stoer! De rest vond het vast en zeker te eng en te onbekend
En goed idee om die 2 meets dan lekker te combineren. Hebben jullie slim gedacht. Maar ja, zo ben je ook he?
Dan heb ik me zeker vergist.quote:
Goed idee dat ga ik vandaag ook maar eens doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is dat ik je ken
maar redelijk daar doe ik het inderdaad voor....
vandaag nog wel ff lekker in mijn eigen wereldje binnen blijven, morgen lekker drukke dag
Morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |