Ik moet mijn mamma zo maar smsen...quote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik heb mijn moeder ontbijt gemaaktVan die overheerlijke croissants uit blik
en broodjes met ei
Hehe, moeders toch. De ene dag dat ze goed eisen kunnen stellen, maakt ze er goed gebruik van. En ik geef haar groot gelijk!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alleen toen vroeg zo: Waar is mijn fruitsaladen en mijn vers geperste sinaasappelsap .... zucht.
Gelukkig was ze er toch wel blij mee
Wij vieren het ook niet, maar omdat ze van de week zo'n blik croissants voor me gekocht hadden (ik heb hele lieve ouders) dacht ik, dat kan ik wel voor vandaag gebruiken.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik moet mijn mamma zo maar smsen...
vier nooit moederdag.. moeders is altijd rondom moederdag jarig
Dat pak hielp wel mee ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens Obama had nog nooit eerder gehoord dat hij op Obama leek. Het kwam echt door het pak dat hij aanhad
Hahaha!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens Obama had nog nooit eerder gehoord dat hij op Obama leek. Het kwam echt door het pak dat hij aanhad
idd.. wie de kont is obama of fokquote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Wie is Obama eigenlijk? Een mod of zo?
Jahquote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Wie is Obama eigenlijk? Een mod of zo?
Wat een bruut dat hij ze zomaar weer meeneemt op moederdag!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Duimelot het volgende:is ik weer, kindjes weer naar papa
ze hadden cadeautjes voor me en ontbijt op bed gemaakt, we hebben lekker buiten gespeeld en even bij oma geweest en een hut op zolder gebouwd die op kan blijven staan. T was heeeeeeeeeerlijk.
Een nachtje slapen en ze zijn weer hier
niet brengen en halen, ze lopen zelf heen en weerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat een bruut dat hij ze zomaar weer meeneemt op moederdag!![]()
![]()
Nee, is wel lief dat hij ze even is komen brengen
En nu heeft Duimpje weer even rust om bij te komen he?
ik had van al die modjes zoiets van Who the fuck zijn dat, allen tally herkende ik welquote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah
Was van de modmeeting. Weet zo niet meer hoe die heet
Nee.quote:
KZ!quote:
Ow hehe, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 10 mei 2009 14:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet brengen en halen, ze lopen zelf heen en weer
jaaaaaaaaa was fijn ze gezien te hebben heerlijk!
quote:en nu, euh jah bijkomenniet van de kids maar de rest van het weekend
![]()
Dan snap ik nu ook waar het over gaat.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
KZ!![]()
Gister was er op de meet een gast die op een jonge Obama leek en daar had ik het met Cue over.
Ik ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had van al die modjes zoiets van Who the fuck zijn dat, allen tally herkende ik wel
Hey Mopje!quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef automatic_ het volgende:
Hoi![]()
(dat is voor straks als je wakker bent
)
Gezellig.... Mochten de Polen dit keer wel binnen, omdat er weinig mensen waren of...?
quote:
ach op tijd naar bed vanaafquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey Mopje!![]()
Als we het overzicht kunnen houden wel, maar ik hoorde later ook dat de portier gewoon een slappe zak was. Mijn collega had gezegd dat het op gegeven moment genoeg was, maar hij heeft daarna nog een groep binnen gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |