TS is stoer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef Magnetronmaaltijd_ het volgende:
Dan rij ik daar met een bescheiden 140 km per uur op de linker rijbaan,
Inderdaad, het verschil is vaak echt verwaarloosbaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef sinadO het volgende:
Heeft te maken met de begrenzing. De ene zit bijvoorbeeld op 89, de andere op 91. En dan gaat die achterste nét wat harder he...
Omdat dongel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:10 schreef Meddo het volgende:
huh, waarom staat er vrachtwaggel in de titel?
Als ik onder de 160 kom ontploft mijn auto.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:14 schreef Mr.Talisker het volgende:
Verkapt "kijk mij 140 durven rijden"- topic.
Laat die jongen toch! Die heeft net z'n rijbewijs en de auto van pappa. Hij begint nu pas net de klachten te begrijpen die tijdens Wegmisbruikers worden uitgezonden! Gun die jongen z'n lol!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:14 schreef Mr.Talisker het volgende:
Verkapt "kijk mij 140 durven rijden"- topic.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Want? Je wilt een halve minuut eerder thuis zijn voor je magnetronvoer?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als ik onder de 160 kom ontploft mijn auto.
Dat is dus nog maar de vraag. Want vaak zitten die gasten dus gewoon elkaar in te halen op plaatsen waar dat niet mag.quote:
Was ik maar zo stoer.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:18 schreef HocBarr het volgende:
TS is stoer. Hij rijdt nou eenmaal 140 op de snelweg.
ga jy dan lekker in het weekend een half uur achter een en dezelfde auto hangen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:44 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik zeg: vrachtwagenchauffeurs verbieden in te halen op een tweebaans snelweg.
Dat je nog op die faalhazen reageert.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ga jy dan lekker in het weekend een half uur achter een en dezelfde auto hangen.
Jullie zouden zelf eens in de vrachtwagen moeten kruipen om eens in de praktijk mee te maken wat voor randdebielen jullie zijn in het verkeer!
Vrachtwagenchauffeurs weten heel goed dat hun snelheid begrenst wordt en dat ze nooit sneller kunnen rijden, achter een andere slome transport hangen hoort nu eenmaal bij hun werk. Voor honderden meters lange rijen achter hen zorgen hoort niet bij hun werk, het belemmert een goede doorstroming, ouwe. Hoe andere automobilisten zich gedragen is weer een ander verhaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ga jy dan lekker in het weekend een half uur achter een en dezelfde auto hangen.
Jullie zouden zelf eens in de vrachtwagen moeten kruipen om eens in de praktijk mee te maken wat voor randdebielen jullie zijn in het verkeer!
Vooral een heel lang verhaal.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:40 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Vrachtwagenchauffeurs weten heel goed dat hun snelheid begrenst wordt en dat ze nooit sneller kunnen rijden, achter een andere slome transport hangen hoort nu eenmaal bij hun werk. Voor honderden meters lange rijen achter hen zorgen hoort niet bij hun werk, het belemmert een goede doorstroming, ouwe. Hoe andere automobilisten zich gedragen is weer een ander verhaal.
De tachograaf zou ook gekoppeld moeten zijn aan de snelheid, zodat 10% te hard rijden zorgt voor een 10% afname van de toegestane rijtijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat je nog op die faalhazen reageert.Er is toch elke maand een vrachtwagens-zijn-kuttopic? Ze weten niet beter. Zij denken dat je in dat halve uurtje dat zij naar huis moeten tijdwinst boeken door 140 te rijden. Terwijl het wel degelijk uitmaakt of je 4,5 uur 85 of 90 rijdt. Het kan een kwestie zijn van: haal ik die klant wel/ niet, binnen de rijtijden.
Maar zij hebben geen tachograaf, dus daar hebben zij geen last van.
Dat dus, gewoon dat vierde broodje bal mayo laten staan en hup met je vetklep je vrachtwaggel in.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:32 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De tachograaf zou ook gekoppeld moeten zijn aan de snelheid, zodat 10% te hard rijden zorgt voor een 10% afname van de toegestane rijtijd.
Want te hard rijden omdat je anders "die klant niet haalt" is een excuus van likmevestje!
En het feit, dat teveel vrachtwagen chauffeurs vergeten, dat hun werk op proffesioneel niveau gebeurt in tegenstelling tot de meeste andere chauffeurs. Ook komt daarbij, dat een gemiddelde vrachtwagen 10 keer zoveel weegt als de gemiddelde auto. Daar heeft een vrachtwagenchauffeur rekening mee te houden en dat doen er teveel niet gezien de kunstjes die ze hier in de buurt flikken. Ze rijden tig keer door rood terwijl het echt niet hoeft.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Want te hard rijden omdat je anders "die klant niet haalt" is een excuus van likmevestje!
Ja, want wij zijn immers niet onderweg naar ons werkquote:Op zondag 10 mei 2009 09:02 schreef randy_joosten het volgende:
Hey Losers,
Ik ben vrachtwaggel chauffeur en het interesseerd me geen fuck dat jullie zo af en toe op de rem moeten voor mijn vrachtwaggel. Jullie hebben immers toch tijd zat.
Laters,,,,,,,
Hoe kan je een afslag missen door inhalende vrachtwagens? Omdat je PERSE net voor de afslag eerst zelf nog een vrachtwagen wou inhalen? Da's je eigen stommiteit.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:38 schreef Djeez het volgende:
Heb het ook wel eens meegemaakt, dat vrachtwagens elkaar inhaalden. Hierdoor miste ik bijna de afslag
Zeau hard gaat jou scootertje niet hč!quote:
Overduidelijk een vrachtwagenchauffeurquote:Op zondag 10 mei 2009 01:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ga jy dan lekker in het weekend een half uur achter een en dezelfde auto hangen.
Jullie zouden zelf eens in de vrachtwagen moeten kruipen om eens in de praktijk mee te maken wat voor randdebielen jullie zijn in het verkeer!
Dat niet alleen, het "jullie zouden het zelf eens moeten doen"-gehalte is typisch voor deze hele branche! Een hersenchirurg hoor je nooit klagen dat z'n werk zo moeilijk is en dat je het zelf maar eens moet proberen, gek genoeg komt dat alleen bij de beroepen waar nauwelijks opleiding voor ndoig is...quote:Op zondag 10 mei 2009 09:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Overduidelijk een vrachtwagenchauffeur
Lekker asociaal van je, jouw mentaliteit is gewoon kut voor de (privé)chauffeurs. Heb je enig idee hoe irritant het is om volledig in de blokken te gaan terwijl je wordt ingehuurd om zo subtiel mogelijk te rijden?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:02 schreef randy_joosten het volgende:
Hey Losers,
Ik ben vrachtwaggel chauffeur en het interesseerd me geen fuck dat jullie zo af en toe op de rem moeten voor mijn vrachtwaggel. Jullie hebben immers toch tijd zat.
Laters,,,,,,,
Waarom heb je voor dat beroep gekozen?quote:Op zondag 10 mei 2009 09:02 schreef randy_joosten het volgende:
Hey Losers,
Ik ben vrachtwaggel chauffeur en het interesseerd me geen fuck dat jullie zo af en toe op de rem moeten voor mijn vrachtwaggel. Jullie hebben immers toch tijd zat.
Laters,,,,,,,
Niet zo lang als de files die vrachtwagens veroorzaken.quote:
Ach man, lul toch niet. Zullen we dat ook doorvoeren voor personenauto's en dan met vermogen ipv rijtijd? Dan hebben al die lui binnen de kortste keren geen pk meer onder de motorkapquote:Op zondag 10 mei 2009 08:32 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De tachograaf zou ook gekoppeld moeten zijn aan de snelheid, zodat 10% te hard rijden zorgt voor een 10% afname van de toegestane rijtijd.
Want te hard rijden omdat je anders "die klant niet haalt" is een excuus van likmevestje!
Ik ken een verkeerslicht wat zo dom staat afgesteld dat als ik groen krijg en ik trek op, ik op de kruising het verkeer op me af zie komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:58 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ze rijden tig keer door rood terwijl het echt niet hoeft.
Klopt, alsof "gewone" automobilisten alleen maar op de weg zitten omdat ze het leuk vinden ofzo. 95% van het automobilistenverkeer is woon-werkverkeer of anderszins gerelateerd aan werk, vrachtwaggelprutsers.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lekker asociaal van je, jouw mentaliteit is gewoon kut voor de (privé)chauffeurs. Heb je enig idee hoe irritant het is om volledig in de blokken te gaan terwijl je wordt ingehuurd om zo subtiel mogelijk te rijden?
En alsof ik ook alleen maar plezierritjes doe in de auto....
Je weet toch dat die afslag komt? Blijf er dan achter. Echt, al die triangeljosti's die nog wel even denken dat ze die vrachtwagen in kunnen halen en dan op het laatste moment naar rechts moetenquote:Op zondag 10 mei 2009 09:38 schreef Djeez het volgende:
Heb het ook wel eens meegemaakt, dat vrachtwagens elkaar inhaalden. Hierdoor miste ik bijna de afslag, maar kon deze nog net bereiken. Hierdoor sneed ik dus wel de kloothommel die die zijn collega inhaalde. Moest hij alsnog hard op de rem, met veel getoeter tot gevolg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |