Nou, je hebt al brons dacht ik zoquote:
Een hint: hij streeft het tegenovergestelde van Filip Dewinter na.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Van welke politieke partij is Olivier Maingain de frontman?
Politiekquote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een hint: hij streeft het tegenovergestelde van Filip Dewinter na.
Zelfde land ook? Agalev?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een hint: hij streeft het tegenovergestelde van Filip Dewinter na.
Iedere politieke partij is toch een tegenstander van Dewinter, cordon sanitaire heet dat toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht dat de hint 'tegenstander van Filip Dewinter' duidelijk was.
Oh nee, wacht, verkeerde hint.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iedere politieke partij is toch een tegenstander van Dewinter, cordon sanitaire heet dat toch?
Ja ok, daar wilde ik heen met Verenigd België. Maar, Waals Belang dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, verkeerde hint.
Ik had moeten zeggen: 'De partij streeft het tegenovergestelde van Vlaams Belang na'.
Ah, FDF had ik zowaar van gehoordquote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Het goede antwoord is FDF, de partij werd al meerdere malen 'Frans Belang' of 'Waals Belang' genoemd:
Goscinny, al enige tijd overleden helaas.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef qonmann het volgende:
Uderzo & Goscinzy
Yepquote:Op zondag 10 mei 2009 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Indonesië
De logischer namen waren al bezet.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:06 schreef De_Hertog het volgende:
Zuid-Afrika?
Markermeerdijkquote:Op zondag 10 mei 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke dijk verbindt Enkhuizen met Lelystad?
Geen idee hoe die dijk dan zou moeten heten.. Zuiderzeedijk?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo heet die dijk niet, maar die ligt wel boven de Markermeer.
quote:
tomtomaat +1quote:Op zondag 10 mei 2009 20:38 schreef tomtomaat het volgende:
v hanegem Rijsbergen Jansen Suurbier Jongbloed Neeskens Cruijff Rep
quote:
christmasboxday?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:47 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
![]()
Traditioneel werd op deze dag de kerstkist () geopend. In de kerstkist konden mensen een cadeautje voor de armen stoppen. Ook werden op
de traditionele vossenjachten gehouden. Nu is de dag belangrijk voor andere sporten zoals voetbal en paardenraces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |