Nou, je hebt al brons dacht ik zoquote:
Een hint: hij streeft het tegenovergestelde van Filip Dewinter na.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Van welke politieke partij is Olivier Maingain de frontman?
Politiekquote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een hint: hij streeft het tegenovergestelde van Filip Dewinter na.
Zelfde land ook? Agalev?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een hint: hij streeft het tegenovergestelde van Filip Dewinter na.
Iedere politieke partij is toch een tegenstander van Dewinter, cordon sanitaire heet dat toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht dat de hint 'tegenstander van Filip Dewinter' duidelijk was.
Oh nee, wacht, verkeerde hint.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iedere politieke partij is toch een tegenstander van Dewinter, cordon sanitaire heet dat toch?
Ja ok, daar wilde ik heen met Verenigd België. Maar, Waals Belang dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, verkeerde hint.
Ik had moeten zeggen: 'De partij streeft het tegenovergestelde van Vlaams Belang na'.
Ah, FDF had ik zowaar van gehoordquote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Het goede antwoord is FDF, de partij werd al meerdere malen 'Frans Belang' of 'Waals Belang' genoemd:
Goscinny, al enige tijd overleden helaas.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:57 schreef qonmann het volgende:
Uderzo & Goscinzy
Yepquote:Op zondag 10 mei 2009 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Indonesië
De logischer namen waren al bezet.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:06 schreef De_Hertog het volgende:
Zuid-Afrika?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |