Verbaast me niets dat jij hoopt dat Jamal wint. Wat een wansmaak en rare opvattingen heb jij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef BVO het volgende:
En wat is Rachel weer een domme neppe aanstellerige doos. Met die tokkiefamilie.
Wat voel ik me toch heerlijk intelligent en superieur als ik dat aanschouw.
Tenminste iemand die emotie uitstraalt en wat mij betreft is het ook totaal niet fake.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:24 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Rachel is toch ook niks vernieuwends?
Athans week in week uit die gemaakte emotie brrrrrrrr....
Neuh, ik denk dat meer dan de helft van de stemmen al voor vanavond is gegeven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:25 schreef Day het volgende:
Dom van Rachel om nog een keer I will always love you te zingen. Dat liedje is echt te hoog gegrepen voor haar en kost haar stemmen.
Precies, totaal geen variatie terwijl Rachel echt elke week iets anders doet en het ook echt goed doet. Jamal begon steeds beter te zingen totdat stacey hem steeds meer liet dansen en de stem ontwikkeling stopte. Dansen en performen kan die gozer maar zijn stem moet nog groeien.quote:
Hmz... Jim 2. Die kon ook niet zingenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Don't be too sure. Hij heeft een enorme Breezerachterban en krijgt ook steun van zijn familie. Een Surinaamse familie, mind you.
Oh, en vergeet ook niet zijn Marthas-klasgenootjes
Ik zie Jamal op dit moment eigenlijk nog winnen ook...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:26 schreef Leonoor het volgende:
Hmmm ALS Jamal doorgaat, dan weet degene die met hem doorgaat wel zeker dat ze wint...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zie Jamal op dit moment eigenlijk nog winnen ook...
Idd dom, maar ik denk dat ze het liedje best zuiver kan zingen, alleen niet in combinatie met die zenuwen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:25 schreef Day het volgende:
Dom van Rachel om nog een keer I will always love you te zingen. Dat liedje is echt te hoog gegrepen voor haar en kost haar stemmen.
Niet FAKED!!!??!1 !quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tenminste iemand die emotie uitstraalt en wat mij betreft is het ook totaal niet fake.
Heb je aandelen RTL ofzoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:26 schreef andre77 het volgende:
Ik stem (een keer of 10) op Rachel omdat zij het veelzijdigs is. Bij de rest hoor ik steeds ongeveer hetzelfde.
Dat laatste nummer heeft ze toch niet zelf gekozen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alweer. Vocaal echt de sterkste hoor, daar niet van. Maar een nieuwe ster, echt niet.
Stomme nummerkeuze van Rachel weer, zo win je natuurlijk nooit.
op wie?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:27 schreef borisz het volgende:
Schiet op...
Dan heb ik al die weken voor niets gekekenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk ook dat Rachel eruit gaat nuEN ik denk ook dat jamal gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |