Zara?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:46 schreef right_turn het volgende:
Als ik haar naam hier neerzet haal ik haar uit de anonimiteit... haar naam begint met een Z
Zacherias?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:46 schreef right_turn het volgende:
Als ik haar naam hier neerzet haal ik haar uit de anonimiteit... haar naam begint met een Z
Dat zei ik ook al.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef Siniti het volgende:
Geniepig hoor TS, expres de echte naam niet geven om reacties uit te lokken
zit zij hierbij?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:46 schreef right_turn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem jou nooit serieus omdat audiofiel dus ik denk ik zeg het zodat men het wel serieus neemtquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef denkjedat het volgende:
[..]
zit zij hierbij?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acht Cola, Acht Bier!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef denkjedat het volgende:
[..]
zit zij hierbij?ZweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:46 schreef right_turn het volgende:
Jij bent door de massa aangewezen om namens hen te spreken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik neem jou nooit serieus omdat audiofiel dus ik denk ik zeg het zodat men het wel serieus neemt
Ik doe dit uit vrije wil. Ik offer mij op voor de massa.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij bent door de massa aangewezen om namens hen te spreken?
Lees topic, begint met de Z lul.quote:
Alsof dat met een Z begintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |