JOJOORTJEquote:
Om te voorkomen dat de lijnen eruit klappenquote:
Whehehehehe.quote:
Ja, dat hoorde ik dus niet.quote:
Ah ok,quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat de lijnen eruit klappen
Normaal hebben ze tenminste nog het fatsoen om 1 liedje te doen voor de break, maar dit was echt een suffe intro alleen.quote:
Joroorquote:
Ik vond het anders wel leuk beginquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Normaal hebben ze tenminste nog het fatsoen om 1 liedje te doen voor de break, maar dit was echt een suffe intro alleen.
Volgens mij is er niks nieuws aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:13 schreef Svensational het volgende:
Nieuwe telefoonnummers waarom?
Ik vind Jamal ook gewoon te suf, en Rachel was alleen maar zenuwachtig, en er was overall gewoon veel te veel Wendy. Sorryquote:
Daar verbaas je je nog over?quote:
Oh, ik vond het wel tofquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Normaal hebben ze tenminste nog het fatsoen om 1 liedje te doen voor de break, maar dit was echt een suffe intro alleen.
Ik heb nog geen optreden gezien?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef Steve het volgende:
Nikki!
Alleen geen zin om dat te gaan kijken...
Eerste optreden meteen gemist... Maar het was Jamal, dus dat is niet erg.
Meesten zijn tegen Wendy geloof ik, maar ik vind haar wel leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:17 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik vind Jamal ook gewoon te suf, en Rachel was alleen maar zenuwachtig, en er was overall gewoon veel te veel Wendy. Sorry.
Ik vind Wendy ALTIJD leuk, behalve bij de X-factor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Meesten zijn tegen Wendy geloof ik, maar ik vind haar wel leuk![]()
Nee, alleen uitgebreid introquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Wist niet dat het om 20 uur begon...al iets gemist?
Ik wist het ook niet. Noujaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Joopi-joquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Meesten zijn tegen Wendy geloof ik, maar ik vind haar wel leuk![]()
terugblikken, meer nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef miss_sly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |