quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:05 schreef Jordy-B het volgende:
oh nee... contact met iemand zonder dat er een beeldscherm tussen zit...
KLB is mijn dagboek.quote:
Liever niet inderdaad, uitzonderingen daargelaten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:05 schreef Jordy-B het volgende:
Contactgestoord is één woord.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant is dat zeg, sta je gewoon rustig bij de bushalte en begint er opeens iemand tegen je aan te praten "Lekker weertje hè." Dan denk ik "Nou en, laat me met rust."
En voor leuke vrouwen maak ik natuurlijk een uitzondering, maar meestal zijn het mensen met de uitstraling van platgeslagen mug.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:06 schreef afcajos het volgende:
Wat leuk, een stukje uit het dagboek van een autist.
Bedankt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:06 schreef afcajos het volgende:
Wat leuk, een stukje uit het dagboek van een autist.
quote:
quote:"Ik kan geen chickies hosselen dus ben ik maar taal-nazi geworden, true story!"
Nee die zien me als een Baas.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar helaas zien die vrouwen jou ook als platgeslagen mug!
Ja, beetje wel.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:05 schreef Jordy-B het volgende:
Da's misschien nog wel een oplossing.quote:
Dank je wel. Ik zat niet in een grot maar in een flat. Maar het is wel weer wennen.quote:
Heb je wel ramen in je appartement?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik zat niet in een grot maar in een flat. Maar het is wel weer wennen.
soort zoekt soort, daar wel eens bij nagedacht? Je bent gewoon een lelijke nerd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
En voor leuke vrouwen maak ik natuurlijk een uitzondering, maar meestal zijn het mensen met de uitstraling van platgeslagen mug.
grapjasquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:10 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Heb je wel ramen in je appartement?
Waarom? Er staat al een TVquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:10 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ja, maar de gordijnen zijn dicht.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:10 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ja, voor Fok!-begrippen wel.quote:
AIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHTquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik weet wel wat je bedoelt hoor. Ik was gisteren in een club en ik stond bij de bar. Vraagt een meisje die naast mij stond: ' Gaan we dansen?' Ik heb die hoer keihard op haar bek geslagen.
Waar haalt ze het lef vandaan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik weet wel wat je bedoelt hoor. Ik was gisteren in een club en ik stond bij de bar. Vraagt een meisje die naast mij stond: ' Gaan we dansen?' Ik heb die hoer keihard op haar bek geslagen.
Hihi, op je avatar regent het juist.quote:
Ik snap je wel hoor, TS. Ik denk dat ook echt heel vaak. En ik kan me echt niet voorstellen dat iedereen in dit topic altijd zin heeft in elk overbodig praatje met een onbekende.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
Dan denk ik "Nou en, laat me met rust."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |