Privé en zakelijk strict gescheiden houden, heel goedquote:Op maandag 11 mei 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik kwam namelijk voor de crewmeet.
Ja, DaPimp wordt het danquote:
Die moeite heb ik ook al opgegeven KG, vandaar dat ik je al wat gewaarschuwd had.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed, ik ben veilig in NL aangekomen, net verhuisd. Denk ik, ff kijken hoe het op KSC gaat. Heeft iedereen zich afgemeld voor de meet![]()
Ik probeer het niet meer, de azijnpissers krijgen gelijk
Dat is zo'n beetje bij elke meet hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moeite heb ik ook al opgegeven KG, vandaar dat ik je al wat gewaarschuwd had.
Faalhazen zijn het.
quote:
Was er een crewmeet?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik kwam namelijk voor de crewmeet.
Jij mag inderdaad wel eens op mij gaan meetenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef Muck het volgende:
en de één op één meets gaan altijd goed toch?
Misschien moet ik eens proberen met jullie allemaal afzonderlijk af te spreken op exact hetzelfde tijdstip in dezelfde plaats
Ik blijf oefenenquote:
Ik heb daar wel een voorstel voor... ben je vanavond online?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef Muck het volgende:
en de één op één meets gaan altijd goed toch?
Misschien moet ik eens proberen met jullie allemaal afzonderlijk af te spreken op exact hetzelfde tijdstip in dezelfde plaats
Ja, in Utrecht zaterdag... een forumcrewmeet, een frontpagecrewmeet (die werden samengevoegd) en een gecombineerde singles- en autistenmeet... allemaal in dezelfde tentquote:
ja, afgelopen zaterdagquote:
dat weet ik niet, ik ben niet echt lekker namelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
Ik heb daar wel een voorstel voor... ben je vanavond online?.
[..]
en single autisten uit de crew dan? waar moesten die heen?quote:Ja, in Utrecht zaterdag... een forumcrewmeet, een frontpagecrewmeet (die werden samengevoegd) en een gecombineerde singles- en autistenmeet... allemaal in dezelfde tent.
O ja, en een KSC-minimeet, want OA, jo0lz en ik waren er.
Voel je je beter als ik zeg dat ik zaterdag FOK!kers heb gezien die kleiner zijn dan jij?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, afgelopen zaterdag
[..]
dat weet ik niet, ik ben niet echt lekker namelijk
Mja, de meets mengden af en toe een beetjequote:en single autisten uit de crew dan? waar moesten die heen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voel je je beter als ik zeg dat ik zaterdag FOK!kers heb gezien die kleiner zijn dan jij?.
[..]
Mja, de meets mengden af en toe een beetje.
coolquote:Op maandag 11 mei 2009 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voel je je beter als ik zeg dat ik zaterdag FOK!kers heb gezien die kleiner zijn dan jij?.
[..]
Op lounge meets na dan.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf oefenen.
Ja, in Utrecht zaterdag... een forumcrewmeet, een frontpagecrewmeet (die werden samengevoegd) en een gecombineerde singles- en autistenmeet... allemaal in dezelfde tent.
O ja, en een KSC-minimeet, want OA, jo0lz en ik waren er.
Dat zegt ie toch, een mini-meet, voor kleine mensen dusquote:
Je bent gefrustreerd dat je nooit wordt uitgenodigd?quote:
BBQ Faalhaasquote:
Eigenlijk is dat het.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd dat je nooit wordt uitgenodigd?
Maar als het een kindermeet was snap ik wat DM daar deedquote:Op maandag 11 mei 2009 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt ie toch, een mini-meet, voor kleine mensen dus![]()
Als het maar gezellig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |