Die had ik niet zien aankomen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:30 schreef mirved het volgende:
TS wilt aandacht kan je ook aan je lijstje toevoegen.
quote:
Hoppa !quote:
ik ben niet zo aandachtsgeil als tsquote:
... -edit- Bioquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:29 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet dat bol.com tweedehands stripboeken over mij verkoopt, da's toch heul niet cool?
Samenvatting:
Klacht: bol.com verkoopt tweedehands stripboeken over mij.
Subklacht: ik moet zo werken.
Subsubklacht: ik heb geen sproetjes.
jij ook al ??quote:
Blokkeer de adsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:29 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet dat bol.com tweedehands stripboeken over mij verkoopt, da's toch heul niet cool?
Samenvatting:
Klacht: bol.com verkoopt tweedehands stripboeken over mij.
Subklacht: ik moet zo werken.
Subsubklacht: ik heb geen sproetjes.
ik zie al een tijd geen ads meer hier.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook betaald voor ener pimp abbo![]()
![]()
geregistreerd op: zondag 3 november 2002 @ 16:36quote:Op zondag 10 mei 2009 04:03 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Kan dat ook? Ik ben hier pas sinds vorige week weer
quote:Op zondag 10 mei 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
LEUGENAAR!!1
quote:Kan dat ook? Ik ben hier pas sinds vorige week weer
Die bovenste balk doet het hier niet goed en een abo zeker, ik ben malle henkie nietquote:Op zondag 10 mei 2009 04:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja dat kan ook.
Klik bovenin op abonnementen
whehe je faalt met pc'squote:Op zondag 10 mei 2009 04:07 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Die bovenste balk doet het hier niet goed en een abo zeker, ik ben malle henkie niet
nee hoor... voor een nickchange en een fotosessiequote:Op zondag 10 mei 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook betaald voor ener pimp abbo![]()
![]()
En een pimpabboquote:Op zondag 10 mei 2009 04:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor... voor een nickchange en een fotosessie
Ja, ik heb zelf niet eens een Dell, ik heb een home made systeem, een systeem van HP en eentje van Packard Hellquote:
niet!quote:
Ik heb een 6 jaar oud ding van mycom.nl geloof ikquote:Op zondag 10 mei 2009 04:12 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf niet eens een Dell, ik heb een home made systeem, een systeem van HP en eentje van Packard Hell
Die fotosessie van she?quote:Op zondag 10 mei 2009 04:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet!
die kreeg ik omdat de foto's niet door gingen
nee die van jou.quote:
Ik ga binnenkort nieuw systeem kopen, niet van m'n werkgever natuurlijk, daar werk ik alleen omdat ik ontslagen ben bij FBTO omdat ik een netwerkkaart per ongeluk had meegenomenquote:Op zondag 10 mei 2009 04:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb een 6 jaar oud ding van mycom.nl geloof ik![]()
Ik ga wss ook binnenkort een nieuw systeempje kopen, nog geen flauw idee wat thoughquote:Op zondag 10 mei 2009 04:16 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort nieuw systeem kopen, niet van m'n werkgever natuurlijk, daar werk ik alleen omdat ik ontslagen ben bij FBTO omdat ik een netwerkkaart per ongeluk had meegenomen
quote:Op zondag 10 mei 2009 04:16 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort nieuw systeem kopen, niet van m'n werkgever natuurlijk, daar werk ik alleen omdat ik ontslagen ben bij FBTO omdat ik een netwerkkaart per ongeluk had meegenomen
whehe kijk mij dan een breedbeeld scherm hebbenquote:Op zondag 10 mei 2009 04:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik las "Verzekeringen op maat voor een aantrekkelijke piemel"
22 inch jeweetzellufquote:Op zondag 10 mei 2009 04:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehe kijk mij dan een breedbeeld scherm hebben![]()
Phenom II X4 905equote:Op zondag 10 mei 2009 04:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ga wss ook binnenkort een nieuw systeempje kopen, nog geen flauw idee wat though
per ongeluk![]()
![]()
Waarom zoek je op fbtoquote:Op zondag 10 mei 2009 04:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zegt mij helemaal niks natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 04:25 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Phenom II X4 905e
XFX Radeon 4770/1G
8GB RAM
De genoemde Phenom II is een zuinig model quadcore processor van AMD en de Radeon 4770 is het nieuwste middenklasse model grafische kaart van AMDquote:Op zondag 10 mei 2009 04:26 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat zegt mij helemaal niks natuurlijk
Behalve 8 GB RAM wel wat, dat verdraait veel isIk heb nu 1536 MB RAM
Ahquote:Op zondag 10 mei 2009 04:27 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
De genoemde Phenom II is een zuinig model quadcore processor van AMD en de Radeon 4770 is het nieuwste middenklasse model grafische kaart van AMD
wtf voor link staat daar in je firefox quicklink bar? 'gay niggers from outer...' :Squote:Op zondag 10 mei 2009 04:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef Xandrar het volgende:
[..]
wtf voor link staat daar in je firefox quicklink bar? 'gay niggers from outer...' :S_!
http://en.wikipedia.org/wiki/Gayniggers_from_Outer_Spacequote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef Xandrar het volgende:
[..]
wtf voor link staat daar in je firefox quicklink bar? 'gay niggers from outer...' :S_!
Die film moet ik nog steeds kijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Ik probeerde mezelf eerst wijs te maken dat het iets anders was (vooral na al die 4chan-plaatjes van oa. lampen die niet echt zijn)quote:
Hij is van de wiki-paginaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:52 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik probeerde mezelf eerst wijs te maken dat het iets anders was (vooral na al die 4chan-plaatjes van oa. lampen die niet echt zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |