Moet ik mij nu aangesproken voelenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:26 schreef fs180 het volgende:
hoi
owja, sander lullo, we moeten eens daten voor een joint
En nee dankje.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:01 schreef no1uknow het volgende:
neuken?
Wil ik ook nog gaan halen voordat het onbetaaldbaar is, hoeveel was je ongeveer kwijt voor het hele gebeuren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:31 schreef denkjedat het volgende:
ik heb trouwens mijn trekker rijbewijs gehaald![]()
bollen rijden ftw
Ja is goed maar aankomende tijd zit ik volgeboekt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:26 schreef fs180 het volgende:
hoi
owja, sander lullo, we moeten eens daten voor een joint
Je mag best meedoen hoor, moet je wel naar Zoetermeer komen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 08:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet ik mij nu aangesproken voelen?
125 euro heb ik het thuis laten afnemen theorie en praktijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:22 schreef EchteGooischeSchooier het volgende:
[..]
Wil ik ook nog gaan halen voordat het onbetaaldbaar is, hoeveel was je ongeveer kwijt voor het hele gebeuren?
EDIT:Gefeliciteerd![]()
KS80 thermosyphon op je 529 GTS50?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:02 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Lees mn blog dan eens, ben een Zundapp 80cc racer aan t makenwww.gibeon.info
Als ik geld hebquote:
Die snorfiets van jou loopt 50 las ik in je andere topic?, dat is toch wel iets anders als 25quote:Op zondag 28 juni 2009 14:08 schreef fathank het volgende:
Al die moraalridders die lopen te zeuren dat ik dronken op de citta stap. Ik fiets bijna nog harder
.
Die decompressiehendel ga'k toch niet fixen, start en stopt prima zonder.
Wat denk je, dat ik volgas naar huis knal? Voordat ie uberhaupt opgewarmd is ben ik al bijna thuis. Maar inderdaad, op een goeie dag loopt ie wel 50 jaquote:Op zondag 28 juni 2009 14:26 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Die snorfiets van jou loopt 50 las ik in je andere topic?, dat is toch wel iets anders als 25
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |