SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef Reintji het volgende:
KinkyJAAA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef Reintji het volgende:
KinkyAs you wish!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ga ik die foto's, als ik toch bezig ben, ook maar op t-shirts drukken![]()
Gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:41 schreef lkb9000 het volgende:
Misschien ga ik die foto's, als ik toch bezig ben, ook maar op t-shirts drukken
Clean? Wie?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:49 schreef Reintji het volgende:
Hij is weer clean hè, daar komt dat van
Zo heet je vanaf nuquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef SpankmasterC het volgende:
Thanks dudes, en NobmasterC, dat klinkt echt te veteikelmeester
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ik zou ook Groningen bezoeken vanavond, maar gaat niet door.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:35 schreef lkb9000 het volgende:
Vanavond een feestje in de studentenflat van alle buitenlandse studenten! Oh yeah!
Je groningen plannen gaan wel vaak niet door hèquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zou ook Groningen bezoeken vanavond, maar gaat niet door.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je groningen plannen gaan wel vaak niet door hè
QFTquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zijn altijd afhankelijk van een slaapplaats, de vorige keer heb ik de eerste trein terug genomen. Dat doe ik liever niet nog een keer.
Geen slaapplaats = geen fun
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja, maar nobmaster heeft natuurlijk de voorkeur
wel een foto maken als je kat hem nog in zijn bek heeftquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:03 schreef koei het volgende:
die van mij vangen alleen maar muizenhttp://superkoei.nl/blog/?p=90
Maar wel goed van je kat! Was het een grote? Ik hoop nogsteeds dat die van mij eens met zo'n vervelende wilde gans thuiskomen, dan zou ik echt trots zijn!
Niet te doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:50 schreef Edwinuss het volgende:
De OP is af. Maar ik moet het omzetten naar een GIF file.
Kortom :
KUT
Godver ED!!! Dat ding is magistraal!! Het overtreft het koning zijn!!! DAMN!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:33 schreef Edwinuss het volgende:
Dit is het dus, nu moet er nog een GIF van gemaakt worden zodat het in de OP kan. Maar ik krijg dat niet voor elkaar
quote:Op zondag 10 mei 2009 03:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Godver ED!!! Dat ding is magistraal!! Het overtreft het koning zijn!!! DAMN!!!
En já, ik ben stronken.. Heeer - fucking - lijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |