Kies maar, dan doe ik mee:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke game zal ik eens gaan spelen?
Ik heb de keuze uit:quote:
Lijkt me duidelijk.. Schaf die 3 games in mijn lijstje aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de keuze uit:
Empire Earth III, Aggression, Company of Heroes (Opposing Fronts), 18 Wheels of Steel (American Long Haul), Euro Truck Simulator, Transport Tycoon Deluxe (OpenTTD), Empire Total War, Dawn of War (Winter Assault, Dark Crusade, Soulstorm), Frontlines (Fuel of War), Full Spectrum (Warrior Ten Hammers), S.T.A.L.K.E.R. (Shadow of Chernobyl), Titan Quest (Immortal Throne), F.E.A.R. 2 Project Origin, Juiced 2 Hot Import Nights
nou.. dat wordt dan 2,12 over maken naar de IB Groep.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, zo zijn ze. Er gaat een bepaalde verwerkingstijd overheen voordat jouw bedrag bij hun op de rekening staat. En in die dagen is jouw lening dus niet afgelost en daarom wordt er nog rente over geheven. Fuckers zijn het!
Briljant spelquote:
Bro Code al gelezenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Barney zegt: "Suit up!"
[ afbeelding ]
Ja, maar bellen kan geen kwaad, misschien dat je dan kunt zeggen dat ze je lening stopzetten zodat de rente niet blijft oplopen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nou.. dat wordt dan 2,12 over maken naar de IB Groep.
quote:
Terwijl ik dus al een 0,00 lening hadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Misschien dat ik het laat zie; zijn de letters in de TT een ander font geworden dan normaal?
[..]
Ja, maar bellen kan geen kwaad, misschien dat je dan kunt zeggen dat ze je lening stopzetten zodat de rente niet blijft oplopen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:48 schreef GlowMouse het volgende:
Luctor, elke volgende keer dat je het topic opent als "Stage en School SC" verander ik het (voor dat topic alleen) in "School SC". Ik blijf niet bezig met aanpassen.
suit supplyquote:
t gaat er inderdaad toch om dat het niet enkelt stage sc is, ik zie er ook totáál geen probleem in, maar het schijnt hier neer normaal te zijn om fúcking moeilijk te doen om zo'n kleinzierig iets.quote:
huh?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:48 schreef GlowMouse het volgende:
Luctor, elke volgende keer dat je het topic opent als "Stage en School SC" verander ik het (voor dat topic alleen) in "School SC". Ik blijf niet bezig met aanpassen.
quote:Welkom in het Stage en scholieren slowchat topic!!
Het is een principe kwestie, denk ik.quote:
Nee, ik vergeet steeds dat het isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:35 schreef jna het volgende:
Eer-ik. Programma van north sea jazz al gezien?
Kan je even de namen van de games uit jouw lijstje voluit typen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk.. Schaf die 3 games in mijn lijstje aan
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je even de namen van de games uit jouw lijstje voluit typen?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kies maar, dan doe ik mee:
Team Fortress2
Call of Duty 4 (Modern Warfare)
CounterStrike Source
Ja dat doe je dus wel!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:48 schreef GlowMouse het volgende:
Pizzaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Milou
eet smakelijk. Wat ga je eten?
quote:
Erg scherpquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker dubbel ook:
[..]
Ja dat doe je dus wel!
post een pic van je kapselquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Goed. Vanmorgen naar de kapper geweest. Vanmiddag gras gemaaid. Hoe was jouw dag?
ook lekker rustig verlopen. kwalificatie F1 gekeken en blijkbaar weer iets fout gedaan volgens een bepaald iemand hierquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:49 schreef jna het volgende:
[..]
Rustig. Vanmiddag moederdag cadeau gekocht. Die van jou?
Goed. Vanmorgen naar de kapper geweest. Vanmiddag gras gemaaid. Hoe was jouw dag?quote:
We kunnen het ook nooit goed doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
post een pic van je kapsel![]()
![]()
[..]
ook lekker rustig verlopen. kwalificatie F1 gekeken en blijkbaar weer iets fout gedaan volgens een bepaald iemand hier![]()
inderdaadquote:
Don't try this at home.quote:Jackass 2 gekeken... Die gasten zijn echt ziek in de bol.. maar ja, daar krijg je ook voor betaald..
ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Ik weet nu al een volgende TT![]()
![]()
![]()
quote:
Waarom zat je op dat tijdstip op FOK!?quote:Op zondag 10 mei 2009 04:13 schreef Milou__ het volgende:
Vraag me niet waarom ik op dit tijdstip op fok zit
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Bootje84 het volgende:
Mandje!
En Piet, bedankt dat je me ff verving
Lekker toch.. Ik heb anders een druk programma...quote:
I think that I'll go for a toast and a cup of tea in a minute.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:29 schreef PieterBas het volgende:
Goodmorning
It is indeed a very lovely Sunday morning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Waar woon je dan? Geleenstraat?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:14 schreef eer-ik het volgende:
Oh, dat werkte.
Ze zijn opgetieft.
voor de goeie orde, had het over de hoerenlopers.
Rustigquote:
Ik vind het wel prima.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:33 schreef The_Dean het volgende:
Bruin worden is niet erg, maar dat bakken is niks voor mij
Ga liever onder een parasol zitten. Niks mis met wat zon, maar als ik lekker wat hang, dan niet in de volle zon.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima.
Als ik dan toch ergens ga zitten, kan ik net zo goed in de zon gaan zitten
Fair enough.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga liever onder een parasol zitten. Niks mis met wat zon, maar als ik lekker wat hang, dan niet in de volle zon.
Kan verder ook niet echt goed tegen die hitte
Komt wel goed schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
Ik ben een ramp met gedichten.. Maar goed, heb nu wel een durex condoompakketquote:Op zondag 10 mei 2009 17:12 schreef The_Dean het volgende:
Whehehehe
Je had er gewoon on the spot een rijm uit moeten gooien man
ook leukquote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben een ramp met gedichten.. Maar goed, heb nu wel een durex condoompakket
Naar wedstrijden waar jij heengaat, wordt er verloren door de thuisploeg.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef Psychonikeo het volgende:
was goed weer in de kuip.. Gelukkig werd het uiteindelijk ook nog een aardig potje om naar te kijken.
Hoewel het toch enigszins jammer was dat ik daarheen moest
Daarom ga ik ook zo vaak mogelijk naar Feyenoordquote:Op zondag 10 mei 2009 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar wedstrijden waar jij heengaat, wordt er verloren door de thuisploeg.Eerst al AZ en nu Feyenoord
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook zo vaak mogelijk naar Feyenoord
Ik zou d'r voor d'r bek meppen al zou ik geen patat meer mogen zeggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. nee hoor, maar de juiste dingen zeggen heeft soms ook zijn voordelen
whehe.. terecht overigensquote:Op zondag 10 mei 2009 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou d'r voor d'r bek meppen al zou ik geen patat meer mogen zeggen.
Dat zou namelijk net zo zijn als dat ik mezelf geen Erik meer mag noemen, maar Barend tegen mezelf zou moeten zeggen.
Ja, komop zegquote:
daarom heb ik dr vanmiddag ook gewoon weggestuurd.. en dat terwijl de vaat er nog stondquote:Op zondag 10 mei 2009 18:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, komop zeg
Als ze je niet wil zoals je bent, gaat ze maar naar huis
Patat een beetje Friet noemen...
Terecht.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daarom heb ik dr vanmiddag ook gewoon weggestuurd.. en dat terwijl de vaat er nog stond
Whehe.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:31 schreef The_Dean het volgende:
En Erik, nu weet je een beetje hoe het voelt als wanneer ik in pak op date moet
dat is altijd ultiem.. thuiskomen in een schone kamer!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:50 schreef eer-ik het volgende:
Zo.
Kamer is bijna helemaal klaar voor vakantie.
Nog effe stofzuigen en 2 dagen netjes gedragen hier, en ik kom weer terug in een schone kamer.
Sowieso.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is altijd ultiem.. thuiskomen in een schone kamer!
HELL YEAH!!!quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vanavond Cobra 11 nieuwe aflevering Mythbusters
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou d'r voor d'r bek meppen al zou ik geen patat meer mogen zeggen.
Dat zou namelijk net zo zijn als dat ik mezelf geen Erik meer mag noemen, maar Barend tegen mezelf zou moeten zeggen.
Kokenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:48 schreef eer-ik het volgende:
En dan ook meteen maar koken voor 2 dagen.
Om de dag moeten koken
Nicequote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef The_Dean het volgende:
Joah, niet verkeerd
Heb vanmiddag een vrijwillig baantje opgezegd, waardoor ik iets meer rust en vrijheid gekregen heb... kan ik goed gebruiken.
Mooi, zegt de niet zo'n voorstander van vrijwilligerswerkquote:Op zondag 10 mei 2009 20:54 schreef The_Dean het volgende:
Joah, niet verkeerd
Heb vanmiddag een vrijwillig baantje opgezegd, waardoor ik iets meer rust en vrijheid gekregen heb... kan ik goed gebruiken.
Njah, was wel leuk baantje hoor. Als admin van het grootste Nederlandse Volkswagenforum, met een man of 25.000 en groeiendequote:Op zondag 10 mei 2009 21:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
FriesDaph_
Puala
![]()
[..]
Mooi, zegt de niet zo'n voorstander van vrijwilligerswerk
Op zich best leuk inderdaad, maar als er echt veel tijd in gaat zitten dan is het snel een last.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Njah, was wel leuk baantje hoor. Als admin van het grootste Nederlandse Volkswagenforum, met een man of 25.000 en groeiende
Mooie tijd om de fakkel over te dragen inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Joah daarom... opzich niet erg, maar heb nu téveel andere shit te doen... zit er inmiddels al een jaar of 8 denk ik, tijd om mijn plek over te geven aan een andere enthousiasteling.
Hey, dodo, Cobra 11!!quote:
ja, heb ik net een stukje gekeken, met die slang. Maar Bean is leukerquote:
Heb tot nu toe toch nog alle afleveringen gemistquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat heb ik slechtgeslapen zeg.
Sliep, denk ik, pas rond een uur of twee en was om half zeven alweer wakker.
heb ik ook gehad,, k kon maar niet in slaap komen. Hoefde er pas om half 8 uit dus dat scheeltquote:Op maandag 11 mei 2009 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat heb ik slechtgeslapen zeg.
Sliep, denk ik, pas rond een uur of twee en was om half vijf alweer wakker.
zelfs normaal heb ik om kwart voor 10 nog geen slaap,, ik kan dan echt niet in bed gaan liggenquote:Op maandag 11 mei 2009 08:39 schreef Psychonikeo het volgende:
Hallo lieve mensjes!
ik heb echt heerlijk geslapen. Rond 21:45 slapen en om 7:45 eruit.. Goeie score zeg ik
doe eens een uitleg..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:05 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen volk!
Stiekem baal ik nog steeds van mn gedichtfail.
Lees maar terugquote:
Hij mocht geen patat zeggen geloof ikquote:Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef Daph_ het volgende:
Goedemorgen!
Geen stage vandaag, heb straks terugkomdag. Heb heerlijk uitgeslapen
Nico hoe was je date nou?
Eh?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij mocht geen patat zeggen geloof ik
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ga niet voor mijn lol
en ik mag ook geen patat meer zeggen![]()
Ik heb een hele leuke date gehad hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 09:21 schreef Daph_ het volgende:
Goedemorgen!
Geen stage vandaag, heb straks terugkomdag. Heb heerlijk uitgeslapen
Nico hoe was je date nou?
Dat was wel het grootste discussiepuntquote:Op maandag 11 mei 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij mocht geen patat zeggen geloof ik
nee, dat chanteer ik er wel weer uitquote:
Leuk! Zijn jullie nu officieel samen dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke date gehad hoor
Werd uiteindelijk geen stappen omdat een etentje dat ik had nogal uitliep, maar samen op de bank was ook niets mis mee
[..]
Dat was wel het grootste discussiepunt
[..]
nee, dat chanteer ik er wel weer uit
nou officieel niet.. Misschien voor volgende keer iets romantisch verzinnen om haar officieel verkering te vragenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk! Zijn jullie nu officieel samen dan?
Keep us postedquote:Op maandag 11 mei 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou officieel niet.. Misschien voor volgende keer iets romantisch verzinnen om haar officieel verkering te vragen
shall doquote:
die hele discussie is onzin johquote:Op maandag 11 mei 2009 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
Dat patat/friet-grapje vind ik btw wel moeilijk kansloos..
Het is fucking precies hetzelfde
Moet je het dan patatbalkjes noemen om beide partijen te pleasen?
Ik bedoelde aardappelbalkjesquote:Op maandag 11 mei 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
shall do
[..]
die hele discussie is onzin joh
Interesseert me echt geen gehaktbal.
Maar patatbalkjes zal ook geen uitkomst zijn, want dan zijn er genoeg frietbalkjes voorstanders
Make my dayquote:Op maandag 11 mei 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. goed hersteld. Ik hoorde al plannen om Bootje te gaan lynchen in de friet-hoek namelijk
quote:
zeuren mag altijd.. En het is toch je eigen keuze? Who cares about FOK!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik durf geen SES topic te openen over mn mogelijke studieswitchweer
kreeg vorige keer ook al half Fok! over me heen omdat ik van HBO naar WO was overgestapt (terwijl ik eerst zei dat HBO wel beter bij me paste en uiteindelijk dit toch niet bleek) en ik nu van WO weer naar de politieacademie wil overstappen
Well, ik maak mn studie wel af als ik niet word toegelaten bij de politie, maar toch..mag ik hier zo nu en dan 's zeuren?
Heel misschien doe ik wel met je mee.. (politieacademie that is)quote:Op maandag 11 mei 2009 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
kreeg vorige keer ook al half Fok! over me heen omdat ik van HBO naar WO was overgestapt (terwijl ik eerst zei dat HBO wel beter bij me paste en uiteindelijk dit toch niet bleek) en ik nu van WO weer naar de politieacademie wil overstappen
Well, ik maak mn studie wel af als ik niet word toegelaten bij de politie, maar toch..mag ik hier zo nu en dan 's zeuren?
zit je er nog over na te denken? Of heb je al een intake?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heel misschien doe ik wel met je mee.. (politieacademie that is)
te min zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nouheb geen zin in een zeiktopic
probeer wel wat mee te praten in het Master of Criminal Investigation-topic, maar krijg daar zeer weinig sjoege, omdat het te min is denk ik om niveau 4 te willen doen
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zit je er nog over na te denken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets met dt enzoquote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
te min zijn
Wordt je zelfs in een politie-topic bevooroordeeld?
ik heb geen idee, maar er kwam niet echt reactie op mijn postsquote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
te min zijn
Wordt je zelfs in een politie-topic bevooroordeeld?
hip! Welk soort corps?quote:
tuurlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
het is nog te vroeg voor een wijntje denk ik, maar gewoon doen. Wat kan er misgaan toch? Als je niet belt, dan wordt het ook nietsquote:Op maandag 11 mei 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
Ik moet een kantoor bellen om een afspraak te maken voor een oriënterend gesprek, maar ik ben een beetje zenuwachtig
hihiquote:Op maandag 11 mei 2009 10:04 schreef Olment het volgende:
[..]
tuurlijkdaar zijn we voor.
We kunnen je alleen argumenten geven waarom wel/niet je moet switchen, maar het is toch je eigen keuze aan het einde =)
tijdens het rijden?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi
' later als ik groot ben word ik toch gewoon motoragent ' roep ik altijd. Maar het is nu later en ik ben nu groot, dus dan moet ik er maar 's werk van maken
ben verslaafd aan verkeer, verkeersregels, motorrijden, autorijden en ben ook nog 's behulpzaam in 't verkeer
laat altijd mensen weten als er een licht kapot is, dat hun aanhanger niet goed is aangekoppeld of ga zo maar doorkan het niet over m'n hart verkrijgen om die mensen door te laten rijden terwijl ze dan een gevaar voor anderen en zichzelf zijn
![]()
al vinden de meeste mensen het wel eng als ineens een motorrijder in het zwart op hun raampje tikt
Ik zit te denken aan rechercheur.. Maarja, weet niet of dat alles is, maar goed. Ben benieuwd of ik ook psychologisch geschikt ervoor benquote:Op maandag 11 mei 2009 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar er kwam niet echt reactie op mijn postsdus dan geef ik 't maar op.
[..]
hip! Welk soort corps?
op www.infopolitie.nl heb ik mezelf ook aangemeld en heb al aardig wat informatie gekregen, oa. dat de vacature waar ik op gesolliciteerd heb naar alle waarschijnlijkheid ECHT pas vanaf 2011 beschikbaar isnou ja, ik ga bij de intake even vragen of ik met een goed rappport ook bij gewone korpsen (in plaats van KLPD) kan solliciteren
dat dacht ik ookquote:
Meurning DenBquote:
sterkte ermeequote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben lichtelijk happy en ik weet niet waarom..
quote:
zie je.. niets om zenuwachtig om te zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 10:21 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb gebeld![]()
Ik word morgen teruggebeldMevrouw waarmee ik contact had gehad was er vandaag niet dus die belt morgen voor het maken van een afspraak
moguh!quote:
voor mij? wat lief!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben lichtelijk happy en ik weet niet waarom..
hier!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
Topic pleurt dood... Nico, waar ben je..? JNA?
moguh! Jij bent vroeg!quote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Presentquote:Op maandag 11 mei 2009 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
Topic pleurt dood... Nico, waar ben je..? JNA?
HALLO!quote:
Ik weet het niet nico.. Vreemd gevoel..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie je.. niets om zenuwachtig om te zijn
[..]
moguh!
[..]
voor mij? wat lief!
[..]
hier!
[..]
moguh! Jij bent vroeg!
ben je verliefd?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet het niet nico.. Vreemd gevoel..
Niet dat ik weet..quote:
Zie het als een compliment en daag die docent uit de bron te zoeken..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:24 schreef denB het volgende:
Docenten zijn dom. Je schrijft een keer iets van niveau en ze gaan er per direct van uit dat het een copy/paste verhaal is. What the hell. Ik kan daar zo boos om worden. De docent in kwestie zegt ook nog met volle overtuiging zonder enig argument, dat ik plagiaat heb gepleegd.
Jullie wel eens overkomen dat een docent dit gezegd heeft?
Alsof je in 4jaar tijd niets hebt opgestoken.
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef denB het volgende:
[..]
HoiDocenten zijn dom. Daar wist ik al dat je gelijk hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar morgen moet ik wel stagelopen dus ik weet nog niet hoe ik het ga oplossen als ze beltquote:Op maandag 11 mei 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zie je.. niets om zenuwachtig om te zijn
[..]
moguh!
[..]
voor mij? wat lief!
[..]
hier!
[..]
moguh! Jij bent vroeg!
Super romantischquote:Op maandag 11 mei 2009 11:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
JA GOED HOOR, MET JOU?
Hoe was je weekend in Overijsel?
waarschijnlijk heb je in de voorgaande jaren niet zoveel laten zien dan. Maar laat hem maar komen met bronnen die je blijkbaar gekopieerd hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:24 schreef denB het volgende:
Docenten zijn dom. Je schrijft een keer iets van niveau en ze gaan er per direct van uit dat het een copy/paste verhaal is. What the hell. Ik kan daar zo boos om worden. De docent in kwestie zegt ook nog met volle overtuiging zonder enig argument, dat ik plagiaat heb gepleegd.
Jullie wel eens overkomen dat een docent dit gezegd heeft?
Alsof je in 4jaar tijd niets hebt opgestoken.
dan is het geen probleem toch?quote:
wat goed!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ben vanmorgen zelfs al wezen sporten!
kan je niet ff weglopen als je telefoon gaat? zal wel ergens een redelijk prive hoekje zijn toch daar?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar morgen moet ik wel stagelopen dus ik weet nog niet hoe ik het ga oplossen als ze belt
Nwah niet echt maar ik kijk wel even hoe ik dat oplosquote:Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je in de voorgaande jaren niet zoveel laten zien dan. Maar laat hem maar komen met bronnen die je blijkbaar gekopieerd hebt.
[..]
dan is het geen probleem toch?
[..]
wat goed!
[..]
kan je niet ff weglopen als je telefoon gaat? zal wel ergens een redelijk prive hoekje zijn toch daar?
fijne terugkomdag en de beste wensen!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah niet echt maar ik kijk wel even hoe ik dat oplos
Ik ga naar school voor terugkomdag
speltip 14: spreid je winstkansen?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, misschien word je dan jaloers enzo. Moet ik niet hebben
Ik zet altijd alleen in op zwartquote:Op maandag 11 mei 2009 11:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
speltip 14: spreid je winstkansen?
ik ben verliefd en het is wederzijds..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Vertel?
Hier gaat wel. Vervanglaptop kapot
je kan veel van die mensen zeggen, maar ze zorgen er wel voor dat ze altijd geld krijgenquote:
jij gaat voor rood dus?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
*gaat heel lang onder de zonnebank liggen!
Ik had het over haarkleur. En donker is ook een soort zwartquote:Op maandag 11 mei 2009 11:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
*gaat heel lang onder de zonnebank liggen!
Oh oké, nou ik heb al donkere harenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ik had het over haarkleur. En donker is ook een soort zwart
Je moet ook niet boven het gasfornuis gaan hangen om te kijken of er wel een vonkje komtquote:Op maandag 11 mei 2009 11:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
you've taught me wel
[..]
handig! Mijn voorhoofd is stiekem een beetje verbrang gister
Gefeliciteerd dan.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben verliefd en het is wederzijds..
Bij jou hetzelfde verhaal als normaal dus?
[..]
je kan veel van die mensen zeggen, maar ze zorgen er wel voor dat ze altijd geld krijgen
Business, je weet zelfquote:Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij bent hier de neger, jij hosselt chiks uit overijssel!
Gtma! Ik wilde ook een opmerking maken over het vonkje hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet ook niet boven het gasfornuis gaan hangen om te kijken of er wel een vonkje komt
Kloonquote:Op maandag 11 mei 2009 11:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gtma! Ik wilde ook een opmerking maken over het vonkje haha
dankje..quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet ook niet boven het gasfornuis gaan hangen om te kijken of er wel een vonkje komt
jullie zijn tegelijk niet grappig?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gtma! Ik wilde ook een opmerking maken over het vonkje haha
Ik val niet op the hulkquote:Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/web/show/id=876641/contentid=98678/
Wacht maar, over een paar jaar staan we met een programma in de theatersquote:Op maandag 11 mei 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dankje..
[..]
[..]
jullie zijn tegelijk niet grappig?
"niet grappig" de show?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:54 schreef jna het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar jaar staan we met een programma in de theaters
En aangezien nico niet lid is van een theater en onze shows uitverkocht zijn, zal hij wel via ons aan kaarten moeten komen!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:54 schreef jna het volgende:
[..]
Wacht maar, over een paar jaar staan we met een programma in de theaters
dus blijkbaar is dat mogelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En aangezien nico niet lid is van een theater en onze shows uitverkocht zijn, zal hij wel via ons aan kaarten moeten komen!
touchéquote:Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
De grote "fuck it als jullie niet lachen, wij krijgen toch wel betaald" show
Ja doei, alle kaarten die wij krijgen geven we aan onze groupiesquote:Op maandag 11 mei 2009 11:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En aangezien nico niet lid is van een theater en onze shows uitverkocht zijn, zal hij wel via ons aan kaarten moeten komen!
Nee, die betalen er toch wel voor..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ja doei, alle kaarten die wij krijgen geven we aan onze groupies
die vallen toch op Milouquote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef jna het volgende:
[..]
Maar dat zijn die vieze groupies. Ik wil de lekkere
Moet ie wel hard lachenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Like I am a diva!
Maar ik gun jou wel gratis kaarten!
als het moetquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:03 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Like I am a diva!
Maar ik gun jou wel gratis kaarten!
Nee, ik ben een makkelijk doelwit voor grappen natuurlijkquote:
"wil degene op rij 6, stoel 12 even opstaanquote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als het moet
[..]
[..]
Nee, ik ben een makkelijk doelwit voor grappen natuurlijk
NICO KIJKT FILMS ZOALS 'OHSHEIS 11' IPV OCEANS 11quote:Op maandag 11 mei 2009 12:07 schreef jna het volgende:
[..]
"wil degene op rij 6, stoel 12 even opstaan"
HOI NICOOOOOOOOO
Die houden we erinquote:Op maandag 11 mei 2009 12:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
NICO KIJKT FILMS ZOALS 'OHSHEIS 11' IPV OCEANS 11![]()
![]()
![]()
Ik zat te wachten op zo'n soort opmerkingquote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
Al suggesties voor de nieuwe TT? Ik kan hem helaas niet maken, ben lunchen. JNA, denk je dat het nu wel gaat lukken..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |