Een echte kerel loopt daar niet op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Crocs en birkenstocks...
Als ik daar een kerel mee zie lopen, dan knap ik daar direct op af.. Wat een lelijke hoerenschoenen
Doe je nog steeds of je echt een meisje bent Paltjuuuhhhquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Crocs en birkenstocks...
Als ik daar een kerel mee zie lopen, dan knap ik daar direct op af.. Wat een lelijke hoerenschoenen
Dat zie je toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Doe je nog steeds of je echt een meisje bent Paltjuuuhhh
Stiekem krijg je een PM van TSquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef RijstNatie het volgende:
ik verkoop deze slipper
mensen die interesse hebben stuur me een PM
Afknapperquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:54 schreef denkjedat het volgende:
[..]
wou ik je bijna uitvragen terwijl ik op mannen versie loop
Gevolgd door een constructieve oplossing mag ik aannemen? (persoon in kwestie neer knuppelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Crocs en birkenstocks...
Echt niet, ik val niet op vrouwen! Bah.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
Het getuigd eerder van een lesbische geaardheid.
Ze lokken het gewoon uit iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:23 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Gevolgd door een constructieve oplossing mag ik aannemen? (persoon in kwestie neer knuppelen)
Die vind ik gewoon heel erg fout! (overigens is de fabriek failliet gegaan, dus probleem opgelost!)quote:
Je bedoelt die sparco's? Wat een lelijke dingen waren dat idd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn er nog mensen die in die knalrode puma's lopen van een jaar of 5 geleden ?
Ik heb ze ook gehadmaar dan int blauw !
Iedereen droegde opeens rode schoenen toen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:41 schreef Maikuuul het volgende:
Zijn er nog mensen die in die knalrode puma's lopen van een jaar of 5 geleden ?
Ik heb ze ook gehadmaar dan int blauw !
Iedereen droegde opeens rode schoenen toen
Die ja! Maar ook die rode lerenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bedoelt die sparco's? Wat een lelijke dingen waren dat idd.
[ afbeelding ]
Je vind wat????quote:
En dan ook nog grammaticale fouten makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:42 schreef Dein_Gesicht het volgende:
De naam van die dingen staat op t plaatje wat je post, en nog ben je niet in staat ze bij de juiste naam te noemen?
*edit* en dan iemands intelligentie in twijfel trekken door een paar schoenen
Foto van marktplaats, staat dit serieus te koop?????quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:38 schreef solyaris het volgende:
Goede klacht!
Nog wat ander kotsopwekkend schoeisel:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Kzie hier in het Kruidvat krantje dat ze in de aanbieding zijn van 43.95 voor 29.99 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:13 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Welke kruidvat precies??????
Merk van een slipper boeit me geen reet als ze maar fatsoendelijk lopen. Dit is het krantje van Kruidvat Maastricht, maar of dat voor gans Nederland geld ? Dat weet ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Die eerste reactie was trouwens niet helemaal serieus, maargoed mensen die wel lezen maar niet durven te posten weten iig waar ze ze moeten halenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Merk van een slipper boeit me geen reet als ze maar fatsoendelijk lopen. Dit is het krantje van Kruidvat Maastricht, maar of dat voor gans Nederland geld ? Dat weet ik niet
Fijn dat je ze zelf mooi vind, andere mensen zien je zo:quote:Op maandag 11 mei 2009 19:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]En ze lopen zoo heerleyck.
Die gaan lekker 50 euro voor slippers betalen ja, de logicaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:21 schreef Fascination het volgende:
Verschrikkelijk lelijk. Mensen die dit dragen zijn over het algemeen linkse boomknuffelaars.
Ik zie ze er toch echt mee lopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die gaan lekker 50 euro voor slippers betalen ja, de logica![]()
!
Aansteller. Ga jij maar lekker heel de zomer in van die smutzige gympies lopen zweten met je witte sportsokken, dan komen je voeten er vanzelf zo uit te zien jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:40 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Fijn dat je ze zelf mooi vind, andere mensen zien je zo:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:21 schreef Fascination het volgende:
Verschrikkelijk lelijk. Mensen die dit dragen zijn over het algemeen linkse boomknuffelaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |