Nee hoor...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef fespo het volgende:
ik heb hem maar in film, tv & radio gezet, snap niet waarom de reeks zo nodig in soaps, showbizz & sterren moet staan.
ben ik de enigste die Susan Smit nog niet kende![]()
Omdat dat nu eenmaal de afspraak is. Gewone soaps, real life soaps en programma's over BN'ers / "sterren" in SHO, de rest in FTR.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef fespo het volgende:
ik heb hem maar in film, tv & radio gezet, snap niet waarom de reeks zo nodig in soaps, showbizz & sterren moet staan.
Inderdaad, deze haalt het echt niet bij de oude met Paulquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:52 schreef -Peach het volgende:
Vond het gisteren ietsje leuker dan de vorige keer,maar het is nog steeds niks vergeleken met de afleveringen met Paul...
Ik kende d'r eigenlijk ook nog nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef fespo het volgende:
ben ik de enigste die Susan Smit nog niet kende![]()
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben gewoon 4 afleverinen gemaakt om te kijken hoe het zonder Paul zou gaan. Nou opzet mislukt zou ik zeggen, de nieuwe hosts kunnen de show niet dragen.
idd ze mochten er wel 8 makenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:50 schreef Loveless85 het volgende:
4 afleveringen maar? wat een armoe, als t net lekker loopt is het dus alweer afgelopen?
Oja, Sophie... die kwam af en toe ook in beeldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:44 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het gewoon weer erg goed. Sander Lantinga is echt een prima vervanger. Sophie is onnodig.
Ja idd die laten ze elke minuut even in beeldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:50 schreef Meddo het volgende:
[..]
Oja, Sophie... die kwam af en toe ook in beeld![]()
[ afbeelding ]
Elke aflevering hetzelfde..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd die laten ze elke minuut even in beeld
Inderdaad, ik had het al tussen aanhalingstekens gezetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:38 schreef bloodymary het volgende:
Laat dat mooi wezen maar weg, zelfs dat lukt niet...
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:50 schreef Meddo het volgende:
[..]
Oja, Sophie... die kwam af en toe ook in beeld![]()
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sommige mensen worden mooier als ze zwanger zijn. Sommige ook niet.
Een cadeautje?quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:44 schreef mudkipzz het volgende:
Die Tanja en Bridget
Ik zou die Susan wel geven
Als ik een man was zou ik Susan ook "wel geven" jaquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:34 schreef Prik0 het volgende:
Wat ziet Sophie er weer uit zeg.![]()
Echt overschat.
Laat de snuif en drank verhalen maar komenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
De nieuwe editie zal deze keer alleen 'sterren' uit de muziekbusiness bevatten. De eerste vier namen zijn bekend: Ali B, Do, Ellen ten Damme en Spike (Di-rect).
Ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef verleiding het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe editie.
quote:1e dag ranking the stars gehad, ik hou gewoon niet van dat aflezen van grappen ten koste van je deelnemers, maar ja. Ali B is heel grappig..
Ik gok dat ze het meteen na de zomer uit gaan zenden? Aangezien dan het hele tv-seizoen weer begint...quote:Op zondag 12 juli 2009 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer komt de nieuwe dan? Als nu al de opnames zijn....
quote:Vandaag hele dag opname ranking stars. Zeer sappige nieuwtjes. Sommige dingen waren echt heftig. Heel erg gelachen. Spike was donken (9h)
Babette heeft er ook echt lol in he?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Babette van Veen doet blijkbaar ook mee, las ik op twitter:
[..]
Roeland was toch een van de bedenkers van Bearforce 1? Maar om dat nu muziek te noemen gaat ook weer ver. De 'sterren' zijn op zeker?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, de rest van de deelnemers is nu ook bekend:
Lange Frans, Boris, DJ Isis, Roeland Fernhout enElize
.
Dacht dat alleen mensen uit de muziek meededen, wat doet Roeland Fernhout dan in de muziek? Ken hem alleen als acteur/presentator.
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
Dacht dat alleen mensen uit de muziek meededen, wat doet Roeland Fernhout dan in de muziek? Ken hem alleen als acteur/presentator.
Dat idee had ik bij dit seizoen al, het beste was nog altijd met Jan Smit, Ruud de Wild, Xander de Buisonje e.d.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Roeland was toch een van de bedenkers van Bearforce 1? Maar om dat nu muziek te noemen gaat ook weer ver. De 'sterren' zijn op zeker?
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
Altijd mooi om te zien hoe lelijke vrouwen over lekkere vrouwen zeggen dat ze er niet uitzien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ving nog een glimp op...
Elize zag er geweldig uitmet d'r kak-outfitje en mooie dikke oorbellen
EnBoris
met staartje.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Altijd mooi om te zien hoe lelijke vrouwen over lekkere vrouwen zeggen dat ze er niet uitzien.
Zelfde verhaal, altijd iets te zeiken hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Doutzen Kroes een prachtvrouw. Kun je nu nog hetzelfde zeggen?![]()
En als je gelezen had, het ging over haar kleding en oorbellen.
En als kerels het roepen is het anders hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, altijd iets te zeiken hebben.
Die zeggen dat dus ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als kerels het roepen is het anders hè?
Seizoen 1 en 2 waren het bestequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef BoerBert het volgende:
Vond het eigenlijk best wel slecht. Nu vond ik het vorige seizoen sowieso al een heel stuk minder (Sophie Hilbrand vind ik echt slecht presenteren hier), maar dit keer vond ik de gasten ook niet zo bijzonderJammer, want het concept opzich is best leuk.
Doet nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tadaaaaaaaaaa
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=4888&md5=090c3413c05e7c59981575c6f71e4a2c
Mja, ik ga volgende week toch weer kijken...quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt, toen konden ze nog 'stars' kiezen die interessant zijn, nu zit iemand als Spike er
Legopoppetjeshaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:40 schreef psv-gomes het volgende:
hmm niet echt boeiende gasten...
die spike is echt een kneus, dom kapsel
Nou, idd wat praat die ali toch veel.. en dan echt veel..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:19 schreef Renesite het volgende:
Ali moet wel meer zijn mond houden.
quote:
Ik denk dat het nog wel los loopt als er wat champagne in gaatquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Elize![]()
Ik vond de vorige serie leuker met Valerio & Bridget.
Deze 'celebrities' zijn niet grappig...
Ik zit net de laatste minuten te kijken, m'n opmerking dat er beter teveel dan te weinig gepraat kan worden draai ik wel even terugquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
Nou, idd wat praat die ali toch veel.. en dan echt veel..
Dat was toch wel bekend?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:05 schreef Stofje het volgende:
Wat is die Spike een ongelofelijke mongool.
Die opmerking van sander over haar foto's en ali's matje was wel bazigquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:53 schreef verleiding het volgende:
Do voegt echt niks toe, gewoon. Saaie muts.
Haha jij bent een lelijk wijfquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:03 schreef Guanabana het volgende:
Elize![]()
Wat een suffe muts is het toch. En Do vind ik ook vreselijk.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:08 schreef Godtje het volgende:
Kan iemand die ali een nekschot geven?
Elize en Do hebben nog looks lijkt mij. Ali is irritant en lelijk. Ik zou wensen dat hij een keer zijn bek zou houden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als vrouwen hier vrouwen zoals Elize of Do afkraken zijn ze jaloers.
Mannen die mannen zoals Ali afzeiken ook dan?
Morgen even de aflevering terugkijken
Naja, dat niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:24 schreef Repeat het volgende:
Alsof je kijkt voor serieuze antwoorden en diepteinterviews
dit is toch prachtig
Ik wil nog steeds weten waarom ze nou een bh óver haar jurk aan heeftquote:
Ja lekker boeiendquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:09 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten waarom ze nou een bh óver haar jurk aan heeft
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:46 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend
Jaloerse vrouwen
Als vrouwen vrouwen afkraken dan is het omdat ze jaloers zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:28 schreef La_Vita het volgende:
[..]omdat ik wil weten waarom ze een bh over haar jurk aan heeft ben ik jaloers?
Zielepiet
??quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
Spike; Het is half 9 zondagavond enneh...
Hij verklapt dat ze daar de opname om half 9 op Zondag hadden, terwijl ze altijd moeten doen alsof het *live* Vrijdagavond isquote:
ooh ok, ik had ook helemaal niet gekeken trouwensquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij verklapt dat ze daar de opname om half 9 op Zondag hadden, terwijl ze altijd moeten doen alsof het *live* Vrijdagavond is
Denk je dat de opnamens op zondag waren? En dan ook nog 9 uur 's avonds?quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij verklapt dat ze daar de opname om half 9 op Zondag hadden, terwijl ze altijd moeten doen alsof het *live* Vrijdagavond is
Ik vond de dag en tijd wel vreemd, maar had verder nog niet doorgedacht. Ik denk dat je idd gelijk hebtquote:Op zondag 27 september 2009 03:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk je dat de opnamens op zondag waren? En dan ook nog 9 uur 's avonds?
Volgens mij dacht hij gewoon dat het zondag werd uitgezonden...
Wakker worden, Jan Smit is al geweestquote:Op zondag 27 september 2009 10:14 schreef Anniebab het volgende:
Geloof mij nou, Jan Smit, of Nick of Simon moeten ertussen, dan is t pas leuk.Die zijn op t moment hot.
en hij vind zichzelf ook erg grappigquote:Op zondag 27 september 2009 08:38 schreef Okasha het volgende:
Ali-B is echt épisch irritant. Hij hoort zichzelf VEELS te graag praten..
Volgens mij gaat ie nu een theatertour doenquote:Op zondag 27 september 2009 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en hij vind zichzelf ook erg grappigwas ooit een hele show van hem op tv, die was echt tenenkrommend.
Er komt vast nog wel een Paling-editie.quote:Op zondag 27 september 2009 10:14 schreef Anniebab het volgende:
Geloof mij nou, Jan Smit, of Nick of Simon moeten ertussen, dan is t pas leuk.Die zijn op t moment hot.
Samequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:07 schreef Daniane het volgende:
Ik irriteer me zooooooooooo aan Spike.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:07 schreef Daniane het volgende:
![]()
![]()
Te vet die gast. Ik moet al lachen als ik em in beeld ziequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:07 schreef Daniane het volgende:
![]()
![]()
Ja, uitlachenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:22 schreef Repeat het volgende:
[..]
Te vet die gast. Ik moet al lachen als ik em in beeld zie
Ali werd een beetje gepest deze afleveringquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was onze allerliefste Ali B nog erg aanwezig of viel het mee deze keer?
Ik moet nog terugkijken
Weleens van Linda, Roos en Jessica gehoordquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:34 schreef Mereltje het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze die Babette van Veen er in hebben gezet... daar hoor je weinig van.. ik ken haar alleen van GTST en nu doet ze mee als muziekant
Linda, Roos, Jessica en Babettequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weleens van Linda, Roos en Jessica gehoord![]()
En ze heeft nu dus een solo album uit ofzo
Ja, ze was de manager.quote:
kutmuziek ja, maar wel muziek. Er zijn genoeg mensen die daar platen van hebben gekocht. Het doet mij evenveel als de paupershit die Ali B voortbrengtquote:
Ellen, Do en Elize ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:33 schreef scanman1 het volgende:
Damn, wat is die Isis een lekker wijf. Verreweg mijn nummer 1 van dit stelletje.
Ik ook niet nee, dat is duidelijk. Maar Isis is wel veruit mijn favoriet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ellen, Do en Elize ook![]()
, ik zou tegen geen van de 4 nee zeggen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |