Nee hoor...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef fespo het volgende:
ik heb hem maar in film, tv & radio gezet, snap niet waarom de reeks zo nodig in soaps, showbizz & sterren moet staan.
ben ik de enigste die Susan Smit nog niet kende![]()
Omdat dat nu eenmaal de afspraak is. Gewone soaps, real life soaps en programma's over BN'ers / "sterren" in SHO, de rest in FTR.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef fespo het volgende:
ik heb hem maar in film, tv & radio gezet, snap niet waarom de reeks zo nodig in soaps, showbizz & sterren moet staan.
Inderdaad, deze haalt het echt niet bij de oude met Paulquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:52 schreef -Peach het volgende:
Vond het gisteren ietsje leuker dan de vorige keer,maar het is nog steeds niks vergeleken met de afleveringen met Paul...
Ik kende d'r eigenlijk ook nog nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:11 schreef fespo het volgende:
ben ik de enigste die Susan Smit nog niet kende![]()
Ik vind het wel leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Ze hebben gewoon 4 afleverinen gemaakt om te kijken hoe het zonder Paul zou gaan. Nou opzet mislukt zou ik zeggen, de nieuwe hosts kunnen de show niet dragen.
idd ze mochten er wel 8 makenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:50 schreef Loveless85 het volgende:
4 afleveringen maar? wat een armoe, als t net lekker loopt is het dus alweer afgelopen?
Oja, Sophie... die kwam af en toe ook in beeldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:44 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het gewoon weer erg goed. Sander Lantinga is echt een prima vervanger. Sophie is onnodig.
Ja idd die laten ze elke minuut even in beeldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:50 schreef Meddo het volgende:
[..]
Oja, Sophie... die kwam af en toe ook in beeld![]()
[ afbeelding ]
Elke aflevering hetzelfde..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja idd die laten ze elke minuut even in beeld
Inderdaad, ik had het al tussen aanhalingstekens gezetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:38 schreef bloodymary het volgende:
Laat dat mooi wezen maar weg, zelfs dat lukt niet...
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:50 schreef Meddo het volgende:
[..]
Oja, Sophie... die kwam af en toe ook in beeld![]()
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sommige mensen worden mooier als ze zwanger zijn. Sommige ook niet.
Een cadeautje?quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:44 schreef mudkipzz het volgende:
Die Tanja en Bridget
Ik zou die Susan wel geven
Als ik een man was zou ik Susan ook "wel geven" jaquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:34 schreef Prik0 het volgende:
Wat ziet Sophie er weer uit zeg.![]()
Echt overschat.
Laat de snuif en drank verhalen maar komenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
De nieuwe editie zal deze keer alleen 'sterren' uit de muziekbusiness bevatten. De eerste vier namen zijn bekend: Ali B, Do, Ellen ten Damme en Spike (Di-rect).
Ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef verleiding het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe editie.
quote:1e dag ranking the stars gehad, ik hou gewoon niet van dat aflezen van grappen ten koste van je deelnemers, maar ja. Ali B is heel grappig..
Ik gok dat ze het meteen na de zomer uit gaan zenden? Aangezien dan het hele tv-seizoen weer begint...quote:Op zondag 12 juli 2009 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer komt de nieuwe dan? Als nu al de opnames zijn....
quote:Vandaag hele dag opname ranking stars. Zeer sappige nieuwtjes. Sommige dingen waren echt heftig. Heel erg gelachen. Spike was donken (9h)
Babette heeft er ook echt lol in he?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Babette van Veen doet blijkbaar ook mee, las ik op twitter:
[..]
Roeland was toch een van de bedenkers van Bearforce 1? Maar om dat nu muziek te noemen gaat ook weer ver. De 'sterren' zijn op zeker?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh, de rest van de deelnemers is nu ook bekend:
Lange Frans, Boris, DJ Isis, Roeland Fernhout enElize
.
Dacht dat alleen mensen uit de muziek meededen, wat doet Roeland Fernhout dan in de muziek? Ken hem alleen als acteur/presentator.
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
Dacht dat alleen mensen uit de muziek meededen, wat doet Roeland Fernhout dan in de muziek? Ken hem alleen als acteur/presentator.
Dat idee had ik bij dit seizoen al, het beste was nog altijd met Jan Smit, Ruud de Wild, Xander de Buisonje e.d.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Roeland was toch een van de bedenkers van Bearforce 1? Maar om dat nu muziek te noemen gaat ook weer ver. De 'sterren' zijn op zeker?
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
Altijd mooi om te zien hoe lelijke vrouwen over lekkere vrouwen zeggen dat ze er niet uitzien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ving nog een glimp op...
Elize zag er geweldig uitmet d'r kak-outfitje en mooie dikke oorbellen
EnBoris
met staartje.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Altijd mooi om te zien hoe lelijke vrouwen over lekkere vrouwen zeggen dat ze er niet uitzien.
Zelfde verhaal, altijd iets te zeiken hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Doutzen Kroes een prachtvrouw. Kun je nu nog hetzelfde zeggen?![]()
En als je gelezen had, het ging over haar kleding en oorbellen.
En als kerels het roepen is het anders hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, altijd iets te zeiken hebben.
Die zeggen dat dus ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als kerels het roepen is het anders hè?
Seizoen 1 en 2 waren het bestequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:25 schreef BoerBert het volgende:
Vond het eigenlijk best wel slecht. Nu vond ik het vorige seizoen sowieso al een heel stuk minder (Sophie Hilbrand vind ik echt slecht presenteren hier), maar dit keer vond ik de gasten ook niet zo bijzonderJammer, want het concept opzich is best leuk.
Doet nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 03:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tadaaaaaaaaaa
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=4888&md5=090c3413c05e7c59981575c6f71e4a2c
Mja, ik ga volgende week toch weer kijken...quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Klopt, toen konden ze nog 'stars' kiezen die interessant zijn, nu zit iemand als Spike er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |