abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 13:45:06 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68840612
quote:
Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
game on!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_68840670
Linkje naar het vorige deel: [NWS FB] feedback zonder fratsen
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:56:46 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68840903
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:34 schreef sp3c het volgende:
waar heb jij het nou weer over?
Omdat je mijn naam noemde in de post er voor. En ik niet geheel begrijp wat er aan de hand is. Ik doe toch aardig mee heb ik het idee en blijf altijd binnen de regels. Toch lijkt er een aroma om mijn naam te hangen die denk ik niet geheel terecht is, van users snap ik het wel, maar een mod wordt toch geacht boven de partijen te staan en een objectief en rationeel beeld te handhaven.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 14:05:26 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68841104
0w!

nou er staat iets in de trend van 'als iemand tegen BSB zegt 'nou ik vind BSB wel een waarschijnlijke kandidaat voor een zelfmoordaanslag met een bomvest' dan haal ik het ook weg' ... lees die post nog is na

meer niet, hoe jij dit als een aanval op jouw ziet is mij een beetje een raadsel hoor
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:20:19 #5
13462 BansheeBoy
pi_68841434
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:05 schreef sp3c het volgende:
0w!

nou er staat iets in de trend van 'als iemand tegen BSB zegt 'nou ik vind BSB wel een waarschijnlijke kandidaat voor een zelfmoordaanslag met een bomvest' dan haal ik het ook weg' ... lees die post nog is na

meer niet, hoe jij dit als een aanval op jouw ziet is mij een beetje een raadsel hoor
Oh sorry, dan heb ik het echt verkeerd begrepen. Excuses.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 14:21:58 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68841475
je had het er makkelijk uit kunnen extraheren
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:22:39 #7
13462 BansheeBoy
pi_68841489
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:21 schreef sp3c het volgende:
je had het er makkelijk uit kunnen extraheren
Je hebt gelijk, ik las het te vluchtig.

²
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:05:20 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68842414
voor een nwsforum worden er nogal wat topics gesloten de laatste tijd. kankeren op joden, gehandicapten, dikke mensen, polen, moslims en wilders is ok. kankeren op heel veel buurtterroristen wordt snel gesloten, want je zou maar eens een kankerlijer "kut/kankermarokkaan" en "nietsnut" durven noemen.

wat is dit voor monddoodmakerij? benoemen van een heel groot probleem is een betere ventilatie én alternatief dan burgeroorlog. toch?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:36:42 #9
13462 BansheeBoy
pi_68843149
Ik herken zoalshetis totaal niet meer terug. Vroeger, in de goede oude tijd, was hij een bruggenbouwer, de meester van de nuance, een bindmiddel. Maar nu....

Waarom?

²
  zaterdag 9 mei 2009 @ 17:59:48 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68846709
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik herken zoalshetis totaal niet meer terug. Vroeger, in de goede oude tijd, was hij een bruggenbouwer, de meester van de nuance, een bindmiddel. Maar nu....

Waarom?

²
omdat het mooi geweest is.
pi_68846862
WTF

Klootzak Ryan oppert dat anderen een aanslag zouden kunnen plegen?

Dit is een brug te ver van die debiel. Het laatste stukje respect van mij heeft deze idioot wel verspeeld. Ik, die zelfs godverdomme de helft van mijn vrije tijd en een behoorlijk financiële bijdrage vrijwillig lever tbv gehandicapten, weeskinderen en minder bedeelden in heel de EU, hulptransporten regel en betaal uit eigen zak dit gvd durft te opperen mag van mijn part accuut ter plekke doodvallen.

Woest ben ik op deze galbak. Wmb een IP ban voor dergelijk laaghartige beschuldigingen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:26:56 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68847477
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
WTF

Dit is een brug te ver van die debiel. Het laatste stukje respect van mij heeft deze idioot wel verspeeld. Ik, die zelfs godverdomme de helft van mijn vrije tijd en een behoorlijk financiële bijdrage vrijwillig lever tbv gehandicapten, weeskinderen en minder bedeelden in heel de EU, hulptransporten regel en betaal uit eigen zak dit gvd durft te opperen mag van mijn part accuut ter plekke doodvallen.

Woest ben ik op deze galbak. Wmb een IP ban voor dergelijk laaghartige beschuldigingen.
ryan is idd een goede kandidaat om door hypocretie kaput te vallen.
pi_68847775
Ramptoeristmatige tvp.
pi_68848202
quote:
WTF

Ohok, dan mag je kankeren op bevolkingsgroepen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:40:00 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68849637
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ohok, dan mag je kankeren op bevolkingsgroepen.
want dat doe jij niet?
pi_68853266
quote:
WTF

Doe even rustig, mens; een scheldpartij, een ban-aanvraag en een doodsverwensing in één post.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:19:03 #17
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68853391
quote:
WTF

He meid wat ongelofelijk rot!
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:38:16 #18
13462 BansheeBoy
pi_68854145
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:15 schreef Meh7 het volgende:
Doe even rustig, mens; een scheldpartij, een ban-aanvraag en een doodsverwensing in één post.
Ja, dit is wel erg ernstig. Schaamteloos.

²
pi_68854570
Tvp. .
  Admin zaterdag 9 mei 2009 @ 21:52:09 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68854639
Ik moet ff tvp-en heur
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:10:10 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68855308
pi_68855928
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:52 schreef yvonne het volgende:
Ik moet ff tvp-en heur
Niks mis met ramptoerisme
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_68878752
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:15 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Bemoei je met je eigen zaken, als ik jouw mening nodig heb rammel ik wel met de pispot.
  Moderator zondag 10 mei 2009 @ 18:22:54 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_68878922
lol
  zondag 10 mei 2009 @ 18:33:37 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68879200
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Bemoei je met je eigen zaken, als ik jouw mening nodig heb rammel ik wel met de pispot.
!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')