Niet?quote:
Jammer, niemand in de selectie die een doelpuntje kan scoren.quote:De selectie voor Ajax – FC Twente, zondag 14.30 uur:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Thomas Vermaelen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Gregory van der Wiel
Rob Wielaert
Eyong Enoh
Siem de Jong
Leonardo
Jan-Arie van der Heijden
Vurnon Anita
Javier Martina
Toby Alderweireld
Daley Blind
Sergio Padt
Hoezo staat er niks meer op het spel? Eindig liever 3e dan 4e.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet nog maar zien dat ze winnen eigenlijk![]()
Nu staat er helemaal niets meer op het spel, dus waarom zich inspannen
En bovenal zou boven PSV eindigen ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo staat er niks meer op het spel? Eindig liever 3e dan 4e.
Blessure.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:11 schreef Black-Death het volgende:
Waarom geen Cvitanich in de selectie? heb ik iets gemist?
De sfeervakken zijn dus wel leeg, dus het zal weel anders zijn in het stadion. Waardoor de actie enigszins nut heeft.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:17 schreef Frankz0rz het volgende:
Dan zit het op zuid dus gewoon alsnog halfvol, dus werkt die actie voor geen hol.
Het is toch belachelijk dat mensen die gewoon naar de wedstrijd willen kijken worden benadeeld door zo'n kutactie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:16 schreef bloodysunday het volgende:
Zondag flexibel beleid toegang stadion
Supporters hebben aangekondigd zondag tijdens de eerste helft van Ajax – FC Twente de toegang tot de zuidzijde van het stadion te blokkeren.
Ajax staat deze actie toe, maar de club wil dat de mensen met toegangskaarten voor de betreffende vakken, wel de gelegenheid hebben de wedstrijd vanaf de eerste minuut te kunnen volgen.
Deze supporters kunnen zich melden bij de stewards. Zij zullen aangeven waar toegang tot het stadion wel mogelijk is.
Jup vind ik ook, als ze er nou zelf voor kiezen om heel vak410 en f-side leeg te houden is hun probleem maar ga niet andere hiervoor benadelen. Sowieso wat ik net al zij de sfeer zal wel anders zijn zonder de sfeermakers.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk dat mensen die gewoon naar de wedstrijd willen kijken worden benadeeld door zo'n kutactie.
Ik heb een hekel aan die 15 jarige jochies die opeens een "sfeervak" gaan oprichten, terwijl ze dan net voor het eerst een seizoenkaart hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Wat is er in vredesnaam aan de hand met deze foto?
Nee maar ben je vergeten hoe hij Ajax achter liet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onzin joh. Koeman is 2x kampioen geworden met Ajax..of ben jij dat vergeten?
Dus het is volgens jou de verdienste van Adriaanse dat Koeman 2x kampioen is geworden en de schuld van Koeman dat zijn opvolgers geen kampioen zijn geworden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee maar ben je vergeten hoe hij Ajax achter liet?
Ja en? Wees blij, anders was er nooit een sfeervak geweest in Arena. Ooit moet het beginnen. Of ze nou net een seizoenskaart hebben of niet doet er niks aan af. Is al meer initiatief dan het grootste deel van de supporters toont.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die 15 jarige jochies die opeens een "sfeervak" gaan oprichten, terwijl ze dan net voor het eerst een seizoenkaart hebben.
Wat is dat nou voor onzin johquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die 15 jarige jochies die opeens een "sfeervak" gaan oprichten, terwijl ze dan net voor het eerst een seizoenkaart hebben.
De afgelopen jaren zijn er al meer dan 10 keer zulke initiatieven geweest, dit zijn altijd de jochies die je bij een wedstrijd tegen De Graafschap uit de metro ziet rennen en dan roepen "Helemaal niets in Rotterdam" , "Amsterdam hooligans" etc. Ik heb het een beetje gehad met zulk soort pubertjes, als ik dan weer hoor hoe ze zich gister hebben gedragen dan zakt mijn broek af. Als ze sfeer willen maken, dan gaan ze maar naar Zuid.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja en? Wees blij, anders was er nooit een sfeervak geweest in Arena. Ooit moet het beginnen. Of ze nou net een seizoenskaart hebben of niet doet er niks aan af. Is al meer initiatief dan het grootste deel van de supporters toont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |