Los van het feit dat hij waarschijnlijk vanwege juridische veroordeling en sportieve schorsing komende tijd niet aan fietsen toe zal komen is het ook niet langer te verdedigen om hem in de ploeg te houden, echter door hem als ploeg inderdaad te blijven steunen en begeleiden kan dit negatieve verhaal toch een positieve uitslag krijgen. Niet alleen voor Boonen maar ook voor ploeg en sponsoren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:59 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Als ik de manager was, zou ik hem meer gaan steunen door hem te sturen naar een soort afkickcentrum. Hij blijft dan in dienst, maar hij mag voorlopig niet koersen. Als het zeker is dat hij niet meer gebruikt, dan mag hij weer koersen. Hem helemaal laten vallen, dat kun je niet maken vind ik. Een soort huwelijk in voor en TEGENspoed.
Hij zal wel weer verhinderd zijn zoals afgelopen week.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:49 schreef Klopkoek het volgende:
Hij zit maandag bij Holland Sport...
Hopelijk wordt het net zulke historische televisie als met Kluivert toentertijd.
Welke juridische veroordeling?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Los van het feit dat hij waarschijnlijk vanwege juridische veroordeling en sportieve schorsing komende tijd niet aan fietsen toe zal komen is het ook niet langer te verdedigen om hem in de ploeg te houden, echter door hem als ploeg inderdaad te blijven steunen en begeleiden kan dit negatieve verhaal toch een positieve uitslag krijgen. Niet alleen voor Boonen maar ook voor ploeg en sponsoren.
quote:
Doorgaans kiezen ploegen liever voor de Tour dan voor eigen renners.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Los van het feit dat hij waarschijnlijk vanwege juridische veroordeling en sportieve schorsing komende tijd niet aan fietsen toe zal komen is het ook niet langer te verdedigen om hem in de ploeg te houden, echter door hem als ploeg inderdaad te blijven steunen en begeleiden kan dit negatieve verhaal toch een positieve uitslag krijgen. Niet alleen voor Boonen maar ook voor ploeg en sponsoren.
Kijk dat die pakt is wellicht nog tot daar aan toe, maar hij doet alsof hij het slachtoffer is maar dat zijn wij wielerfans, al jaren en niet alleen bij hem.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeg je dat bij iedereen die een lijntje coke neemt in het weekend en niet toevallig per week 2 dopingcontroles krijgt?
Natuurlijk is het stom, maar hij neemt toch redelijk bewust het risico om gewoon geen topsporter meer te zijn. Misschien vindt hij wel dat hij genoeg heeft gewonnen.
Het gaat nu om het algemeen en niet alleen om de Tour.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef Colnago het volgende:
[..]
Doorgaans kiezen ploegen liever voor de Tour dan voor eigen renners.
Dat dus. Hij heeft iets kamikaze-achtigs. Misschien hoort dat er wel bij als je zo op de toppen functioneert. Maar het is jammer dat iemand met zoveel talent, zijn carriere zo vergooit. Met serieuze doping heeft het niet zoveel te maken imo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:44 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind hem er geen slechter mens om, maar het is inderdaad wel dom en zelfdestructief.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:42 schreef Bruce117 het volgende:
Het is en blijft gewoon een ontzettend stomme en domme actie van hem.
Hier heb ik verder niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:42 schreef Bruce117 het volgende:
Het is en blijft gewoon een ontzettend stomme en domme actie van hem.
Maar het blijft natuurlijk een immens populaire wielrenner, wiens uitstraling en prestaties de ploeg - in bijzonder in Vlaanderen - naar een hoger niveau tillen. Als ik manager van QS zou zijn zou ik eerst rustig afwachten wat dit allemaal voor consequenties kan hebben, en dan eventueel pas ingrijpen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zou me bij Lefevere niet verbazenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar het blijft natuurlijk een immens populaire wielrenner, wiens uitstraling en prestaties de ploeg - in bijzonder in Vlaanderen - naar een hoger niveau tillen. Als ik manager van QS zou zijn zou ik eerst rustig afwachten wat dit allemaal voor consequenties kan hebben, en dan eventueel pas ingrijpen.
Voor Boonen zelf zou dat alleen maar destructief werken. Aan de andere kant, het is ook ontzettend dom wat hij doet en dit beschadigt ook de naam Quickstep. Vanuit het management van Quickstep zal nu wel eerder op ontslag aangedrongen worden.quote:
Tsja, carriere vergooit... Tussen de crises in wint ie natuurlijk wel Parijs-Roubaix en Kuurne-Brussel-Kuurne.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat dus. Hij heeft iets kamikaze-achtigs. Misschien hoort dat er wel bij als je zo op de toppen functioneert. Maar het is jammer dat iemand met zoveel talent, zijn carriere zo vergooit. Met serieuze doping heeft het niet zoveel te maken imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |