Bijbehorende filmpje:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:52 schreef Espabilado het volgende:
Toen het feestje eindigde rond half 3 (Pim, Peter en Amber waren toen al ff out), kroop Jeroen ook al bij Amber in bed overigens, die al een aantal uurtjes out was. Daarop volgde neukbewegingen van Jeroen, zonder dat er veel leven bij Amber te bekennen was. Aanranding? Je zag later dat ie zn broek naar beneden had en een stijve had. Even later verkaste ie zelf naar een bunkerbed.
Even gekeken. Amber lijkt me wakker op die wazige beelden?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:14 schreef Espabilado het volgende:
Wellicht op strafbare wijze, zie boven je
Ik zat vannacht ook te kijken en kan er ook nu niet onderuit dat het er alle schijn van heeft dat hij zich aan Amber lag op te geilen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:11 schreef Espabilado het volgende:
Nou, eindelijk de video:
Vooral vanaf 1.30 is schokkend aanzicht... later valt te zien dat z'n broek naar beneden was en hij een stijve had. Zitten beelden van Eline en Peter in bed tussendoor overigens.
Lijkt mij juist van niet.. als het al is dan is het halfdood. Ze ging om 12 uur al out en was hele tijd niet wakker te krijgen.. helemaal brak en out en keer dat peter en eline op dr bed gingen jumpen was ze ook alleen brak te zien en snel weer out..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even gekeken. Amber lijkt me wakker op die wazige beelden?
Nee hij was al uit bed maar sleepte zijn zender mee. Daarom gaf Huub die waarschuwing.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef isa2006 het volgende:
Huub riep toen jeroen zender toen schrok hij volgens mij en ging uit bed.
Ja dat ie uit bed ging even later wilde ik er ook nog bijnemen maar youtube is kutter dan ik dacht..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef isa2006 het volgende:
Huub riep toen jeroen zender toen schrok hij volgens mij en ging uit bed.
Zat ook te kijken, maar om dit nu te zeggen, lijkt me een beetje groot woord.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zat vannacht ook te kijken en kan er ook nu niet onderuit dat het er alle schijn van heeft dat hij zich aan Amber lag op te geilen.
Bedankt voor de moeite trouwensAls ik jou was zou ik het ook even in Streamverslagen zetten.
'Schijn van' vind ik geen groot woord hoor. Hoe verklaar je dan al zijn bewegingen en het feit dat hij met zijn gulp open het bed uitstapt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zat ook te kijken, maar om dit nu te zeggen, lijkt me een beetje groot woord.
Wat ik wel zag, dat Amber en Jeroen aan het praten waren, terwijl iedereen hier van alles liep te zeggen.
Hij gaat aardig tekeer met zn broek naar benee... zij had alleen slipje aan dus tja voor niemand een weet maar het ziet er gewoon niet oke uit. Vooral met de wetenschap hoe out Amber was al uren lang..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:21 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze wel geneukt dan?
Ik dacht dat ie een beetje aan het droogneuken was?
Ik voel een onderonsje met de redactie in de isolatie aankomen ...
Schnell boodschappen en dergelozen doen en dan ben ik weer van den partei.
Voorlopig vindt ik het een groot woord, wat sommige hier zeggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef Disana het volgende:
[..]
'Schijn van' vind ik geen groot woord hoor. Hoe verklaar je dan al zijn bewegingen en het feit dat hij met zijn gulp open het bed uitstapt.
Amber bewoog, dit was geen aanranding.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij gaat aardig tekeer met zn broek naar benee... zij had alleen slipje aan dus tja voor niemand een weet maar het ziet er gewoon niet oke uit. Vooral met de wetenschap hoe out Amber was al uren lang..
volgens mij ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even gekeken. Amber lijkt me wakker op die wazige beelden?
Dat heb ik ook gezien, ze waren aan het praten.quote:
Ik heb het live gezien en nu meerdere keren gekeken en ze is gewoon out hoor... enige beweging van haar lichaam en hoofd wordt door jeroen veroorzaakt. Ze blijft verder precies hetzelfde liggen, kijk maar goed, en als ze wakker zou zijn en bewust aan het rijen zou zijn dan zou ze wel wat meer bewegen, vooral met dr hoofd, denk je niet? Daarbij komt dat dit echt 3 min oid gebeurd nadat hij achter haar kruipt, waar ze ook nog hetzelfde ligt als in de video.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Amber bewoog, dit was geen aanranding.
Beetje tegen elkaar aanrijen, nou en?![]()
(ze zijn zgn alles vergeten...)
De arm die ik zie is zijn eigen armquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef Danny het volgende:
Het is wel lastig te zien op die beelden hoor. Ik zie Amber's arm op een gegeven moment ook om zijn nek heen. Ik durf niet stellig te beweren dat zij slaapt en er niets van merkt. Dat zij zegt blij te zijn niet gezoend te hebben zegt niets over neuken en kan ook een hint naar jeroen zijn dat hij zijn bek moet houden erover.
Sliep ze wel dan is dat wel fout van 'm, behalve dat hij natuurlijk ook compleet van de wereld was. Maar ik kan aan de beelden zoals ze nu zijn niet afleiden dat het aanranding zou zijn iig. Ik heb zelf het idee dat ze gewoon wakker is.
in dat geval moeten ze even een dokter bellen want dan is zijn arm op drie plaatsen gebrokenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
De arm die ik zie is zijn eigen arm
jij weet op welke wijze Amber droogneukt? Top.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien en nu meerdere keren gekeken en ze is gewoon out hoor... enige beweging van haar lichaam en hoofd wordt door jeroen veroorzaakt. Ze blijft verder precies hetzelfde liggen, kijk maar goed, en als ze wakker zou zijn en bewust aan het rijen zou zijn dan zou ze wel wat meer bewegen, vooral met dr hoofd, denk je niet? Daarbij komt dat dit echt 3 min oid gebeurd nadat hij achter haar kruipt, waar ze ook nog hetzelfde ligt als in de video.
Dat was ze ook niet, want ze waren aan het praten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
in dat geval moeten ze even een dokter bellen want dan is zijn arm op drie plaatsen gebroken
[..]
jij weet op welke wijze Amber droogneukt? Top.
Ik niet en ik heb niet het idee dat ze daar helemaal out is.
Gast, kijk nog eens goed die video... het LIJKT alsof die arm van de rechterkant af komt maar het is zijn arm waar hij zn hand op zn hoofd rust wat op een moment lijkt op begin van een arm maar is ZN HANDquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef Danny het volgende:
[..]
in dat geval moeten ze even een dokter bellen want dan is zijn arm op drie plaatsen gebroken
[..]
jij weet op welke wijze Amber droogneukt? Top.
Ik niet en ik heb niet het idee dat ze daar helemaal out is.
je hoort Peter en Elinequote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat was ze ook niet, want ze waren aan het praten.
dat idee heb ik ook. storm + glas water dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dat was ze ook niet, want ze waren aan het praten.
jij ziet een verschrikkelijke verkrachting, maar wij zien het met z'n allen verkeerdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
je hoort Peter en Eline
En denk ook eens: Jeroen kapt er dus mee, stapt later uit bed en nog steeds ligt Amber precies hetzelfde...
Kijk eens heel goed voordat je reageert please
denk je of weet je?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:37 schreef isa2006 het volgende:
Ze werd denk ik wakker van jeroen en heb nee gezegt tegen hem slaap dronken ook.
en ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Danny het volgende:
[..]
jij ziet een verschrikkelijke verkrachting, maar wij zien het met z'n allen verkeerd
het werkt natuurlijk niet zo dat als je iets maar vaak en hard genoeg roept dat iedereen het dan opeens voor waarheid aanneemt.
Het lijkt mij erop dat ze wakker is. Heel misschien is ze het ook niet, maar het is onmogelijk met zekerheid te zeggen dat ze helemaal out is en dat hij weet wat hij doet als dat inderdaad zo zou zijn. Ik denk dat er niets aan de hand is. Volgens mij mag ik dat denken.
Het lijkt erop, voor zover ik dat kan zien natuurlijk, dat ze eerst slaapt en daarna wat wakker wordt. Ik vind haar wel verdacht stil liggen, wie er allemaal onder de dekens bewegen kan ik natuurlijk niet zien, maar als ik naar haar haar kijk dan blijft dat wel vaak op 1 plek liggen. En zulk lang heeft heeft ze nou ook weer niet, zodra ze haar hoofd beweegt dan moet dat plukje ook wel bewegen zou je zeggen. Ik vind het lastig, ik denk van beide wat, én half in slaap cq out en half wakker.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien en nu meerdere keren gekeken en ze is gewoon out hoor... enige beweging van haar lichaam en hoofd wordt door jeroen veroorzaakt. Ze blijft verder precies hetzelfde liggen, kijk maar goed, en als ze wakker zou zijn en bewust aan het rijen zou zijn dan zou ze wel wat meer bewegen, vooral met dr hoofd, denk je niet? Daarbij komt dat dit echt 3 min oid gebeurd nadat hij achter haar kruipt, waar ze ook nog hetzelfde ligt als in de video.
1) ja dat dacht ik ook zo te zienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef siep86 het volgende:
1) het lijkt inderdaad of haar arm om hem heen zit, maar na goed kijken is dat zijn eigen arm waar hij op ligt.
2) volgens mij is het droog neuken geweest van jeroen en is amber daar op een gegeven moment wakker van geworden waarna hij dus het bed uitliep. het korte gesprekje klonk qua toon ook niet het vriendelijk maar kon niet horen wat er werd gezegd.
is me wel tegen gevallen van Jeroen hoe hij achter Eline aanzat en ze steeds controleerde. Daarbij ook hoe hij door 'emotioneel' te doen haar weer in zijn bed probeerde te krijgen. Dat meisje is 21, laat der gewoon met rust.
Ik heb zo het idee dat Amber zich dat stukje van Jeroen bij haar in bed écht niet herinnert.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:45 schreef Tessio het volgende:
Als De Bunker over een paar weken afgelopen is liggen ze helemaal in een scheur over wat er allemaal gespeculeerd is hierover.
Dat mag al helemaal duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat Amber zich dat stukje van Jeroen bij haar in bed écht niet herinnert.
Hey, wacht, ik ben juist blij dat je de moeite hebt genomen dit filmpje op you tube te zettenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef Espabilado het volgende:
Maar ik ben er zat mee, roep allemaal na met half oog ff door video gescrolled te hebben maar dat ze VAST doodleuk ligt te (droog)neuken nadat ie net in bed is gekropen en zij beroerd en out was hele nacht en ze volgende ochtend al bang is dat ze ook maar GEZOEND heeft met iemand.
Ben doodop, zal nog eens moeite doenvooral als ik had geweten dat iedereen zo snel kop in het zand wilt steken had ik me de moeite wel bespaard
Ja sorry, ik ben dus brak en zie de meesten wel héél makkelijk roepen dat Amber doodleuk meedoet. Man als je al die kop van de zag toen Eline en Peter op dr sprongen... en hoe ze hele tijd voor pampus heeft gelegen.. naja ga er niet over door ook... zoals ik al zei; sommigen willen wel heel graag kop in zand stekenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hey, wacht, ik ben juist blij dat je de moeite hebt genomen dit filmpje op you tube te zettenEn ik heb ook niet met een half oog gekeken hoor, ik ben het zelfs deels met je eens.
Nah, nog ff een tukkie doen danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben dus brak en zie de meesten wel héél makkelijk roepen dat Amber doodleuk meedoet. Man als je al die kop van de zag toen Eline en Peter op dr sprongen... en hoe ze hele tijd voor pampus heeft gelegen.. naja ga er niet over door ook... zoals ik al zei; sommigen willen wel heel graag kop in zand steken
Dat weten we niet zeker, het kan net zo goed zijn dat ze zo slim is om haar mond hierover te houden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat Amber zich dat stukje van Jeroen bij haar in bed écht niet herinnert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |