abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:09:44 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68836978
Na een heftig feestje waar Jeroen op de grafkist ging poepen en Eline en Peter hebben gezoend en in één bed hebben geslapen, zegt Eline zich niks meer te kunnen herinneren.

Lekker makkelijk

http://www.youtube.com/watch?v=9G-Mc2aqn
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 04:52 schreef Espabilado het volgende:
Toen het feestje eindigde rond half 3 (Pim, Peter en Amber waren toen al ff out), kroop Jeroen ook al bij Amber in bed overigens, die al een aantal uurtjes out was. Daarop volgde neukbewegingen van Jeroen, zonder dat er veel leven bij Amber te bekennen was. Aanranding? Je zag later dat ie zn broek naar beneden had en een stijve had. Even later verkaste ie zelf naar een bunkerbed.
Bijbehorende filmpje:

[ Bericht 66% gewijzigd door Marrije op 09-05-2009 11:15:17 ]
pi_68836987
BIER THE BUNKER IN!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:11:05 #3
202348 Susi
Temple of Love
pi_68837007
Nabesprekingen. Heerlijk.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:11:34 #4
28033 Pek
je moet wat
pi_68837015
Dat losse haar staat Amber veel leuker
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_68837027
Nou, eindelijk de video:

Vooral vanaf 1.30 is schokkend aanzicht... later valt te zien dat z'n broek naar beneden was en hij een stijve had. Zitten beelden van Eline en Peter in bed tussendoor overigens.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:13:44 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68837055
Is er nu nog geneukt of wat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:14:23 #7
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68837068
Thanks Marrije.

Moet het dorp in voor een nieuwe Senseo.

TVP-tje dus.
pi_68837074
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Is er nu nog geneukt of wat?
Wellicht op strafbare wijze, zie boven je
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:16:24 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68837104
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:14 schreef Espabilado het volgende:

Wellicht op strafbare wijze, zie boven je
Even gekeken. Amber lijkt me wakker op die wazige beelden?
pi_68837111
Goedemorgen wat een feest van nacht elien in der blote kont van nacht naast peter.
nou dat ging goed hoor jeroen heeft wel gepist bij de kist daar na was de regie hem
ook even kwijt.
  † In Memoriam † zaterdag 9 mei 2009 @ 11:16:53 #12
137949 Disana
pi_68837114
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:11 schreef Espabilado het volgende:
Nou, eindelijk de video:

Vooral vanaf 1.30 is schokkend aanzicht... later valt te zien dat z'n broek naar beneden was en hij een stijve had. Zitten beelden van Eline en Peter in bed tussendoor overigens.
Ik zat vannacht ook te kijken en kan er ook nu niet onderuit dat het er alle schijn van heeft dat hij zich aan Amber lag op te geilen.

Bedankt voor de moeite trouwens Als ik jou was zou ik het ook even in Streamverslagen zetten.
pi_68837160
Huub riep toen jeroen zender toen schrok hij volgens mij en ging uit bed.
pi_68837161
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lijkt mij juist van niet.. als het al is dan is het halfdood. Ze ging om 12 uur al out en was hele tijd niet wakker te krijgen.. helemaal brak en out en keer dat peter en eline op dr bed gingen jumpen was ze ook alleen brak te zien en snel weer out..

En dan komt Jeroen er net 2 min bijliggen en dan ineens laat ze zich neuken door hem terwijl ze de volgende ochtend blij is te horen dat ze niet gezoend heeft?
  † In Memoriam † zaterdag 9 mei 2009 @ 11:19:24 #15
137949 Disana
pi_68837173
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef isa2006 het volgende:
Nee hij was al uit bed maar sleepte zijn zender mee. Daarom gaf Huub die waarschuwing.
pi_68837187
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:18 schreef isa2006 het volgende:
Ja dat ie uit bed ging even later wilde ik er ook nog bijnemen maar youtube is kutter dan ik dacht..
pi_68837193
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zat vannacht ook te kijken en kan er ook nu niet onderuit dat het er alle schijn van heeft dat hij zich aan Amber lag op te geilen.

Bedankt voor de moeite trouwens Als ik jou was zou ik het ook even in Streamverslagen zetten.
Zat ook te kijken, maar om dit nu te zeggen, lijkt me een beetje groot woord.
Wat ik wel zag, dat Amber en Jeroen aan het praten waren, terwijl iedereen hier van alles liep te zeggen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:21:05 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68837213
Hebben ze wel geneukt dan?
Ik dacht dat ie een beetje aan het droogneuken was?

Ik voel een onderonsje met de redactie in de isolatie aankomen ...

Schnell boodschappen en dergelozen doen en dan ben ik weer van den partei .
pi_68837214
TVp.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:21:51 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68837225
Hoi Dementor!

Tot over een uurtje of 2/3.
  † In Memoriam † zaterdag 9 mei 2009 @ 11:22:27 #21
137949 Disana
pi_68837242
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:20 schreef hondjes het volgende:

[..]

Zat ook te kijken, maar om dit nu te zeggen, lijkt me een beetje groot woord.
Wat ik wel zag, dat Amber en Jeroen aan het praten waren, terwijl iedereen hier van alles liep te zeggen.
'Schijn van' vind ik geen groot woord hoor. Hoe verklaar je dan al zijn bewegingen en het feit dat hij met zijn gulp open het bed uitstapt.
pi_68837265
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:21 schreef Copycat het volgende:
Hebben ze wel geneukt dan?
Ik dacht dat ie een beetje aan het droogneuken was?

Ik voel een onderonsje met de redactie in de isolatie aankomen ...

Schnell boodschappen en dergelozen doen en dan ben ik weer van den partei .
Hij gaat aardig tekeer met zn broek naar benee... zij had alleen slipje aan dus tja voor niemand een weet maar het ziet er gewoon niet oke uit. Vooral met de wetenschap hoe out Amber was al uren lang..
pi_68837273
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef Disana het volgende:

[..]

'Schijn van' vind ik geen groot woord hoor. Hoe verklaar je dan al zijn bewegingen en het feit dat hij met zijn gulp open het bed uitstapt.
Voorlopig vindt ik het een groot woord, wat sommige hier zeggen.
pi_68837323
Volgens mij praten ze even tegen hem .
pi_68837338
goedemorgen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:27:37 #26
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_68837365
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:23 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Hij gaat aardig tekeer met zn broek naar benee... zij had alleen slipje aan dus tja voor niemand een weet maar het ziet er gewoon niet oke uit. Vooral met de wetenschap hoe out Amber was al uren lang..
Amber bewoog, dit was geen aanranding.

Beetje tegen elkaar aanrijen, nou en?

(ze zijn zgn alles vergeten...)
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:28:28 #27
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_68837384
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

volgens mij ook

dit was echt geen aanranding, wel beetje vieze droogneukerij
pi_68837402
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:25 schreef isa2006 het volgende:
Volgens mij praten ze even tegen hem .
Dat heb ik ook gezien, ze waren aan het praten.
Voor de rest is voorlopig gissen, ik kan niet onder de dekens kijken.
En iedereen begon gelijk te beschuldigen, ik zeg alleen, , het kan, ik heb het niet gezien.
  Admin zaterdag 9 mei 2009 @ 11:29:20 #29
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68837412
Het is wel lastig te zien op die beelden hoor. Ik zie Amber's arm op een gegeven moment ook om zijn nek heen. Ik durf niet stellig te beweren dat zij slaapt en er niets van merkt. Dat zij zegt blij te zijn niet gezoend te hebben zegt niets over neuken en kan ook een hint naar jeroen zijn dat hij zijn bek moet houden erover.

Sliep ze wel dan is dat wel fout van 'm, behalve dat hij natuurlijk ook compleet van de wereld was. Maar ik kan aan de beelden zoals ze nu zijn niet afleiden dat het aanranding zou zijn iig. Ik heb zelf het idee dat ze gewoon wakker is.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68837427
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef lunareclipse het volgende:

[..]

Amber bewoog, dit was geen aanranding.

Beetje tegen elkaar aanrijen, nou en?

(ze zijn zgn alles vergeten...)
Ik heb het live gezien en nu meerdere keren gekeken en ze is gewoon out hoor... enige beweging van haar lichaam en hoofd wordt door jeroen veroorzaakt. Ze blijft verder precies hetzelfde liggen, kijk maar goed, en als ze wakker zou zijn en bewust aan het rijen zou zijn dan zou ze wel wat meer bewegen, vooral met dr hoofd, denk je niet? Daarbij komt dat dit echt 3 min oid gebeurd nadat hij achter haar kruipt, waar ze ook nog hetzelfde ligt als in de video.
pi_68837443
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:29 schreef Danny het volgende:
Het is wel lastig te zien op die beelden hoor. Ik zie Amber's arm op een gegeven moment ook om zijn nek heen. Ik durf niet stellig te beweren dat zij slaapt en er niets van merkt. Dat zij zegt blij te zijn niet gezoend te hebben zegt niets over neuken en kan ook een hint naar jeroen zijn dat hij zijn bek moet houden erover.

Sliep ze wel dan is dat wel fout van 'm, behalve dat hij natuurlijk ook compleet van de wereld was. Maar ik kan aan de beelden zoals ze nu zijn niet afleiden dat het aanranding zou zijn iig. Ik heb zelf het idee dat ze gewoon wakker is.
De arm die ik zie is zijn eigen arm
pi_68837470
Peter zijn broekje was ook naar beneden een beetje toen zij uit bed ging trok hij hem goed.
Maar ja laat ze lekker ze zijn maar een keer jong.
Ze weten zelf niet veel meer maar dat is ook wel normaal na zo veel drank.
pi_68837474
Daarbij, er waren soms helemaal geen beelden, want die stonden toen gericht op Eline en Peter.
Dus misschien hebben ze wel gezellig liggen keuvelen, of geneukt, of,,,weten wij veel
Dat weten we dus niet.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:33:01 #34
202348 Susi
Temple of Love
pi_68837488
Moet wel zeggen dat ik gisteren wel keihard heb moeten lachen om de reacties op dat tijdstip in de COS. Allemaal van / wtf-niveau, briljant
  Admin zaterdag 9 mei 2009 @ 11:33:29 #35
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68837500
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Espabilado het volgende:

[..]

De arm die ik zie is zijn eigen arm
in dat geval moeten ze even een dokter bellen want dan is zijn arm op drie plaatsen gebroken
quote:

[..]

Ik heb het live gezien en nu meerdere keren gekeken en ze is gewoon out hoor... enige beweging van haar lichaam en hoofd wordt door jeroen veroorzaakt. Ze blijft verder precies hetzelfde liggen, kijk maar goed, en als ze wakker zou zijn en bewust aan het rijen zou zijn dan zou ze wel wat meer bewegen, vooral met dr hoofd, denk je niet? Daarbij komt dat dit echt 3 min oid gebeurd nadat hij achter haar kruipt, waar ze ook nog hetzelfde ligt als in de video.
jij weet op welke wijze Amber droogneukt? Top.
Ik niet en ik heb niet het idee dat ze daar helemaal out is.
pi_68837533
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef Danny het volgende:

[..]

in dat geval moeten ze even een dokter bellen want dan is zijn arm op drie plaatsen gebroken
[..]

Dat was ze ook niet, want ze waren aan het praten.
pi_68837556
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]

Gast, kijk nog eens goed die video... het LIJKT alsof die arm van de rechterkant af komt maar het is zijn arm waar hij zn hand op zn hoofd rust wat op een moment lijkt op begin van een arm maar is ZN HAND

pi_68837585
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:34 schreef hondjes het volgende:

[..]

je hoort Peter en Eline

En denk ook eens: Jeroen kapt er dus mee, stapt later uit bed en nog steeds ligt Amber precies hetzelfde...

Kijk eens heel goed voordat je reageert please
  Admin zaterdag 9 mei 2009 @ 11:36:36 #39
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68837592
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:34 schreef hondjes het volgende:

[..]

dat idee heb ik ook. storm + glas water dus.
move along people, nothing to see here
pi_68837616
Het was iig wel een geslaagd feestje, ik heb mij kapot gelachen.
En al die speculaties............ach ik krijg meteen weer zo'n deja vu van DGK destijds.
Puntje bij paaltje (!) zal er wel weer niks ernstigs aan de hand zijn.
Naar mijn idee was Amber gewoon wakker en ze praatte volgens mij ook nog tegen Jeroen en ze had ook haar arm om zijn nek heen.
Ik vind het te gemakkelijk om het op aanranding te gooien.............OMG.....Jeroen was hardstikke dronken en
ik geloof niet eens dat hij daar nog toe in staat was.
pi_68837619
Ze werd denk ik wakker van jeroen en heb nee gezegt tegen hem slaap dronken ook.
  Admin zaterdag 9 mei 2009 @ 11:38:55 #42
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68837655
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef Espabilado het volgende:

[..]

je hoort Peter en Eline

En denk ook eens: Jeroen kapt er dus mee, stapt later uit bed en nog steeds ligt Amber precies hetzelfde...

jij ziet een verschrikkelijke verkrachting, maar wij zien het met z'n allen verkeerd
het werkt natuurlijk niet zo dat als je iets maar vaak en hard genoeg roept dat iedereen het dan opeens voor waarheid aanneemt.

Het lijkt mij erop dat ze wakker is. Heel misschien is ze het ook niet, maar het is onmogelijk met zekerheid te zeggen dat ze helemaal out is en dat hij weet wat hij doet als dat inderdaad zo zou zijn. Ik denk dat er niets aan de hand is. Volgens mij mag ik dat denken.
  Admin zaterdag 9 mei 2009 @ 11:39:42 #43
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68837681
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:37 schreef isa2006 het volgende:
Ze werd denk ik wakker van jeroen en heb nee gezegt tegen hem slaap dronken ook.
denk je of weet je?
maar ook dat zou nog kunnen. dat ze 'm op een gegeven moment wegstuurt en hij gewoon meteen gaat.

oftewel hoe dan ook storm in glas water
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:40:31 #44
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_68837695
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef Danny het volgende:

[..]

jij ziet een verschrikkelijke verkrachting, maar wij zien het met z'n allen verkeerd
het werkt natuurlijk niet zo dat als je iets maar vaak en hard genoeg roept dat iedereen het dan opeens voor waarheid aanneemt.

Het lijkt mij erop dat ze wakker is. Heel misschien is ze het ook niet, maar het is onmogelijk met zekerheid te zeggen dat ze helemaal out is en dat hij weet wat hij doet als dat inderdaad zo zou zijn. Ik denk dat er niets aan de hand is. Volgens mij mag ik dat denken.
en ik ook
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:40:56 #45
254906 siep86
take a look at yourself first
pi_68837707
het lijkt inderdaad of haar arm om hem heen zit, maar na goed kijken is dat zijn eigen arm waar hij op ligt.

volgens mij is het droog neuken geweest van jeroenen is amber daar op een gegeven moment wakker van geworden waarna hij dus het bed uitliep. het korte gesprekje klonk qua toon ook niet het vriendelijk maar kon niet horen wat er werd gezegd.

is me wel tegen gevallen van Jeroen hoe hij achter Eline aanzat en ze steeds controleerde. Daarbij ook hoe hij door 'emotioneel' te doen haar weer in zijn bed probeerde te krijgen. Dat meisje is 21, laat der gewoon met rust.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:42:37 #46
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68837744
quote:

[..]

Het lijkt erop, voor zover ik dat kan zien natuurlijk, dat ze eerst slaapt en daarna wat wakker wordt. Ik vind haar wel verdacht stil liggen, wie er allemaal onder de dekens bewegen kan ik natuurlijk niet zien, maar als ik naar haar haar kijk dan blijft dat wel vaak op 1 plek liggen. En zulk lang heeft heeft ze nou ook weer niet, zodra ze haar hoofd beweegt dan moet dat plukje ook wel bewegen zou je zeggen. Ik vind het lastig, ik denk van beide wat, én half in slaap cq out en half wakker.
pi_68837755
En zo worden dus de praatjes de wereld in geholpen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:44:00 #48
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68837776
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef siep86 het volgende:
1) het lijkt inderdaad of haar arm om hem heen zit, maar na goed kijken is dat zijn eigen arm waar hij op ligt.

2) volgens mij is het droog neuken geweest van jeroen en is amber daar op een gegeven moment wakker van geworden waarna hij dus het bed uitliep. het korte gesprekje klonk qua toon ook niet het vriendelijk maar kon niet horen wat er werd gezegd.

is me wel tegen gevallen van Jeroen hoe hij achter Eline aanzat en ze steeds controleerde. Daarbij ook hoe hij door 'emotioneel' te doen haar weer in zijn bed probeerde te krijgen. Dat meisje is 21, laat der gewoon met rust.
1) ja dat dacht ik ook zo te zien
2)zo zie ik het ook wel inderdaad
pi_68837801
Als De Bunker over een paar weken afgelopen is liggen ze helemaal in een scheur over wat er allemaal gespeculeerd is hierover.
pi_68837828
Nee danny, en ik wil ook niet zover gaan als hem als een verkrachter aanwijze daar ie nogal dronken was. Maar jij lag te pitten toen dit gebeurde en ten 1e ben ik niet de enige die het denkt, ten 2e als je Ambers toestand van de hele nacht wist denk je al anders en ten 3e wie neuk jij dat er zo dood bij ligt als die wakker en bewust meedoet en ook totaal niet reageert als je in bed komt, begint, en er weer uit gaat... gewoon zelfde positie blijven liggen... denk na zeg

Oh en omdat je bijziend bent:

Lijkt arm van amber

Is duidelijk zn eigen arm

Maar ik ben er zat mee, roep allemaal na met half oog ff door video gescrolled te hebben maar dat ze VAST doodleuk ligt te (droog)neuken nadat ie net in bed is gekropen en zij beroerd en out was hele nacht en ze volgende ochtend al bang is dat ze ook maar GEZOEND heeft met iemand.

Ben doodop, zal nog eens moeite doen vooral als ik had geweten dat iedereen zo snel kop in het zand wilt steken had ik me de moeite wel bespaard
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:47:29 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68837829
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:45 schreef Tessio het volgende:
Als De Bunker over een paar weken afgelopen is liggen ze helemaal in een scheur over wat er allemaal gespeculeerd is hierover.
Ik heb zo het idee dat Amber zich dat stukje van Jeroen bij haar in bed écht niet herinnert.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:48:36 #52
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_68837847
Jeroen: "Amber, ik groei steeds meer naar je toe"
pi_68837865
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat Amber zich dat stukje van Jeroen bij haar in bed écht niet herinnert.
Dat mag al helemaal duidelijk zijn.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:50:16 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68837874
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef Espabilado het volgende:

Maar ik ben er zat mee, roep allemaal na met half oog ff door video gescrolled te hebben maar dat ze VAST doodleuk ligt te (droog)neuken nadat ie net in bed is gekropen en zij beroerd en out was hele nacht en ze volgende ochtend al bang is dat ze ook maar GEZOEND heeft met iemand.

Ben doodop, zal nog eens moeite doen vooral als ik had geweten dat iedereen zo snel kop in het zand wilt steken had ik me de moeite wel bespaard
Hey, wacht, ik ben juist blij dat je de moeite hebt genomen dit filmpje op you tube te zetten En ik heb ook niet met een half oog gekeken hoor, ik ben het zelfs deels met je eens.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:50:44 #55
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68837882
Oei, ze worden wat kribbig aan tafel.
pi_68837907
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hey, wacht, ik ben juist blij dat je de moeite hebt genomen dit filmpje op you tube te zetten En ik heb ook niet met een half oog gekeken hoor, ik ben het zelfs deels met je eens.
Ja sorry, ik ben dus brak en zie de meesten wel héél makkelijk roepen dat Amber doodleuk meedoet. Man als je al die kop van de zag toen Eline en Peter op dr sprongen... en hoe ze hele tijd voor pampus heeft gelegen.. naja ga er niet over door ook... zoals ik al zei; sommigen willen wel heel graag kop in zand steken
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:54:05 #57
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_68837937
goedenmiddag, en ja hoor of de duvel er mee speelt ik schakel in en jeroen weer met zijn Ik ben wel eerlijk.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:54:19 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68837942
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:52 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ja sorry, ik ben dus brak en zie de meesten wel héél makkelijk roepen dat Amber doodleuk meedoet. Man als je al die kop van de zag toen Eline en Peter op dr sprongen... en hoe ze hele tijd voor pampus heeft gelegen.. naja ga er niet over door ook... zoals ik al zei; sommigen willen wel heel graag kop in zand steken
Nah, nog ff een tukkie doen dan

Zo, Marielin wordt pissig omdat Jeroen met een hand op tafel slaat.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:55:24 #59
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_68837969
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_68837970
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat weten we niet zeker, het kan net zo goed zijn dat ze zo slim is om haar mond hierover te houden.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:56:09 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68837982
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Tessio het volgende:

[..]

Dat weten we niet zeker, het kan net zo goed zijn dat ze zo slim is om haar mond hierover te houden.
En daarom zeg ik dus dat ik het idee heb dat. . . Dat is dus zoals ik erover denk. Ik zeg niet dat het zo is.
pi_68837993
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:55 schreef Tessio het volgende:

[..]

Kan je aan gedrag toch ook wel aflezen. Ze is zich van niks bewust... Jeroen volgens mij ook niet overigens.
  Moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 11:58:23 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_68838028
Wat een eerlijke gast is het toch
pi_68838032
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:52 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Denk dat amber het echt niet leuk vond maar was gewoon te dronken
om hem weg te sturen toen die ander in bed sprongen zij ze al nee dat kon je toen
zien aan haar staartje .
pi_68838053
mocht amber naar huis gaan vanavond denk ik niet dat ze blij word van dat filmpje wat er ook gebeurt is ..
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:59:54 #66
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_68838059
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:56 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Kan je aan gedrag toch ook wel aflezen. Ze is zich van niks bewust... Jeroen volgens mij ook niet overigens.
Ik zie Amber helemaal in zichzelf gekeerd. Komen nu de flashbacks van gisteren??

Niet zeggen dat ze zich iets herinneren betekent niet DAT ze zich niets herinneren
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:00:26 #67
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_68838068
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
hij is toch wel de eerlijkste he bbbrrrrrrrrrrrrrrrr griezel is het elke keer hoor ik maar ik ben wel eerlijk, zulke gasten hebben het achter hun ellebogen als je het maar vaak genoeg zegt
pi_68838084
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:58 schreef isa2006 het volgende:

[..]

Denk dat amber het echt niet leuk vond maar was gewoon te dronken
om hem weg te sturen toen die ander in bed sprongen zij ze al nee dat kon je toen
zien aan haar staartje .
Ze was helemaal brak, alcohol niet goed gevallen, vroeg naar bed en voor pampus liggen terwijl iedereen ligt te zingen, muziek hard aan etc... maar zo van de wereld dat ze er doorheen slaapt... en dan komt Jeroen zeker ff net achter dr kruipen en dan wil ze meteen met m rijen zeker, zonder zelf te bewegen vooraf, tijdens of achteraf... dat vinden sommigen hier een logischere conclusie
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:02:19 #69
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68838108
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:59 schreef lunareclipse het volgende:

[..]

Ik zie Amber helemaal in zichzelf gekeerd. Komen nu de flashbacks van gisteren??

Niet zeggen dat ze zich iets herinneren betekent niet DAT ze zich niets herinneren
Wat óók nog kan, dat ze op het moment dat ze het zei de waarheid sprak, maar dat de herinneringen nu pas komen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:03:02 #70
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_68838126
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

Wat óók nog kan, dat ze op het moment dat ze het zei de waarheid sprak, maar dat de herinneringen nu pas komen.
Yep
pi_68838146
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:56 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ik heb ook vannacht gekeken en ik heb het ook gezien, maarre er ligt altijd nog een deken over heen.
En dat daar de bekende aanrijbewegingen te zien waren dat mag duidelijk zijn.
Maar ik kan mij echt niet voorstellen dat Jeroen ook maar in staat was om een wip te maken.
Hij was zo lam, dat gaat hem niet worden.
En ik heb geen flauw idee of Amber en Jeroen zich ook maar iets herinneren van afgelopen nacht.
Misschien wel, misschien niet...............
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:05:08 #72
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68838156
Ik heb behoefte aan exit interviewtjes.
pi_68838176
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:01 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ze was helemaal brak, alcohol niet goed gevallen, vroeg naar bed en voor pampus liggen terwijl iedereen ligt te zingen, muziek hard aan etc... maar zo van de wereld dat ze er doorheen slaapt... en dan komt Jeroen zeker ff net achter dr kruipen en dan wil ze meteen met m rijen zeker, zonder zelf te bewegen vooraf, tijdens of achteraf... dat vinden sommigen hier een logischere conclusie
Oh nee ze zou dat nooit doen was ze ook niet in staat ook.
jeroen was denk ik aan het fappen tegen haar aan maar kon volgens mij
ook niets waren zo van de wereld.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:05:55 #74
254393 K_L
kayleight
pi_68838179
Alcohol doet Jeroen geen goed. Hij wordt dan te opdringerig ... wat ik wel jammer vind want vond hem leuk irritant het spel spelen.
Denk ook niet dat Amber blij wordt van dit filmpje wanneer ze het ziet.
pi_68838186
tijd voor een vlekkentest als er wat gebeurt is waar zit het dan op of in
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:07:58 #76
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68838220
En wat mij betreft komt die portable dvd speler die ze gebruikten om de aanslag op Koninginnedag te laten zien, ook in de isoleer. Dat ding erin, Amber erin, filmpje af laten spelen en een interviewtje met Amber daarna graag.

Of moet dat een poll worden?
pi_68838225
Nu ben ik trouwens VOOR fanmail!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:08:08 #78
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68838226
Het is wel weer helemaal back 2 basic / BB1. Bewegende dekens met nightvision.

Jeroen is helemaal de weg kwijt, ook gezien dat ie gaat/wil poepen op de doodskist. Maar ik heb het fragment ook gezien en kan er dus niet uit opmaken of ze in coma ligt. Denk eerder dat de vriendin van Jeroen dit niet zo leuk vindt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68838230
Of er penetratie is geweest kan ik natuurlijk ook niet stellen.. wel dat het vrij duidelijk is dat ie minstens tegen dr aan heeft gebonkt en het ook te zien is even dat ie een erectie heeft... hij kreeg m dus nog wel omhoog
pi_68838236
vlekkentest denk dat hij op gedroogt is haaaaaaaaaaaaa
pi_68838246
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien is Amber ook niet helemaal eerlijk nu en houdt ze zich nu van de stomme.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:09:50 #82
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68838260
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:08 schreef logicc123 het volgende:
Nu ben ik trouwens VOOR fanmail!
ja en fanfilmpjes
pi_68838281
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja en fanfilmpjes
waarom niet, de streamers bepalen toch
pi_68838299
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:07 schreef Marrije het volgende:
En wat mij betreft komt die portable dvd speler die ze gebruikten om de aanslag op Koninginnedag te laten zien, ook in de isoleer. Dat ding erin, Amber erin, filmpje af laten spelen en een interviewtje met Amber daarna graag.

Of moet dat een poll worden?
het zou ws wel de boel op zn kop zetten daar

Maar goed, of er penetratie was of niet kan ik dus niet zeggen maar als je alles logisch bekijkt, alles op een rij zet, de context... haar staat van doen etc, de beelden goed bekijkt kan ik wel met 99.9999999% zekerheid zeggen dat zij niet ingestemd heeft of bewust heeft toegelaten.

Dus vind ik dat je het iig serieus moet nemen.

In het ergste geval is er over 9 maanden een Jeroen Junior
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:11:55 #85
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68838311
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:08 schreef Espabilado het volgende:
Of er penetratie is geweest kan ik natuurlijk ook niet stellen.. wel dat het vrij duidelijk is dat ie minstens tegen dr aan heeft gebonkt en het ook te zien is even dat ie een erectie heeft... hij kreeg m dus nog wel omhoog
Dat lukt meestal ook wel, klaarkomen duurt alleen uren
pi_68838332
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:08 schreef Espabilado het volgende:
Ja maar dat is bijna bij elke man ongeacht of hij dronken is of niet, maar om er dan ook nog daadwerkelijk iets te mee kunnen doen is weer een heel ander verhaal.
En als hij alleen maar tegen haar aan heb liggen rijen, hardstikke lam, waar gaat het dan nog over?
Ik heb mensen wel ergere dingen zien doen als ze dronken zijn.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:13:52 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68838354
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:11 schreef Espabilado het volgende:

[..]

In het ergste geval is er over 9 maanden een Jeroen Junior
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:15:40 #88
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68838382
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:12 schreef Tessio het volgende:

[..]

Ja maar dat is bijna bij elke man ongeacht of hij dronken is of niet, maar om er dan ook nog daadwerkelijk iets te mee kunnen doen is weer een heel ander verhaal.
En als hij alleen maar tegen haar aan heb liggen rijen, hardstikke lam, waar gaat het dan nog over?
Ja, idd. Ik zie geen verkrachting enzo, Het is gewoon met je dronken kop samen domme dingen doen, heb ik vroeger ook wel gedaan, dat je niet eens meer weet wie en wat je hebt gepakt.

En gelukkig is dit Nederland, in The Real World 16 jaar terug werd een neger om minder het huis uit getrapt.
pi_68838388
Ze zijn nu weer samen aan het fietsen, hoe gezellig.
pi_68838389
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:12 schreef Tessio het volgende:

[..]

En als hij alleen maar tegen aan haar heb liggen rijen, hardstikke lam, waar gaat het dan nog over?
Sure, en ik wil m ook absoluut niet de cel in hebben of whatever. Dit is echter COS en het is toch wel de meest verregaande gebeurtenis in de bunker imo. En als zij out is en dit heeft ondergaan, of het nou droogneuken was of niet, dan heeft zij toch wel schade opgelopen. Hangt dan af hoe erg zij er mee zit, misschien lacht ze er wel om, misschien juist niet.

Naja ik vond het iig wel aandacht verdienen en enige waar ik beetje chago van ben is mensen die roepen dat ze gewoon wakkertjes is en gewoon ff wil rijen... want dat strookt totaal niet met de situatie,de beelden etc.

Plus ik ben sowieso chago en moet slapen naja moest... heeft nu geen zin meer
pi_68838411
Hij had nooit in dat bed mogen duiken vind ook wel een taak van regie
om dat meisje te beschermen .
Ze waren zo dronken dat ze niet weten wat gedaan hebben .
pi_68838413
Hij is weer fijn al de speculatie's, haha, ach de hele zooi was straalbezopen en zover ik kan zien heeft niemand er een probleem mee.

Hoe zit het met deze fietsopdracht? Wat is de bedoeling precies?
pi_68838419
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:28 schreef hondjes het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezien, ze waren aan het praten.
Voor de rest is voorlopig gissen, ik kan niet onder de dekens kijken.
En iedereen begon gelijk te beschuldigen, ik zeg alleen, , het kan, ik heb het niet gezien.
Ik beschuldig jeroen niet van aanranding dat gaat te ver maar zat er vannacht ook naar te kijken vond het niet normaal wat hij deed bij amber. Jeroen is gewoon heel raar bezig als hij dronken is. En hij was jaloers op peter en eline. Voor mij is het gewoon een eng ventje als hij drank op heeft.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:17:51 #94
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_68838425
maak er maar een poll van, filmpje erin en dan kijken wat ze erover te zeggen heeft.
pi_68838434
Jeroen en Amber zijn een stuk fitter dan Eline.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:18:39 #96
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_68838441
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:17 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Ik beschuldig jeroen niet van aanranding dat gaat te ver maar zat er vannacht ook naar te kijken vond het niet normaal wat hij deed bij amber. Jeroen is gewoon heel raar bezig als hij dronken is. En hij was jaloers op peter en eline. Voor mij is het gewoon een eng ventje als hij drank op heeft.
ook als hij geen drank op heeft is het een eng ventje hoor
pi_68838442
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tja met zn eigen vriendin lukt het niet...
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:19:45 #98
202348 Susi
Temple of Love
pi_68838463
Hopelijk komt Amber morgen gezellig meecossen
pi_68838468
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef Espabilado het volgende:

[..]

je hoort Peter en Eline

Ik vind dat je gelijk hebt dat amber helemaal out was. Maarja laat maar iedereen kijkt het anders.
pi_68838472
filmpje aan jeroen laten zien en kijken hoe eerlijk hij dan is erna of hij verteld wat hij gezien heeft aan de rest
pi_68838486
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:18 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Tja met zn eigen vriendin lukt het niet...
En toch en toch, hij blijft mijn favoriet!
Wat een zooitje daar overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')