Dat dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:08 schreef Kopbal het volgende:
Je had in je jeugd eens aan sport moeten doen en melk moeten drinken. Mén, je hebt de botten van een dementerend wijf van 80.
quote:
10 BILLION DOLLARS. AT LEAST.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:13 schreef Shades het volgende:
ik had em gewoon nog een aantal keer snel open en dicht gedaan..![]()
Maar OT, je hebt toch wel contact opgenomen met het desbetreffende busbedrijf en ze een flinke claim aan de broek gehangen??
Hier valt geld uit te halen joh
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:08 schreef Kopbal het volgende:
Je had in je jeugd eens aan sport moeten doen en melk moeten drinken. Mén, je hebt de botten van een dementerend wijf van 80.
officieel is de voordeur de ingang en de achterdeur de uitgang.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:17 schreef letterdief het volgende:
Ten derde natuurlijk ga ik daar achteraan
Alleen als je ademhaalt, dus valt wel mee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:17 schreef Desunoto het volgende:
Gebroken ribben lijkt me zo verschrikkelijk pijnlijk.![]()
![]()
Sterkte TS.
Wat nou als er 2 kinderwagens het pad naar de achterdeur blokkeren of zo. Dan zijn sommige chauffeurs aardig genoeg om voor het gemak de voordeur open te gooien.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:19 schreef liesjeleerdelotjepijpen het volgende:
[..]
officieel is de voordeur de ingang en de achterdeur de uitgang.
Dan heb je er toch 24 uur per dag last van.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Alleen als je ademhaalt, dus valt wel mee.
Ja lijkt me wel dat ze dat doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat nou als er 2 kinderwagens het pad naar de achterdeur blokkeren of zo. Dan zijn sommige chauffeurs aardig genoeg om voor het gemak de voordeur open te gooien.
ook 24 keer per minuut gezien een gemiddeld mens 12 keer ademhaalt in 1 minuutquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan heb je er toch 24 uur per dag last van.
De bus was tot de nok vol (bewijze van spreken) dus de buschauffeur deed ook de voordeur open, ook al hoefde er niemand in. Anders duurde het een eeuwigheid voor iedereen eruit zou zijn. Hij had zelf gezegd dat we voor mochten uitstappenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:19 schreef liesjeleerdelotjepijpen het volgende:
[..]
officieel is de voordeur de ingang en de achterdeur de uitgang.
ja 155 euro eigen risico, röntgenfoto's maken in het ziekenhuis etc.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef Deetch het volgende:
Heb je de buschauffeur al aangeklaagd wegens het toebrengen van lichamelijk letsel? Als je kosten moet maken ivm dit ongeluk moet hij dat nl. betalen.
Ik zou het proberen bij zijn werkgever.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef Deetch het volgende:
Heb je de buschauffeur al aangeklaagd wegens het toebrengen van lichamelijk letsel? Als je kosten moet maken ivm dit ongeluk moet hij dat nl. betalen.
klagen over het ziekenhuis? het ziekenhuis heeft precies gedaan wat er gedaan moet worden bij een ribfractuur!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:17 schreef liesjeleerdelotjepijpen het volgende:
zou niet klagen over het openbaar vervoer, die klacht is onterecht gezien dit een ongelukje was.
Ik zou wel klagen over het ziekenhuis.
Hoe gaat dat trouwens in zijn werk?
Zijn de ribben trouwens wel gezet? En moet je niet veel liggen in natuurlijke positie om te helen?
En als je nu achter je pc zit, schuiven die botten dan niet langs elkaar?
Het ziekenhuis heeft haar geen goede pijnstillers gegeven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
klagen over het ziekenhuis? het ziekenhuis heeft precies gedaan wat er gedaan moet worden bij een ribfractuur!
Zolang er geen pneumothorax is opgetreden lekker weer naar huis gaan met pijnstilling en veel rust houden.
Misschien geven ze geen zwaardere pijnstiller omdat je lichaam signalen afgeeft wat onnatuurlijke houdingen zijn. Maar het is wel vaak zo dat je bijv door een stijve nek of rugklachten etc andere houdingen aan gaat nemen om de pijn te vermijden en die nieuwe houdingen zorgen weer voor andere complicaties.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef letterdief het volgende:
Ribben kun je niet zetten, zeiden ze. Het is een kwestie van niet sporten (heel harde snif) en rechtop zitten of plat liggen. Op dit moment zit ik liever dan ik lig, omdat ze richting rug gebroken zijn. En heel hard hopen dat ik niet hoef te niezen, te hoesten of te gapen. Rustig ademen en een paar keer per dag heel diep inademen, dan moet het goed komen.
Inmiddels heb ik wel een mooi regenboogpatroon daar lopen.
Gemiste werkdagen, vertraging studie, vakatie die niet meer door kan gaan, huishoudelijk werk en klussen in- en rondom het huis dat je niet meer kunt verrichten wat je anders zelf zou doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:25 schreef liesjeleerdelotjepijpen het volgende:
[..]
ja 155 euro eigen risico, röntgenfoto's maken in het ziekenhuis etc.
Of in ieder geval alle kosten die onder het eigen risico vallen wat door toe doen van dit ongeluk ontstaan is.
oh sorry, jij zit natuurlijk met haar casus voor je neus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het ziekenhuis heeft haar geen goede pijnstillers gegeven.
je hebt al ziektekosten gemaakt dus, prednisolonkuurtje gehad of gebruik je astma medicatie? dat kan je botten wat broos maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef letterdief het volgende:
Mijn eigen risico zat er al eind januari doorheen, dus dat is het punt niet. Ik hoef er niks voor te betalen.
Maar ik ben wel bezig met een brief te typen naar het desbetreffende bedrijf hierover. Op z'n minst maak je dan je excuses namelijk. Fouten kunnen, maar geef ze wel toe.
Heb je nog zo een mietje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Remake het volgende:
Alle mensen hier die ''"Gebroken door busdeur, oud wijf!
"" posten mogen er zelf maar is tussen komen
![]()
Als je eens achter je pc vandaan komt, en een goeie stadsbus pakt kom je er vanzelf wel achter.
* mocht je in een boeren gehucht wonen met van die grafbussen zonder power heb ik niks gezegt *
Waarom zou ik daar tussen moeten komen. Ik zorg er altijd voor dat ik er niet tussen komquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Remake het volgende:
![]()
Als je eens achter je pc vandaan komt, en een goeie stadsbus pakt kom je er vanzelf wel achter.
* mocht je in een boeren gehucht wonen met van die grafbussen zonder power heb ik niks gezegt *
zo verbaas ik me ook wel eens dat die deuren van oude metro's in de stad keihard dichtslaan..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Remake het volgende:
![]()
liever gebroken als gekneusdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:17 schreef Desunoto het volgende:
Gebroken ribben lijkt me zo verschrikkelijk pijnlijk.![]()
![]()
Sterkte TS.
fyi, kinderen zijn flexibeler dan volwassenen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Heb je nog zo een mietje.![]()
Ik heb ooit als kind goed klem gezeten tussen busdeuren en niks opgelopen, en dan kunnen twee 'volwassenen' het niet hebben.
In jouw tijd moest je de deur nog zelf dicht doen zekerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Heb je nog zo een mietje.![]()
Ik heb ooit als kind goed klem gezeten tussen busdeuren en niks opgelopen, en dan kunnen twee 'volwassenen' het niet hebben.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:35 schreef Remake het volgende:
[..]
In jouw tijd moest je de deur nog zelf dicht doen zeker
Neem een advocaatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef letterdief het volgende:
Mijn eigen risico zat er al eind januari doorheen, dus dat is het punt niet. Ik hoef er niks voor te betalen.
Maar ik ben wel bezig met een brief te typen naar het desbetreffende bedrijf hierover. Op z'n minst maak je dan je excuses namelijk. Fouten kunnen, maar geef ze wel toe. Gelukkig heb ik maar een college gemist die oersaai was, maar het gaat om het idee
ah tenger gebouwd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef letterdief het volgende:
Maar ik ben wel bezig met een brief te typen naar het desbetreffende bedrijf hierover. Op z'n minst maak je dan je excuses namelijk. Fouten kunnen, maar geef ze wel toe. Gelukkig heb ik maar een college gemist die oersaai was, maar het gaat om het idee
Ze willen geen zwaardere pijnstillers geven omdat ze denken dat TS daar te weinig spek voor op de botten heeft. En idd andere medicatie waar het niet verstandig bij is
Idd wat een treurig figuur/uberkneus/faalbeer ben je als een bus je ribben breektquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:08 schreef Kopbal het volgende:
Mwa... de eigenrisico is naar een auto-ongeluk gegaan (iemand kende het principe van rood licht niet en schepte me van het zebrapad af terwijl ik groen had).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef liesjeleerdelotjepijpen het volgende:
[..]
je hebt al ziektekosten gemaakt dus, prednisolonkuurtje gehad of gebruik je astma medicatie? dat kan je botten wat broos maken.
Maar botten kunnen ook vrij snel breken bij zo deur die met behoorlijke snelheid dicht kan zwiepen.
Die kracht valt ook niet te onderschatten waar zo pneumatische deur mee dicht dendert.
Je hebt wel veel pech zegquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef letterdief het volgende:
[..]
Mwa... de eigenrisico is naar een auto-ongeluk gegaan (iemand kende het principe van rood licht niet en schepte me van het zebrapad af terwijl ik groen had).
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Idd wat een treurig figuur/uberkneus/faalbeer ben je als een bus je ribben breekt
Die slappe kutdeurtjes
TS faalt in het leven
heb je wel bij je zorgverzekering aangegeven dat het vanwege een ongeval buiten jouw schuld om was, want als ze meer dan alleen het bedrag aan eigen risico hebben moeten vergoeden zullen ze het, lijkt mij graag gaan verhalen op de ander.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef letterdief het volgende:
[..]
Mwa... de eigenrisico is naar een auto-ongeluk gegaan (iemand kende het principe van rood licht niet en schepte me van het zebrapad af terwijl ik groen had).
Wat ben jij een randdebiel zeg.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:38 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Idd wat een treurig figuur/uberkneus/faalbeer ben je als een bus je ribben breekt
Die slappe kutdeurtjes
TS faalt in het leven
Jouw naam!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:51 schreef liesjeleerdelotjepijpen het volgende:
[..]
Wat ben jij een randdebiel zeg.
Ik zeg altijd maar zo, wacht maar tot je er een in je oog krijgt!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:56 schreef Lastpost het volgende:
Aanklagen die hap!
En die mensen die denken dat een bus deur per definitie geen schade kan aanrichten ...!
Haha idd volgende keer moet je sneller uitstappenquote:
Nee, daar krijg je een hartaanval of hersenbloeding van rond je zestigste.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:35 schreef Droomert het volgende:
Daarom hebben we vet mensen, eet eens een hamburger ofzo.
en waarom zou een bus dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:40 schreef Kriegel het volgende:
Een bus kàn helemaal geen ribben breken!!@@!1!!!!!3!#$heinz
Hij maakt een woordgrapje slappe.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:48 schreef Djarum het volgende:
[..]
en waarom zou een bus dat niet kunnen?![]()
leg een ribbetje op de grond, laat een bus eroverheen rijden en wedden dat het ribbetje is gebroken?
Ben ik blij dat ik vaker een lekkere hamburger neem.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:35 schreef Droomert het volgende:
Daarom hebben we vet mensen, eet eens een hamburger ofzo.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:33 schreef letterdief het volgende:
Een foto zonder mijn tieten erop lukt niet
quote:en ik wil niet mijn tieten op internet zetten
joh echt?.. shit, dat ik daar ben ingetraptquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |