Ja dat weten we.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik in bijna elke partij hetzelfde zie.
Dat wilde ik nu ook weer schrijven maar ik dacht dan zeg ik weer precies hetzelfde maar het is nu wel inconsequent.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:17 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Tja, toen ik laatst zoiets tegen hem zei, vond ie zichzelf consequent, kan ik hem geen ongelijk in geven.
Precies. Dat is vrijwel altijd zo met Federer, Nadal, Murray en Djokoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Te saai echt. Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat Federer gewoon uitserveert.
Het lijkt me gek als ik iets wat ik in een soortgelijke situatie al een keer heb gezegd achterwege laat als ik het opnieuw zie.quote:
Mwah, dat is helemaal niet erg hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het lijkt me gek als ik iets wat ik in een soortgelijke situatie al een keer heb gezegd achterwege laat als ik het opnieuw zie.
Nee, vast niet, maar ik denk niet dat ik mijn posts ga afstemmen op wat jij wilt dat ik wel en niet schrijf.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, dat is helemaal niet erg hoor.
Nee, dat moet je ook vooral niet doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, vast niet, maar ik denk niet dat ik mijn posts ga afstemmen op wat jij wilt dat ik wel en niet schrijf.
6-4 of 7-5 Murray. Iets meer kans op 6-4.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
Ambro, wat wordt de 2e set tussen Murray en Bolelli?
Bah.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
6-4 of 7-5 Murray. Iets meer kans op 6-4.
24 mei....quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
De hoeveelste begint RG eigenlijk ? 1 Juni ?!?
Er staan zoveel dingen in deze zin die niet kloppen. Dat is een knappe prestatie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:51 schreef suus21 het volgende:
denk dat Blake een goede kans maakt tegen Fed al is het op gravel, als Blake goed speelt is hij op elke ondergrond gevaarlijk...en ik verwacht nu ook een keer iets op RG van Blake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |