1 gamepje..wat voorspelbaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
WTF, 2 DF in één game van Fed, even wachten op de rebreak.
Robin gooit hem vanwege zijn reputatie nog een strohalmpje toe.....maar nu is het toch echt afgelopen met Fedje!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
En dar komen de afzwaaiers weer bij Federer.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
En dar komen de afzwaaiers weer bij Federer.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:02 schreef sven2345 het volgende:
wat een matige federer weer....Nadal hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken
quote:
6-4 all over it.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:02 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Robin gooit hem vanwege zijn reputatie nog een strohalmpje toe.....maar nu is het toch echt afgelopen met Fedje!
Vamos Robin
Ja, ik snap niet dat ik altijd weer naar die wedstrijden uitkijk Het is elke keer weer een teleurstelling, vooral wat spanning betreft. Nja, dan maar wachten op de finale.quote:
Voor Federer wordt het wat lastig ja. Maar goed ik hou het bij 7-5 of 7-6 Federer, 7-5 nog iets meer kans.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:08 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
In de 2e set voor Robin neem ik aan!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet dat ik altijd weer naar die wedstrijden uitkijk Het is elke keer weer een teleurstelling, vooral wat spanning betreft. Nja, dan maar wachten op de finale.
Die backhand van Federer vind ik echt een zwaktebod.
Vind jij het een sterke slag dan? Ik vind het een beetje een prikballetje in vergelijking met die van veel andere spelers.quote:
Het gaat mij er meer om dat ik je elke partij elke keer precies hetzelfde zie zeggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind jij het een sterke slag dan? Ik vind het een beetje een prikballetje in vergelijking met die van veel andere spelers.
Maar compliment voor je smileygebruik.![]()
Nou ja, dan had 'ie die tie-break wel gewonnen, die simpele bal op 9-9 had nooit in het net gemogen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:16 schreef kevin_ het volgende:
Bolelli speelt echt de wedstrijd van zijn leven.
Tja, toen ik laatst zoiets tegen hem zei, vond ie zichzelf consequent, kan ik hem geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat ik je elke partij elke keer precies hetzelfde zie zeggen.
Dat komt doordat ik in bijna elke partij hetzelfde zie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat ik je elke partij elke keer precies hetzelfde zie zeggen.
Te saai echtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor Federer wordt het wat lastig ja. Maar goed ik hou het bij 7-5 of 7-6 Federer, 7-5 nog iets meer kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |