Hoi.quote:
Als het om sport gaat is er in Spanje altijd wel een potje met geld te vinden. Komt denk ik om het samenhorigheidsgevoel te versterken. Het is nogal een versplinterd landje.quote:
Tenzij die bal zo groot is dat je tegenstander niet ziet dat je er achteraan loopt naar het net.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:36 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Als het om sport gaat is er in Spanje altijd wel een potje met geld te vinden. Komt denk ik om het samenhorigheidsgevoel te versterken. Het is nogal een versplinterd landje.
Grotere langzamere ballen beter voor S&VIk dacht hoe sneller hoe beter voor S&V.
Mijn bek viel ook al open jaquote:
Zag het jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
En na 16 gespeelde punten waarvan 4 BP's tegen wint Verdasco de eerste game tegen Ferrero.
vorige week nog toernooi gewonnen....en dan hier er meteen uit....quote:
Dat is bij niet-toppers eerder regel dan uitzondering. Daarnaast 4-1 voor Melzer in de H2H (die 1 is een opgave) en Montanes heeft sowieso een dramatisch record tegen lefties.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
vorige week nog toernooi gewonnen....en dan hier er meteen uit.
Ja, 1 breakpoint nog voor een dubbele break.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:26 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Soderling gaat pas pieken in de 2e setna de wedstrijd!
Hij gaat nu wat beter mee, al zal Federer wel zijn game kiezen om te breken. 2-2 de stand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |