Dankuquote:Op maandag 8 mei 2009 23:20 schreef raaavi het volgende:
goed topic
Ofzo is met een z, je caps lock zit vast, en je hebt de shift ingedrukt toen je de U van dankU typte dat is geen correct nederlands.quote:Op maandag 8 mei 2009 23:22 schreef raaavi het volgende:
[..]
Slotje
en jij gaan slapen ofso
EN NOOIT MEER HIER POSTEN
DANku
Te laat voor dit soort shit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ofzo is met een z, je caps lock zit vast, en je hebt de shift ingedrukt toen je de U van dankU typte dat is geen correct nederlands.
En net was je nog zo positief
Jordy van Loon mag dood.quote:
Half 12 kinderbedtijd inderdaadquote:
bert is een steen natuurlijkquote:Op maandag 8 mei 2009 23:32 schreef Kasirga het volgende:
Waarom rijdt bert geen auto?
Dat is erg inventief van jouquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jordy van Loon mag dood.
let op de nuance mag hè niet moet.
Precies.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bert is een steen natuurlijkeen steeen
Zonder ding hé, das het hele punt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:37 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Maar leg eens uit hoe je het leven vergelijkt met een schroef; ik ben wel benieuwd hoe je dat bedoelt.
Ding??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
schroef zonder ding.
dat is de waarheid als een koe.
En met ding bedoel ik dus kruis of plat of imbus maar dan dus zonder ding.
Nee de kop is glad je kunt hem dus nooit ergens indraaien! Dat is ook de essentie van het leven je kunt het nooit ergens indraaien en als het er eenmaal inzit haal het er dan maar eens uit. En toch valt het uit de bus!quote:Op maandag 8 mei 2009 23:40 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ding??
Je bedoelt een schroeven draaier ofzo?
wromquote:Op maandag 8 mei 2009 23:44 schreef laurensschu het volgende:
Pas dat plaatje aan joh geak!
Ik had ook niet anders gedacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:49 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja deze vergelijking is mede mogelijkgemaakt door BFO en Johny Walker
Tja en ONZ is ook geen plek voor diep filosofische inzichten als "De menselijke indentiteit bestaat uit de morele overtuigingen die een mens heeft, zijn idee van goed en kwaad. Die overtuigingen vormen de reden voor de mens om iets wel of niet te doen. De optelsom van die overtuigingen vormen de redenen voor de mens om te doen wat hij doet en te laten wat hij laat, en is zijn identiteit"quote:
hmm ben ik dan lukwarm mal?quote:
ja life is lifequote:
Al stop je er nog zoveel koffie in er kan altijd meer bij!quote:Op maandag 9 mei 2009 00:06 schreef Wappie78 het volgende:
Het leven is als een thermoskan, al stop je de koffie er nog zo warm in tegen de tijd dat je ervan wil drinken is ie koud.
quote:
Zo blijkens het is, Bb.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Slaap is onvermijdbaar, alsmede tevens ook onontkoombaar
Hehehehe.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:21 schreef Bosbeetle het volgende:
in andijvie we trust
ook al is het geen lustobject!
Jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:47 schreef Nouk het volgende:
Ohohohw!
Je kunt er gewoon niet mee omgaan!quote:
dromedarisquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:14 schreef moonmovies het volgende:
Dit topic slaat als een natte handdoek op een dronken kameel...
Of als een pennendop op een verwarmingbuis.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:14 schreef moonmovies het volgende:
Dit topic slaat als een natte handdoek op een dronken kameel...
Of als kut op Dirk.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Of als een pennendop op een verwarmingbuis.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
het leven is als een schroef zonder ding.
dat is de waarheid als een koe.
En met ding bedoel ik dus kruis of plat of imbus maar dan dus zonder ding.
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[]
zie je zonder ding!
gewoon glad.
Ohja mijn telefoon is niet gemaakt voor makro fotografie
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee de kop is glad je kunt hem dus nooit ergens indraaien! Dat is ook de essentie van het leven je kunt het nooit ergens indraaien en als het er eenmaal inzit haal het er dan maar eens uit. En toch valt het uit de bus!
precies zoals het leven dus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |