Je hebt het beiden gedaan, en probeert er nu het makkelijkst vanaf te komen?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:22 schreef DeRuphelman het volgende:
nou stel je komt er achter bij je vriend dat hij iets in het verleden heeft geflikt, meiden.
welke van de twee zou het dan niet moeten zijn:
1. hij is naar de hoeren geweest
of
2. hij heeft een relatie gehad met een gast en die dik in zijn hol genakt
ik wacht op uw reactie
wie zegt dat ik het over mezelf heb?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je hebt het beiden gedaan, en probeert er nu het makkelijkst vanaf te komen?
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over mezelf heb?![]()
ik open gewoon een topic met een vreemde situatie en ik wil weten hoe de algemene Fokker dame hier op zou reageren
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef Mr-Coffee het volgende:
Je zoekt een manier, hoe je dit het beste aan je vriendin kan uitleggen, zonder dat ze je kop eraf rukt?
Dat dus.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef Mr-Coffee het volgende:
Je zoekt een manier, hoe je dit het beste aan je vriendin kan uitleggen, zonder dat ze je kop eraf rukt?
ofquote:"Sorry lieverd, ik ben naar de hoeren geweest.."
"FUUUUUUUUUUUUU"
"Hee, wees blij dat ik geen relatie met een gast heb gehad, en hem in zn kont heb genakt!"
De keuze.. ondraaglijk.quote:Sorry lieverd, ik heb een relatie met een gast gehad, en ik heb hem in zn kont genakt."
"FUUUUUUUUUUUUU"
"Hee, wees blij dat ik niet naar de hoeren ben geweest!"
Alledrie ook niet hoor, als je maar lol hebt..quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:07 schreef cemeteryslut het volgende:
allebei niet zo heel erg?
Dat dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:33 schreef DDBtje het volgende:
In het verleden, als in: voordat hij met mij was?
Dan zal het me echt een zorg zijn wat hij gedaan heeft.
En als je die gast van punt 2 tegenkomt, geldt dat niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 02:08 schreef Ccake het volgende:
Naar de hoeren.. stel je loopt met je vriend vrij en blij door de stad te huppelen, en dan is daar zo'n hoer waar hij bij is geweest die even stilstaat en denkt heeeyyy ik ken hem ergens van.. en dan sta jij daar een beetje bij hem te horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |