Ooit gehoord:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:19 schreef IJsblock het volgende:
Amsterdam heeft het en anders dan jatten ze het wel.
"En Eindhoven heeft geen idee waar het over gaat."quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:21 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ooit gehoord:
Amsterdam heeft het.
Rotterdam heeft het niet nodig.
Aanvulling:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:21 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ooit gehoord:
Amsterdam heeft het.
Rotterdam heeft het niet nodig.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:35 schreef JoaC het volgende:
Omdat er in Amsterdam geen huldigingen van voetbalclubs plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:35 schreef JoaC het volgende:
Omdat er in Amsterdam geen huldigingen van voetbalclubs plaatsvinden.
Dan zou ik als BN'er ook in Amsterdam gaan wonen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:24 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Aanvulling:
In Rotterdam wordt het geld verdiend, in Den Haag wordt het verdeeld, en in Amsterdam rotten ze het over de balk.
utreg is een dorp vergeleken met mokumquote:
Status in bepaalde kringen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:46 schreef Newyorkuni22 het volgende:
1) Status (als je het gemaakt hebt dan koop je een huis aan de grachtengordel) 2) Omdat al hun (media) vriendjes en vriendinnetjes daar ook wonen en 3)Omdat het dichtbij Hilversum/ Aalsmeer ligt , en 4)omdat Amsterdam de hoofdstad is er veel items daar worden opgenomen.
Zelf lijkt het me niks , voor een miljoen heb je nog maar een uitermate bescheiden pandje aan de grachtengordel![]()
![]()
Amsterdam wordt ook steeds meer een dorpquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:51 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
utreg is een dorp vergeleken met mokum
Op wat voor manier?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:56 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Amsterdam wordt ook steeds meer een dorp
nou voor een miljoen ga ik wel ff een weekie hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:06 schreef Rekkie het volgende:
Geen idee, maar voor nog geen miljoen zou ik verhuizen naar Amsterdamn
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:08 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nou voor een miljoen ga ik wel ff een weekie hoor
Een uitspraak waarmee je aangeeft dat je zelf niet een van de ruimdenkenden bent, lutser.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:00 schreef Remake het volgende:
Omdat Amsterdam / Rotterdam de weinige plekken zijn waar geen closed minded boeren wonen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:30 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Zodat de rest van Nederland er geen last van heeft.
je bedoelt in de oude van nelle fabriek in Rotterdamquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:39 schreef TomHoofd het volgende:
Omdat alle leuke tv productie bedrijven (waaronder ook BNN) in Amsterdam zitten natuurlijk
Ze hebben wel de Stopera én de primeur van het eerste ruimteschip in Nederlandquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:36 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
je bedoelt in de oude van nelle fabriek in Rotterdam
Je weet wel , die plaats waar ook het film museum zit hahahahahaha
Amsterdam is een blijft een pauperstad waar relatief weinig gebeurt , zeker in vergelijking met rdam!
Rdam...al jaren uitgaans stad NR 1
Rdam al jaren de meeste en leukste evenementen
Rdam , pas geleden culturele hoofdstad van europa
Rdam de stad met het mooiste stadion
Rdam , de stad waar het geld vandaan komt
Rdam , waar de tour de france start
bye bye 020!
Het zit wel diep héquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:36 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
je bedoelt in de oude van nelle fabriek in Rotterdam
Je weet wel , die plaats waar ook het film museum zit hahahahahaha
Amsterdam is een blijft een pauperstad waar relatief weinig gebeurt , zeker in vergelijking met rdam!
Rdam...al jaren uitgaans stad NR 1
Rdam al jaren de meeste en leukste evenementen
Rdam , pas geleden culturele hoofdstad van europa
Rdam de stad met het mooiste stadion
Rdam , de stad waar het geld vandaan komt
Rdam , waar de tour de france start
Rdam...waar men wel het fatsoen heeft om feesten op tijd stil te leggen
Rdam..waar men de allochtonen problematiek WEL aanpakt IPV thee te zuipen
Rdam waar me wel weet hoe je een metro bouwt
Rdam waar men helaas niet kan voetballen............\Rdam de stad waar men vooor 200 miljoen een oud wrak opknapt ( maar dat staat het geouwehoer in Amsterdam bij de woningstichting tegenover )
Al me al..............Rdam is goed bezig
bye bye 020! geldverterende stad aan de amstel ( in Rdam weten ze
Wat een kortzichtigheid alweer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:51 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
utreg is een dorp vergeleken met mokum
Daar beklaag ik me ook over.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:48 schreef BasEnAad het volgende:
Omdat de tv niet verder kijkt dat Amsterdam, qua personeel en qua onderwerpen niet.
En ze halen alles weg bij AT5, terwijl er in de regio net zo veel talent zit.
Ikzelf woon in Rozenburg ZHquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar beklaag ik me ook over.
Wat heeft een verslaggever/nieuwslezer van AT5 wel wat zijn collega van RTV Utrecht mist?
Amsterdam heeft onder andere veel autochtone Nederlanders terwijl Rotterdam voor meer dan 50% import isquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:15 schreef Mestras het volgende:
Zit ik voor de grap is eventjes te kijken op de site van jawel Barts Neverending Network en wat schetst mijn verbazing?
Dat zo goed als 99% van alle talentvolle en geweldige presentator(tjes) en presentatrice(tjes) hun huisje hebben staan in Mokum en meestal ook nog in de grachtengordel. Allemaal leuk en prima natuurlijk maar
dan denk ik WAAROM?
Oke, het zijn 'maar' de armzalige schooiers van BNN, maar deze trend zit door heel bekend Nederland heen, je de term bekende Nederlander niet meer uitspreken zonder Amsterdam daar bij te betrekken en andersom,
OOK mensen als Katja Schuurman, Sascha de Boeren Baas B. hebben hier het geluk gevonden.
Maar dan vraag ik me af waarom pronkt men niet met een huisje in:
Rotterdam, Den Haag, Utrecht ,Eindhoven, Almere, Nijmegen of desnoods Apeldoorn?
Wat heeft Amsterdam wat al deze andere prachtsteden niet hebben? En dan noem ik natuurlijk een Rotterdamen een Den Haag
![]()
Klacht: Alle 'Talentvolle' mensen wonen in Amsterdam of komen uit Amsterdam![]()
SubKlacht: Bekende Nederlanders met het grachtengordelcapsonessyndroom kampen
Je lultquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Amsterdam heeft onder andere veel autochtone Nederlanders terwijl Rotterdam voor meer dan 50% import is![]()
Daarnaast, jij hebt nog nooit van het gooi gehoord?![]()
![]()
Er wonen hier nog veel meer BN'ers
2012quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)ochtoon.htm?rss=true
http://www.ad.nl/rotterda(...)a_in_minderheid.htmlquote:
In principe kijk ik alleen journaals, de randzaken van de regionale zenders kunnen me gestolen worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:51 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ikzelf woon in Rozenburg ZH
En heb nog geen digitale TV dus ik kan niet alle regionale TV zenders ontvangen
Ik heb wel een kennis waar ik weleens maf en die woont in Baarn en zodoende heb ik die rotzooi uit utrecht weleens gezien.
het is qua niveau om te janken!, leer eerst maar eens goed articuleren voordat je verslagjes gaat maken
Niet dat TV Rijnmond het nou zo goed doet...dat is nog erger, de lokale omroep ziet er nog beter uit.
Ik weet het , het is makkelijk zeiken en blazen zo aan de zijlijn maar mij maak je niet wijs dat je met al die subsidie geen beter produckt kan neerzetten.
Ze moeten zich rotschamen
Dat is ook de reden waarom ik nooit meer opiniebladen lees. Het is voorspelbaar welke kant de journalist op wil gaan: extreemrechts of extreemlinks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |